Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dw ie ekipy

Data: 2014-01-14 09:48:54
Autor: Michał Jankowski
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dw ie ekipy
Data: 2014-01-14 14:50:24
Autor: radekp@konto.pl
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Tue, 14 Jan 2014 09:48:54 +0100, w <lb2tm3$39o$1@news.agh.edu.pl>, Michał
Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> napisał(-a):

http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,72715,15269047,Z_Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.html

Podsumowując:
- przez Sieradz/A2 - 4:22h
- tradycyjnie DK8 - 5:17h

Dla porównania prognozowany czas przejazdu przez korkosferą w tym samym czasie:
- przez Sieradz/A2 - 4:17h
- tradycyjnie DK8 - 4:31h

Coś panie jechały woolnoo :).

Data: 2014-01-14 15:00:21
Autor: radekp@konto.pl
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Tue, 14 Jan 2014 14:50:24 +0100, w
<50gad9lrijk7f15h5ivf61v0cjokbkk8vp@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

> [...]

- tradycyjnie DK8 - 5:17h

Dla porównania prognozowany czas przejazdu przez korkosferą w tym samym czasie:

Jeszcze "wycena" z targeo:
- przez Sieradz/A2 - nie bardzo chce wyznaczać, ale wychodzi 4:49h
- tradycyjnie DK8 - 4:40h

Data: 2014-01-14 15:31:07
Autor: Michał Jankowski
W dniu 14.01.2014 14:50, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Panie straciły bodajże 20 minut na wyjeździe z Wrocławia. Gdyby wyjechały tak jak koledzy, to byłoby poniżej 5h.

   MJ

Data: 2014-01-14 16:15:56
Autor: radekp@konto.pl
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Tue, 14 Jan 2014 15:31:07 +0100, w <lb3hnd$8li$1@news.agh.edu.pl>, Michał

To i tak gdzieś zgubiły ze 30 minut.

Data: 2014-01-15 22:41:22
Autor: J.F
Użytkownik  napisał w wiadomości grup
> [...]

Panie straciły bodajże 20 minut na wyjeździe z Wrocławia. Gdyby
wyjechały tak jak koledzy, to byłoby poniżej 5h.

Problem byc moze w tym:
"Magdzie i Joannie jest dużo gorzej.  Jadą przez wsie z prędkością 50 km na godz., więc za nimi jest już sznur samochodów, które co chwilę wyprzedzają naszą ekipę."

Od Wielunia do Belchatowa wsi malo i mozna sie rozpedzic ... ale trzeba chciec.
Tylko ze przez Sieradz tez wioski.

No i ... wyjechali o 10-tej. Od 15-tej sie robi korek w kierunku na Poznan, i mozna sie naczekac przed autostrada.
Z pl. Solnego chyba lepiej przez wezeł Stadion ... ale najpierw sie upewnic czy korek do Lesnicy nie zaczyna sie przed stadionem :-)

J.

Data: 2014-01-16 09:02:22
Autor: Paweł Kajak
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Witam

Użytkownik "Michał Jankowski" <michalj@fuw.edu.pl> napisał w wiadomości news:lb2tm3$39o$1news.agh.edu.pl...
http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,72715,15269047,Z_Wroclawia_do_Warszawy___dwie_trasy__dwie_ekipy__NA.html
Napiszcie proszę, czy to jest tak, że jak we Wrocławiu na obwodnicy wskoczę na droge dwujezdniową to będę jechał tak aż do miejscowości Walichnowy? Przez cały ten odcinek jest droga dwujezdniowa?

--
Paweł Kajak
Renault Espace 2.0T z naklejką

Data: 2014-01-21 09:51:57
Autor: Paweł Kajak
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Witam.
Jeszcze raz zapytam, bo może nie zostałem dobrze zrozumiany :-)
Chcę jechać z Lubina do Piotrkowa Trybunalskiego.
Czy odcinek drogi od Wrocławia do Walichnowych to droga dwujezniowa, czy są tam odcinki jednojezdniowe?

Data: 2014-01-22 01:14:34
Autor: J.F.
Dnia Tue, 21 Jan 2014 09:51:57 +0100, Paweł Kajak napisał(a):
Jeszcze raz zapytam, bo może nie zostałem dobrze zrozumiany :-)
Chcę jechać z Lubina do Piotrkowa Trybunalskiego.
Czy odcinek drogi od Wrocławia do Walichnowych to droga dwujezniowa, czy są tam odcinki jednojezdniowe?

Dwujezdniowe. Prawie autostrada.

Tylko z Lubina to h*o.  Do A4 daleko, na 94 w Lesnicy jakies
masakryczne korki.

J.

Data: 2014-01-23 11:10:10
Autor: Paweł Kajak
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5p37ocfs153g$.mlzl5hio7981.dlg40tude.net...
Dnia Tue, 21 Jan 2014 09:51:57 +0100, Paweł Kajak napisał(a):
Dwujezdniowe. Prawie autostrada.

Tylko z Lubina to h*o.  Do A4 daleko, na 94 w Lesnicy jakies
masakryczne korki.

Będę jechał przez Leśnicę około godz. 8 rano. O tej porze korki jeśli są to raczej niewielkie. Ale dzięki temu, że droga dobra od Wrocławia to można trochę nadrobić :-)

Data: 2014-01-23 11:47:28
Autor: J.F
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Użytkownik "Paweł Kajak"  napisał w wiadomoœci
Tylko z Lubina to h*o.  Do A4 daleko, na 94 w Lesnicy jakies
masakryczne korki.

Będę jechał przez Leśnicę około godz. 8 rano. O tej porze korki jeśli są to raczej niewielkie.

Wydaje mi sie ze o 8 rano to wlasnie wielkie.
Ale tam nie jezdze, to nie wiem - moze sie cos polepszylo :-)

Ale dzięki temu, że droga dobra od Wrocławia to można trochę nadrobić :-)

A tu zima, gololedz, snieg :-)

J.

Data: 2014-01-27 08:50:21
Autor: Paweł Kajak
Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dwie ekipy
Witam!

Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci news:52e0f341$0$2373$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No tak. Ale mam do wyboru jechać drogšœ nr 36 do Krotoszyna a póŸniej drogš nr 12 albo przez Wrocław, a właœciwie jego obwodnicę, gdzie droga nowa szeroka (dwujezdniowa) i trochę (mam nadzieję) lepsza :-) Iloœc kilometrów podobna, więć chyba spróbuję jechać przez Wrocław.
--
Paweł Kajak
Renault Espace 2.0T z naklejkš

Z Wrocławia do Warszawy - dwie trasy, dw ie ekipy