Z ajkiego powodu istnieje zakaz posiadania w bagażu kosmetyków o pojemności ponad 100 ml?!

Data: 2017-05-16 09:35:20
Autor: Paweł
Z ajkiego powodu istnieje zakaz posiadania w bagażu kosmetyków o pojemności ponad 100 ml?!
Witajcie,

Jeszcze jedno.

Tych małych pojemników po 100ml może być do 10 sztuk, skoro całkowita ich objętość ma nie przekraczać 1 litra, tak?

Ostatnio zauważyłem, że "płynów" nie można pakować do swojej przezroczystej kosmetyczki ale do torebki strunowej.

Raz ją dają za free a raz trzaba kupować za 5 zł.

Tylko, że takie torebki mają pojemność mniejszą niż 1 l.

Tak czy inaczej mój 1 litr nie mieści się do ich 1 litra... no i co nam Pan zrobisz?

Pozdrawiam,

Paweł

Z ajkiego powodu istnieje zakaz posiadania w bagażu kosmetyków o pojemności ponad 100 ml?!