Z Warszawy do Łodzi...

Data: 2009-09-04 02:03:49
Autor: Stefandora
Z Warszawy do Łodzi...
....rowerem, w razie jakichkolwiek wątpliwości ;)

Czy ktoś może podpowiedzieć trasę terenową lub w miarę mało
uczęszczanymi asfaltami? W archiwum znalazłam jeden opis, ale ten
odpada ze względu na właśnie poruszanie się ruchliwymi trasami.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-04 13:02:55
Autor: Menel
Z Warszawy do Łodzi...
Stefandora <stefandora@gmail.com> napisał(a):
....rowerem, w razie jakichkolwiek w=B1tpliwo=B6ci ;)

Czy kto=B6 mo=BFe podpowiedzie=E6 tras=EA terenow=B1 lub w miar=EA ma=B3o
ucz=EAszczanymi asfaltami? W archiwum znalaz=B3am jeden opis, ale ten
odpada ze wzgl=EAdu na w=B3a=B6nie poruszanie si=EA ruchliwymi trasami.

--
Dorota,
Szprota.

Terenem to by było ze 180km. Bez PKP nie da rady przed nocą.

Data: 2009-09-04 19:50:50
Autor: stefandora
Z Warszawy do Łodzi...
Menel wrote:
[...]

Z PKP będzie :) Chociaż gdybym się zaparła, to bym zrobiła za dnia. Musiałabym jednak (sama) wyjechać przed 9 rano. Ale to już byłoby zapierdalanko bez robienia fotek i standardowego rozluźnienia.

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-13 20:39:02
Autor: Niewe
Z Warszawy do Łodzi...
stefandora pisze:
Z PKP będzie :) Chociaż gdybym się zaparła, to bym zrobiła za dnia. Musiałabym jednak (sama) wyjechać przed 9 rano. Ale to już byłoby zapierdalanko bez robienia fotek i standardowego rozluźnienia.

Dzisiaj z kolegą zrobiłem tą trasę. 186 kilo głównie szutrami, leśnymi drogami, a jak asfalty to tylko całkowicie puste.
Wyszło tyle, bo jechałem od siebie z wiochy, czyli plus 25km do Wawy i odbiliśmy trochę na północ żeby zaliczyć Puszczę Bolimowską. Czyli gdyby jechać z bezpośrednio to wyjdzie jakieś 120-130 km. Czyli spoko na raz.
Jeśli jeszcze nie pojechałaś, a zamierzasz, mogę ci podrzucić tracka.
Zdążyliśmy porobić fotki, zatrzymać się na browarka, na przekąski, kupić bilet zrobić znowu browarka i hamburgery w Łodzi :-)
Wróciliśmy Inter Regio.
Nieźle, bo tanio i szybko.
Słabo, bo ludzi jak w tramwaju.
Generalnie bardzo fajny pomysł na wycieczkę.
Pozdrawiam

Data: 2009-09-13 21:57:56
Autor: kantek
Z Warszawy do Łodzi...
Użytkownik "Niewe" <niewe@beztegoitamtegoo2.pl> napisał w wiadomości
stefandora pisze:
> [...]
> Musiałabym jednak (sama) wyjechać przed 9 rano. Ale to już byłoby
> zapierdalanko bez robienia fotek i standardowego rozluźnienia.

Jak możesz wrzuć tracka na grupę. W przyszłym roku będę chciała zrobić tą
trasę.

pozdrawiam

Data: 2009-09-14 19:40:57
Autor: niewe
Z Warszawy do Łodzi...
kantek pisze:
Jak możesz wrzuć tracka na grupę. W przyszłym roku będę chciała zrobić tą
trasę.

http://www.everytrail.com/view_trip.php?trip_id=354465

Tu jest "wizualizacja", ale pobrać tracka można chyba dopiero po zalogowaniu.
Gdzie to wrzucić, żeby było prościej?

Data: 2009-09-14 22:37:24
Autor: kantek
Z Warszawy do Łodzi...

http://sharebee.com/783a7e1e

Data: 2009-09-14 22:46:17
Autor: kantek
Z Warszawy do Łodzi...

http://www.gpsies.com

Data: 2009-09-04 13:39:22
Autor: cynamoon
Z Warszawy do Łodzi...
...rowerem, w razie jakichkolwiek wątpliwości ;)

Czy ktoś może podpowiedzieć trasę terenową lub w miarę mało
uczęszczanymi asfaltami?

 ja proponuję kupić odpowiednie mapy WZ kart (1:100000) i z ich pomocą ustalić trasę wiodącą cieniutkimi kreskami przez małe miejscowości i osady. Obecnie te cieniutkie kreski zamieniły się, w wielu przypadkach, w drogi asfaltowe na których ruch niewielki a komfort jazdy pierwsza klasa! Trudno jest teraz znaleźć trasę stricte terenową, ale jak się ktoś uprze to może probować licząc sie z tym, że może trafić na niezły hardkor. Na długiej trasie, którą się jedzie pierwszy raz nie polecam takich eksperymentów bo się można czasowo nie wyrobić.
Ale i na o jest sposób. Można wyjechać odpowiednio wcześniej przyjmując, że jazda zajmie nam dwa razy więcej czasu niż w swojej naiwności optymistyczne założyliśmy i wtedy - voila! bezdroża stoją przed nami otworem a i czasu na ewentualna korektę trasy (czyt. błądzenie, łażenie po krzakach i mokradłach, cofanie się o kilkanaście kilometrów gdyby coś poszło nie tak) wystarczy...
a przynajmniej powinno wystarczyć ;-)
pozdrawiam,
Marek

--