Z Tuskiem było tragikomicznie z Komorowskim może być tylko

Data: 2012-02-22 18:06:32
Autor: Obserwator
Z Tuskiem było tragikomicznie z Komorowskim może być tylko
...... tragicznie!!

*Mam smutną wiadomość dla wszystkich, takich jak ja, czyli zorientowanych
poniewczasie. Wiadomość brzmi mniej więcej tak, że Donald Tusk jeszcze nie
jest taki zły, prawdziwe zło czai się w Bronisławie Komorowskim. O ile Donalda Tuska można uznać za Radziwiłła w pierwszym pokoleniu, mam na
myśli tę wersję „francuską” wyperfumowaną i w peruce, o tyle Komorowski jest
Szczęsnym .*

http://kontrowersje.net/tresc/z_tuskiem_bylo_tragikomicznie_z_komorowskim_moze_byc_tylko_tragicznie

...i o Adamie M. trafny tekst tego samego autora:

*Michnik jest takim samym namaszczonym wyrobnikiem jak Wałęsa, ktoś go
wyznaczył do konkretnych zadań, ktoś zbudował mu potrzebne instrumentu i w
końcu ktoś uznał, że Michnik jest na tyle topornym i ślepo ukształtowanym
ideologiem, że się do tej roboty nada. Michnik jest potężny potęgą sponsorów,
mecenasów i to zarówno w kraju jak i zagranicą. Dwie siły windują wyrobnika Szechtera, jedną jest oczywiście diaspora, drugą
komuna.*

http://kontrowersje.net/tresc/zydol_michnik_cale_zycie_bronil_esbekow_ubekow_i_ich_pacholkow

--

Z Tuskiem było tragikomicznie z Komorowskim może być tylko