Z SCP...

Data: 2009-05-09 19:49:37
Autor: Panslavista
Z SCP...
Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Temat: Re: Polacy będą chodzić jak zegarki
Data: 9 maja 2009 19:48

Bez sensu. Tak kjiedyś jeździli samochodem za moim bratem z urzędu miasta
Jeleniej Góry i nawoływali przez megafon do mieszkańców, żeby nie szli na
referendum w sprawie odwołania Rady Miejskiej, bo Niedźwiecki (Grzegorz)
chce

I tak to nie to, co iść od Krakowskiego Przedmiescia Nowym Światem do Alei
Jerozolimskich w towarzystwie BWP i człowieczka za wkm wycelowanym w siebie.
Pierwszy BWP skręcił w Foksal, ale na przejściu dla pieszych przez Nowy
Świat czekał drugi - rozepchnął ludzi, a facet wywijał wkm - robiło się
pusto i dopiero jakaś kobieta zauważyła, że wycelował we mnie. Zaczęła
krzyczeć - sytuacja stała się niestabilna i groźna - wtedy wszedłem do
księgarni przy MPiKu...

Z SCP...