Z WYKSZTAŁCENIEM PODSTAWOWYM WSKAZALI NA KACZYŃSKIEGO.

Data: 2010-07-04 22:15:42
Autor: mkałrwan jest debilem
Z WYKSZTAŁCENIEM PODSTAWOWYM WSKAZALI NA KACZYŃSKIEGO.
Im wyżej wykształceni - tym częściej głosowali na Bronisława Komorowskiego. Według sondażu wykonanego przez MillwardBrown SMG/KRC dla TVN24, w grupie osób z wykształceniem wyższym większość głosów została oddana na kandydata PO. Jarosław Kaczyński miał natomiast zdecydowaną przewagę wśród ludzi z wykształceniem podstawowym.

"Małego szampana otwieramy dzisiaj. Dużego jutro"

- Chociaż pewnie z największą butelką szampana przyjdzie poczekać do jutra,... czytaj więcej >
Wśród głosujących z wyższym wykształceniem, Bronisława Komorowskiego na karcie zaznaczyło 66,2 proc. Na Jarosława Kaczyńskiego zagłosowało 33,8 proc.

"Być zwyciężonym a nie ulec, to zwycięstwo"

Gratuluję Bronisławowi Komorowskiemu, ale przede wszystkim dziękuję tym,... czytaj więcej >

Wyrównane wyniki głosowania na obu kandydatów były natomiast w grupach ludzi z wykształceniem średnim lub zasadniczym zawodowym. W pierwszej z nich Komorowski wygrał 56,5:43,5, w drugiej niemal identyczny stosunkiem - 56,2:43,8, zwyciężył Kaczyński.

Kandydat PiS wygrał natomiast zdecydowanie wśród wyborców z wykształceniem podstawowym. Zagłosowało na niego 61,5 proc., a na jego konkurenta - 38,5 proc.

Dane pochodzą z badania typu exit-poll na godz. 20, wykonanego przez MillwardBrown SMG/KRC w 1000 komisji wyborczych.

http://www.tvn24.pl/-1,1663572,0,1,lepiej-wyksztalceni-na-zwyciezce,wiadomosc.html

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski

Data: 2010-07-04 22:18:58
Autor: u2
Z WYKSZTAŁCENIEM PODSTAWOWYM WSKAZALI NA KACZYŃSKIEGO.
W dniu 2010-07-04 22:15, mkałrwan jest debilem pisze:
Im wyÂżej wyksztaÂłceni - tym czĂŞÂściej gÂłosowali na BronisÂława Komorowskiego.

Bardzo dziwne. Ja głosowałem na Kaczkę.

Data: 2010-07-04 22:20:23
Autor: logiznam
Z WYKSZTA�CENIEM PODSTAWOWYM WSKAZALI NA KACZY�SKIEGO.
W dniu 2010-07-04 22:15, mka�rwan jest debilem pisze:
> Im wyÂżej wyksztaÂłceni - tym czĂŞÂściej gÂłosowali na BronisÂława
Komorowskiego.

Bardzo dziwne. Ja g�osowa�em na Kaczk�.

===============

Miałeś punkty za pochodzenie robotniczo-chłopskie?! No to nie dziwota !!

MH  --

Data: 2010-07-04 23:06:30
Autor: awe

Użytkownik <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000012e.4c30ed07newsgate.onet.pl...
W dniu 2010-07-04 22:15, mkaĹ&#65533;rwan jest debilem pisze:
> Im wyÂżej wyksztaÂłceni - tym czĂŞÂściej gÂłosowali na BronisÂława
Komorowskiego.

Bardzo dziwne. Ja gĹ&#65533;osowaĹ&#65533;em na KaczkÄ&#65533;.

===============

Miałeś punkty za pochodzenie robotniczo-chłopskie?! No to nie dziwota !!

MH
-- -- -- -- -- -- -- --
a ty jakie masz pochodzenie? mentalnie to ty ze wsi nadal nie wyszedles
awe

Data: 2010-07-04 23:08:20
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 23:06, awe pisze:
a ty jakie masz pochodzenie? mentalnie to ty ze wsi nadal nie wyszedles

Dziwne, że ktoś wypomina dzisiaj pochodzenie i punkty. Musi tkwić
mentalnie w prylu :)

Data: 2010-07-04 23:48:49
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c30f846$0$19169$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-04 23:06, awe pisze:
a ty jakie masz pochodzenie? mentalnie to ty ze wsi nadal nie wyszedles

Dziwne, że ktoś wypomina dzisiaj pochodzenie i punkty. Musi tkwić
mentalnie w prylu :)
-- -- -- -- -- -
MH to burak i czlowiek bez zdolnosci honorowej. Zeby facet po 50-tce kapowal to juz jest gorzej niz gowniarz
awe

Data: 2010-07-04 22:28:57
Autor: jadrys
[...]

Może się okazać że ci wykształceni to jednak patentowane pacany.

Data: 2010-07-04 22:35:21
Autor: u2
W dniu 2010-07-04 22:28, jadrys pisze:
Może się okazać że ci wykształceni to jednak patentowane pacany.

Dokładnie. Nic dziwnego, że glazurnik zarabia u nas więcej niż magister :)

Data: 2010-07-05 07:50:30
Autor: jadrys
W dniu 2010-07-04 22:35, u2 pisze:
W dniu 2010-07-04 22:28, jadrys pisze:

Może się okazać że ci wykształceni to jednak patentowane pacany.

Dokładnie. Nic dziwnego, że glazurnik zarabia u nas więcej niż magister :)

I jest to prawidłowe - glazurnikowi płacą za robotę a nie  za dyplom..

Z WYKSZTAŁCENIEM PODSTAWOWYM WSKAZALI NA KACZYŃSKIEGO.