Z SCP

Data: 2009-08-06 09:31:34
Autor: Panslavista
Z SCP

Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Temat: Re: Grochem o ścianę, czyli antysemityzm
Data: 6 sierpnia 2009 09:29

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    Kary - zaostrzą - Polska na się stać de jure Judeopolonią. Już większość
członków makiewelicznych władz jest parchata. Zaostrzenie jest im potrzebne
do zdławienia myślenia Polaków o własnej polskości. Juz wylicza się odmiany
DNA majace świdczyć o żydowskim pochodzeniu Polaków zupełnie nie potracając
o temat wędrówki ludów aryjskich na tereny Europy.
    To my, Polacy mamy stać neo-Palestyńczykami, a parchaty Herrenvolk ma
mieć pełnię władzy do której nikt nie ośmieli się wysunąć jakiekolwiek
zastrzeżenia. To ssmani byli dowodzeni przez parchów przez całe dekady, to
Kiszczak dowodził mordercami księży oraz solidarnościowców, którzy byli na
liście najaktywniejszych działaczy, ale nie byli na liście dopuszczonych.
    To mnie nękano ponad 30 lat organizując zamachy, które, skoro piszę do
was, nie powiodły się. Zapewne któryś w końcu się uda, mam tę świadomość.
Ale jestem Polakiem i taki jest mój los i mojego narodu. Nikt nam, Polakom
nigdy wolnosci nie przyniósł i nie dał. trzeba ją sobie wywalczyć. Pytanie
dlaczego jest tak, jak jest? Czy naaród polski stracił ducha? Nie, naród
czeka, jak zwykle na dogodny moment. To czerwone bydło wytrenowane na hasło
masz i straszone eSBucami boi się paru parchatych chochołów.
    A wystarczy założyć Związek Słowian, gdzie jedynym kryterium będzie
pochodzenie słowiańskie, przeswietlane do dziesiątego pokolenia wstecz.
Zróbmy to, a zobaczymy, że wiele nas i mamy moc. Moc odbudowy, moc
tworzenia, moc bycia wolnymi. I pogonić parchów precz.
    Nie traćcie ducha, ducha słowiańskiego - ten nie ma nic współnego z
religią. Za to jest nasz współny. Ślijmy wici, palmy watry. Mamy internet -
penetrowany przez parchactwo, ale to oni boją się nas, jak w piosence
Perfekta:  DUŻO  NAS !!!

Data: 2009-08-06 09:48:36
Autor: boukun
Z SCP

Od: "Panslavista" <panslavista@wp.pl>
Data: 6 sierpnia 2009 09:29

[...]

Może wiele i niewiele spośród nas. Wczoraj czerń, a dzisiaj biel...
A jak cię prześwietlą jak Kaczyńskiego i wyjdzie, że jeszcze trzy pokolenia wstecz byłeś parchem?

I co będziesz miał do powiedzenia Polakom, którzy są przekonani, że są wyłącznie Polakami z rodiców i przodków polskich, a tacy parchy jak ty, będą im mącić DNA w głowach, że mają domieszkę parchactwa? Ustawa o ujawnieniu pochodzenia narodowościowego osób pełniących funkcje publiczne wg mojego projektu jest optymalnym rozwiązaniem na dzisiaj.

boukun

Z SCP