Z Wartą (nie) warto

Data: 2013-10-17 11:57:08
Autor: Myjk
Z Wartą (nie) warto
Thu, 17 Oct 2013 09:01:05 +0200, Franc
Pani jak sprzedawała - oczywiście, te AC jest super, to przecież wyższa opcja, jest auto zastępcze..

No i jest, tylko nie z AC ;> Chłyt martekingowy.

PS zahaczyliście "remont z AC warunkowo" (sprawa w sądzie)?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-17 12:15:29
Autor: Franc
Z Wartą (nie) warto
Dnia Thu, 17 Oct 2013 11:57:08 +0200, Myjk napisał(a):

No i jest, tylko nie z AC ;> Chłyt martekingowy.
Niestety - staram się być czujny (zaczynam popadać w paranoję i wszędzie
węszę spiski), ale nie mogę być spięty cały czas, bo mi żyłka pierdząca
pęknie i zamienie się w świra jak ten:
http://www.sysplex.pl/
:-)

PS zahaczyliście "remont z AC warunkowo" (sprawa w sądzie)?
Co to? Naprawa z AC nie ma raczej nic wspólnego z rozprawą w sądzie o
odpowiedzialności za kolizję. Chyba, że sąd uzna winę drugiej strony - to
regres do ubezpieczyciela OC tamtej strony.
Może się mylę?
Zaczynam się bać.

--
Franc