Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe

Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe

Data: 2009-05-11 08:49:41
Autor: Ireneusz Dyła
Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
Użytkownik "Rafał Tomaszewski" napisał w wiadomości
normalną trasę od Rzeszowa do powiedzmy Ustrzyk Górnych a tak konkretnie do Sękowca. Chodzi raczej o lajtenduro czyli szutry, polne drogi i leśne dukty, raczej nic hardkorowego bo na trase mam jeden dzień. Biorąc pod uwage że będzie pełna improwizacja bo jazda będzie na azymut to czas od 6 rano do zmroku wydaje się dość krótki.

mosty, synu...mosty ;-)
mosty są najważniejsze chyba, że masz czas jechać wzdłuż
rzek i szukać przeprawy, tylko wtedy dzień jazdy może
nie styknąć.

Pozdrawiam
Irek i ktm-y

Data: 2009-05-11 11:46:18
Autor: Rafał Tomaszewski

Użytkownik "Ireneusz Dyła" <idyla@opole.gddkia.gov.pl> napisał w wiadomości news:gu8hu6$6bf$1atlantis.news.neostrada.pl...
mosty, synu...mosty ;-)
mosty są najważniejsze chyba, że masz czas jechać wzdłuż
rzek i szukać przeprawy, tylko wtedy dzień jazdy może
nie styknąć.
no do Rzeszowa to spoko jakoś już trase poukładałem, ale od Rzeszowa to jest masakra tak patrzac po mapie, no właśnie o te mosty chodzi najbardziej. Nie zapomniałem o nich a w zasadzie pytam o miejscowego tylko z uwagi  na nie, bo w Bieszczadach to raz że będzie problem z jazdą w ogóle to dwa że jest od cholery rzeczek i rzeczuniek.
Chodzi mi o podpowiedz w stylu jedz od tej wsi do tej i od tej do tej bo tam będziesz miał w miare długi odcinek bez niespodzianek. Owszem będe miał blache z tyłu i lampy na przodzie plus nawigacjie i moge się wspomóc po czarnym ale w założeniu wyprawa ma jazde po krzaczorach wiec wole tą opcje ograniczać do minimum.

Pozdrawiam
rafał
450exc

Data: 2009-05-11 12:29:42
Autor: newrom
Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
On Mon, 11 May 2009 11:46:18 +0200, "Rafał Tomaszewski"
<srafi@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Zerknij na strone www.gpsmaniak.com Sa tam do pobrania mapy topo bieszczad.

p[ozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2009-05-11 13:14:38
Autor: Sqeeb
Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
On Mon, 11 May 2009 12:29:42 +0200
newrom@spamcom.com wrote:

>no do Rzeszowa to spoko jakoś już trase poukładałem, ale od Rzeszowa to jest >masakra tak patrzac po mapie, no właśnie o te mosty chodzi najbardziej. Nie >zapomniałem o nich a w zasadzie pytam o miejscowego tylko z uwagi  na nie, >bo w Bieszczadach to raz że będzie problem z jazdą w ogóle to dwa że jest od >cholery rzeczek i rzeczuniek.

> [...]

Mam gdzieś stare mapy sztabowe z Ludowego Wojska Polskiego. Cholernie
dokładne, tylko... stare. Mapy w skali 1:50000, do tego czarno białe,
wydanie 1986.

Rzeszów wygląda u nich o tak ->
http://www.easy-share.com/1905135538/rzeszow.jpg

Są dostępne na torrentach. Moge Ci ew. wybrać całe podkarpackie, troche
tego będzie w megabajtach.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-11 14:12:58
Autor: newrom
Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe
On Mon, 11 May 2009 13:14:38 +0200, Sqeeb <sqeeb@internet.community>
wrote:

Mam gdzieś stare mapy sztabowe z Ludowego Wojska Polskiego. Cholernie
dokładne, tylko... stare. Mapy w skali 1:50000, do tego czarno białe,
wydanie 1986.

Dane 82-84 jest mnie pamiec nie myli, chyba mam je w 'wydaniu' 20CD ;)
Ale mapy GPSManiaka sa czesciowo na ich podstawie, czesciowo na
podstawie map turystycznych i co bardzo wazne, zweryfikiowane w
terenie i w formacie wektorowym (garmin.img i chyba Russa).
Rastrow mozna uzywac na laptoku w aucie ;)

pozdr
newrom

Data: 2009-05-12 09:45:22
Autor: Spider A.J.
[...]

W sumie do sanoka musisz jakos przeleciec po asfaltach
choc proponowal bym trase przez Dynow, tam sa promy
na sanie. Od Sanoka lecisz jak na Przemysl przez Zaluz
Badz normalna droga do Zagorza potem droga przez
gore ktora zwie sie Gruszka nastepnie niestety
znow asfaltem do Baligrodu i stamtad masz piekna trase
przez Tyskowa do Wolkowyji kawalek asfaltem i w Bukowcu
znow na szutry piekna trasa przez Terke, Buk itd w kierunku na
Dolzyce badz Cisne. Nietety samymi bokami bedzie trudno
San i Hoczewka skutecznie dlokuja mozliwosc jechania samymi
lasami.

--
-=[Spider A.J.]=-
Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

Z Radomia do Bieszczad krzaczorami - jednodniowa wycieczka - pomoc potrzebna z okolic Rzeszowa i dalej na południe