Z Wlk. Rozsutca na Stoh

Data: 2009-05-04 18:35:41
Autor: Maciek
Z Wlk. Rozsutca na Stoh

Czesc,

Czy ktos wie, jak wyglada przejscie z Wlk. Rozsutca na Stoh? Chodzi mi o
przyblizony czas przejscia, stopien trudnosci itp. Czy dobrze pamietam, ze
zejscie z Rozsutca w tym kierunku jest po lancuchach?

Bede tez wdzieczny za polecenie dobrych przewodnikow po Malej i Wielkiej
Fatrze.

--
pozdrawiam, Maciek
"Lepiej żyć sto lat w bogactwie i dostatku niż jeden dzień w biedzie i ubóstwie" (c)AF

Data: 2009-05-04 19:51:57
Autor: Citizen Cain
Z Wlk. Rozsutca na Stoh

Użytkownik "Maciek"

Bede tez wdzieczny za polecenie dobrych przewodnikow po Malej i Wielkiej
Fatrze.

Po Wielkiej - Piotra Wasielewskiego.

Lesiek

Data: 2009-05-04 20:10:52
Autor: Marcin Kysiak
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Maciek pisze:

Czy ktos wie, jak wyglada przejscie z Wlk. Rozsutca na Stoh? Chodzi mi o
przyblizony czas przejscia, stopien trudnosci itp. Czy dobrze pamietam, ze
zejscie z Rozsutca w tym kierunku jest po lancuchach?

Tak, niespecjalnie trudnych i eksponowanych, ale zawsze. Myślę, że jest to ok 45min - 1h zejścia i 1h podejścia na Stoh.

Pozdrawiam,
Marcin

--
Marcin Kysiak
Kalendarze - Parowozy 2009: http://www.roffo.pl/parowozy

Data: 2009-05-05 10:38:39
Autor: Maciek
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Dnia Mon, 04 May 2009 20:10:52 +0200, Marcin Kysiak napisał(a):

Tak, niespecjalnie trudnych i eksponowanych, ale zawsze.

W porownaniu z Malym Rozsutcem wejscie/zejscie jest latwiejsze?

Data: 2009-05-05 10:44:29
Autor: Basia Z.
Z Wlk. Rozsutca na Stoh

Użytkownik "Maciek" :

W porownaniu z Malym Rozsutcem wejscie/zejscie jest latwiejsze?

O wiele łatwiejsze, a przede wszystkim nie tak eksponowane.

Na stronę Medziholia (tam gdzie łańcuchy) jest trochę śliskiego i nieprzyjemnego szutru i to on stanowi główne niebezpieczeństwo bo można na nim ujechać i np. zedrzeć sobie łokcie.

Niemniej niektórzy tamtędy zbiegają, zaś kolega schodził tam z 6-latkiem "na barana" i dał radę.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-05-05 11:56:48
Autor: a
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Co prawda tylko Wlk. Rozsutca z tematu, ale zawsze jakiś obraz (-;

http://picasaweb.google.pl/fabisz/MaAFatraSOwacja02#5321469748597770386

a.

Data: 2009-05-05 06:06:40
Autor: zbooy
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Bede tez wdzieczny za polecenie dobrych przewodnikow po Malej i Wielkiej
Fatrze.

Po najpopularniejszej części Małej - "Krywańska Mała Fatra" Moniki
Nyczanki.

zbooy

Data: 2009-05-06 12:22:42
Autor: Maciek
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Dnia Mon, 4 May 2009 18:35:41 +0200, Maciek napisał(a):

(...)

Dzieki wszystkim.

Data: 2009-05-09 14:08:56
Autor: Waldek Brygier
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Maciek wrote:
Czy ktos wie, jak wyglada przejscie z Wlk. Rozsutca na Stoh?

A troszkę z innej beczki. Do 15 czerwca jest zakaz wchodzenia m.in. na Wlk.
Rozsutec. Jak to wygląda praktycznie, może ktoś wie? Czy ludziki chodzą i
nie ma kar, czy można dostać pozwolenie z Parku? Jedziemy z AKT dużą grupą w
Małą Fatrę w długi weekend czerwcowy i zdaje się, że mamy mały problem z tą
właśnie trasą...

pozdrawiam
Waldemar Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-05-09 15:02:38
Autor: Franz
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Użytkownik "Waldek Brygier"
[...]

Praktyka jest taka, że się chodzi. ;)
A w majowe długie weekendy panuje tam nawet tłok. Co do pozwoleń - nie mam pojęcia. Ale tak sobie myślę, że jeśli jest zakaz, to konsekwentnie byłoby takich pozwoleń nie wydawać.
--
Pozdrawiam,
Franz

Data: 2009-05-09 20:41:44
Autor: adamer2
Z Wlk. Rozsutca na Stoh
Użytkownik "Waldek Brygier"
> [...]
A w majowe długie weekendy panuje tam nawet tłok. Co do pozwoleń - nie mam pojęcia. Ale tak sobie myślę, że jeśli jest zakaz, to konsekwentnie byłoby takich pozwoleń nie wydawać.

Witam,
Byłem w MF w ub. roku w dniach 5 - 8 maja. Na Małym Rozsudcu i przełeczy Medzirozsudce nie spotkałem nikogo. Zakaz wchodzenia na Wlk. Rozsudec do 15.06 motywowany jest koniecznością zapewnienia spokoju w tym rejonie ze względu na stanowiska lęgowe ptactwa. Ja ten zakaz uszanowałem, a każdy postapi wg swojego uznania, niemniej wydaje mi się, że spotkanie straży może sie skończyć słonym mandatem.
pozdr.
adamer

--

Z Wlk. Rozsutca na Stoh