Z archiwum IPN...

Data: 2009-06-04 13:53:38
Autor: Tomasz Radko
Z archiwum IPN...
wiLQ pisze:

Hej,

Przygotowujac material do posta nt trejdow z przeszlosci natrafilem na
taka grupowa perelke z lipca 2004: http://tinyurl.com/p7tvpn

===========
Reasumując, jestem w stanie postawić sześciociopak
Żywca że Malone nie pobije rekordu Jabbbara grając w Spursach lub
Lakersach (przez dowolną liczbę sezonów). Wchodzisz?

Jestem w stanie podnieśc rękawicę - 18 lat skończyłem, więc stawiam
sześciopak Tyskiego przeciw Żywcowi, że niezaleznie od tego ile mu to
zajmie czasu i w jakich drużynach bedzie grał, Malone wyprzedzi Jabbara w liczbie punktów.
===========

I tak mnie ciekawi... trafil ten szesciopak w rece wygranego?
Chyba, ze Hubertus Blues liczy jeszcze na comeback Malone'a ;-)

Nie wiem jak sześciopak, ale do mnie nie trafiła żadna z wygranych czapek gruszek (i dobrze, bo uwzględniając odsetki musiałbym sklep owocowy otworzyć). Z kolei ja wiwszę Rudemu nie bardzo wiadomo co za przegranie niesławnego zakładu o karierę  hmmm.... aktorską Rodmana.

pzdr

TRad

PS Przy okazji odświeżyłem sobie, że w 1999 Orlando proponowało Lakers trade Penny Hardaway <=> Kobe Bryant. Ech...

Data: 2009-06-04 14:11:50
Autor: wiLQ
Z archiwum IPN...
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

Nie wiem jak sześciopak, ale do mnie nie trafiła żadna z wygranych czapek gruszek (i dobrze, bo uwzględniając odsetki musiałbym sklep owocowy otworzyć).

To ladny komplement dla samego siebie ;-)

Z kolei ja wiwszę Rudemu nie bardzo wiadomo co za przegranie niesławnego zakładu o karierę  hmmm.... aktorską Rodmana.

Tzn zalozyles sie, ze bedzie ona udana?

PS Przy okazji odświeżyłem sobie, że w 1999 Orlando proponowało Lakers trade Penny Hardaway <=> Kobe Bryant. Ech...

Jak sie okazalo slusznie, ze proponowali... Swoja droga, z zaproponowanych i odrzuconych trejdow moznaby uzbierac
material nie tyle na posta co na ksiazke "What if" ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-06-04 14:18:31
Autor: Tomasz Radko
Z archiwum IPN...
wiLQ pisze:

Z kolei ja wiwszę Rudemu nie bardzo wiadomo co za przegranie niesławnego zakładu o karierę  hmmm.... aktorską Rodmana.

Tzn zalozyles sie, ze bedzie ona udana?

Nie do końca... Raczej, że będzie ... hmmmm... dość specyficzna.

pzdr

TRad

Z archiwum IPN...