Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Data: 2012-06-14 10:06:59
Autor: gringo
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
Wariactwu polskiemu nie ma końca. Środowiska związane z PiS-em, ale nie tylko, na wiele tygodni przed meczem Polska-Rosja prowadziły kampanię konfrontacji, było szczucie na Rosjan, podżeganie, sianie nienawiści i wywoływanie atmosfery strachu. Odwoływanie się do dumy narodowej i poczucia urażonym, przed mającym się odbyć marszem kibiców rosyjskich na stadion. To była skrupulatnie przygotowywana kampania konfrontacji. Nie pomniejszą rolę w tej kampanii konfrontacji ponoszę polskojęzyczne media, tudzież Tomasz Lis z jego podżeganiem na tytułowej okładce tygodnika WPROST do Bitwy Warszawskiej II. Tego oczekiwali Polacy i tak mobilizowali kiboli.

Teraz za swoje wariactwo i prowokacje, tudzież bandyckie ekscesy Polaków próbuje się obarczać winą Rosjan, którzy jako goście przyjechali z dziećmi na pokojową imprezę sportową, mimo sianej w Polsce atmosfery strachu. I chcieli sobie przemaszerować na stadion narodowy w Warszawie i mieli do tego prawo, nawet z flagą Związku Radzieckiego i nikomu nic do tego i nikomu nic by się nie stało.

Takie samo wariactwo miało miejsce przed katastrofą smoleńską, na wiele tygodni przed tym feralnym lotem prezydenckiej maszyny, odbywało się publiczne wariactwo i prześciganie się w zamiarach dotarcia za wszelką cenę do Katynia, do nieprzystosowanego lotniska dla tego typu lotów w Smoleńsku. Polityczna przedwyborcza pokazówka. Publiczna szopka, która musiała skończyć się katastrofą, a jak już się skończyło, tak jak się zapowiadało, tak jak się musiało skończyć, to PiS leje krokodyle łzy i próbuje za wariactwo prezydenta, także premiera, obarczać winą Rosjan i wymyślając różne teorie spiskowe, z wciskanym tudzież wszędzie gdzie się da i ile się da słowem bez pokrycia - ZAMACH.

Data: 2012-06-14 10:25:31
Autor: mkarwan

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrc63b$2o0p$1adenine.netfront.net...
Wariactwu polskiemu nie ma końca. Środowiska związane z PiS-em, ale nie tylko, na wiele tygodni przed meczem Polska-Rosja prowadziły kampanię konfrontacji,

Proszę o dowody na potwierdzenie tego co napisałeś.

Data: 2012-06-14 10:45:42
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Proszę o dowody na to że katastrofa w Smoleńsku była zamachem.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-14 10:47:47
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:4nw6xcpjpler$.behao8f0uta0$.dlg40tude.net...
[...]

Znowu robisz siebie idiotę.

Data: 2012-06-14 10:57:49
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Ja uważam że to był nieszczęśliwy wypadek.

Data: 2012-06-14 12:51:22
Autor: jr

mkarwan napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości

> Znowu robisz siebie idiotę.

Ja uważam że to był nieszczęśliwy wypadek.

A wiesz, że ja sobie po cichu też tak uważam?
Tylko ludzki obowiazek każe mi podejrzewać kogoś, kto zaciera ślady tego
wypadku.
jb

Data: 2012-06-14 12:48:22
Autor: jr

mkarwan napisał:

> Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> Proszę o dowody na potwierdzenie tego co napisałeś.

Proszę o dowody na to że katastrofa w Smoleńsku była zamachem.

Są silne poszlaki pozwalajace na wysuwanie takich oskarżeń.
Niejednokrotnie sądy oskarżały i skazywały za samo tylko zacieranie sladów.
Mtataczenia, utrudnianie śledztwa, zacieranie sladów i niszczenie dowodów,
to wystarczajacy powód, żeby z czystym sumieniem wskazać winnego. Chyba, że
ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

Nie pozdrawiam
jb

Data: 2012-06-14 12:50:10
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Przykłady poproszę.

Chyba, że ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

.... i "nie potrafi myśleć samodzielnie".

Nie pozdrawiam
jb

Data: 2012-06-14 13:22:02
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
>Chyba, że ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

... i "nie potrafi myśleć samodzielnie".

Czerwone gówno z reguły nie mysli samodzielnie, ani nie posiada własnego
sumienia. W czasach stalinowskich potrafiło wstać na zebraniu i wyprzeć się
własnej rodziny, bo Partia tego chce. Wiesz co robi czerwone gówno w czasach
dzisiejszych? Zamiast szukać sladów po swoich tragicznie utraconych
bliskich, zamiast sie organizować, naciskać na sądy i prokuratury, zamiast
ruszać niebo i ziemię w obronie ich czci i pamięci, czerwone gówno siada
przed kamerą, tłumaczy się za nieudolnych prokuratorów i prosi o spokój.

Zdziecinniałego Kaczyńskiego mógłbym nazwać chorym człowiekiem. Czerwone
zombie nie zasługuje nawet na miano człowieka.
jb

Data: 2012-06-14 13:54:17
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

Chyba, że ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

... i "nie potrafi myśleć samodzielnie".

Czerwone gówno z reguły nie mysli samodzielnie

Sam to wymyśliłeś?

Data: 2012-06-14 15:14:48
Autor: jr

jr napisał:

> Czerwone gówno z reguły nie mysli samodzielnie

Sam to wymyśliłeś?

Co tu wymyślać? Przeczytaj to, co wyciąłeś.
Co? Nie smakuje?
jb

Data: 2012-06-14 15:50:44
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Nauczyłem się by wycinać te fragmenty do których się nie odnoszę.

Netykieta.

Data: 2012-06-14 13:58:17
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Netykieta.

 ROTFL - klamiecie bezczelnie jak typowy czerwony troll.

Data: 2012-06-14 16:09:55
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jrcqlp$c4o$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):

> Netykieta.

 ROTFL - klamiecie bezczelnie jak typowy czerwony troll.

a ty wypad oszołomie
jb

Data: 2012-06-14 14:40:30
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
a ty wypad oszołomie

nie pieprzcie wiec zescie antykomuch, czerwony idioto do towarzystwa.

Data: 2012-06-14 16:48:05
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jrct4u$sj9$1inews.gazeta.pl...
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> a ty wypad oszołomie

nie pieprzcie wiec zescie antykomuch, czerwony idioto do towarzystwa.

nie potrzebuje tu twojego towarzystwa

WYPAD!

Data: 2012-06-14 14:59:38
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
nie potrzebuje tu twojego towarzystwa

WYPAD!

psuje wam dobra zabawe w dobrego policjanta, sowiecka swoloczy?

Data: 2012-06-14 16:51:38
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

[...]

Jakbyś jeszcze nie zauważył - to jest publiczna grupa dyskusyjna, nie twój
prywatny folwark.

Data: 2012-06-14 16:56:05
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
>
> WYPAD!

Jakbyś jeszcze nie zauważył - to jest publiczna grupa dyskusyjna, nie twój

Żeczywiście, przepraszam..
jb

Data: 2012-06-14 15:03:07
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Żeczywiście, przepraszam..

na WUMLU nie nauczyli was polskiej ortografii, chamski zadymiarzu udajacy antykomucha?

Data: 2012-06-14 16:06:51
Autor: jr

jr napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości

> Co tu wymyślać? Przeczytaj to, co wyciąłeś.
> Co? Nie smakuje?

Nauczyłem się by wycinać te fragmenty do których się nie odnoszę.

To ja wetnę jeszcze raz:
--
[...]

To sa fakty, których nikt nie wymyślił (jesli zechcę, zrobie sobie z tego
sygnaturkę)
Boli cię to? trudno. Netykiety do tego nie mieszaj.
jb

Data: 2012-06-14 16:10:22
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

To ja zapytam - kto jest dzisiaj przeciwieństwem "czerwonego gówna" ?

Data: 2012-06-14 16:32:35
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
się
> własnej rodziny, bo Partia tego chce.

To ja zapytam - kto jest dzisiaj przeciwieństwem "czerwonego gówna" ?

Człowieczeństwo jako takie.
Co do dzisiejszego kleru, nie jest waszym przeciwiństwem. Szanujcie Polski
Kościół komuchy. To wasz najwiekszy sojusznik!
jb

Data: 2012-06-14 15:29:24
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Człowieczeństwo jako takie.

wlasnie je pokazaliscie kolejny raz w tym watku, kiedy usilujecie zamknac gebe niewygodnym dla waszego pojmowaninia pojecia anykomunizmu, dyskutantom -
prymitywnym chamstwem faceta, ktory nadal nie wyszedl z czerwonych onuc, a
innych chce pouczac. --

Data: 2012-06-14 16:42:06
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

A konkretnie?

Co do dzisiejszego kleru

Nie weksluj.

Data: 2012-06-14 23:11:55
Autor: Observatore
[...]

widze, ze dobrze wam sie dyskutuje z samym soba. Ale do psychiatry za cholere
sie nie wybierzecie.

Data: 2012-06-15 04:29:10
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

[...]

Medice cura te ipsum.

Data: 2012-06-14 13:24:10
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
>>

> Są silne poszlaki pozwalajace na wysuwanie takich oskarżeń.
> Niejednokrotnie sądy oskarżały i skazywały za samo tylko zacieranie

Słynny proces Gorgoniowej w przedwojennej Polsce. Tak zwany proces
poszlakowy, sprawa nie wyjaśniona do dziś, więc nad słusznością wyroku
rozwodził się nie bede .
jb

Data: 2012-06-14 14:20:15
Autor: gringo

Data: 2012-06-14 15:19:37
Autor: jr

> [...]

że
ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

=====================
Kubeł zimnej wody od czasu do czasu by ci pomógł.

Wasze czasy juz minęły.
jb

Data: 2012-06-14 14:18:38
Autor: gringo

Użytkownik "mkarwan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrc75t$fqg$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Dowody na potwierdzenie tego co napisałem? Argumenty pouczające wywiodłem. Szafowanie przez oszołomstwo słowem ZAMACH smoleński nie ma w niczym swojego uzasadnienia, a szafuje się nim od wariackiego lotu prezydenta. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-06-14 11:45:16
Autor: u2
W dniu 2012-06-14 10:06, gringo pisze:
[...]

Pojebalo sie tobie dokumentnie, a mialem ciebie za rozsadnego gostka :)

Jan Piński  "2:1 dla Rosjan"

Był marsz Rosjan, były prowokacje, były burdy. Pytanie ile to wszystko
kosztowało i po co?

Nie ulega wątpliwości, że rosyjska organizacja  kibiców, która ogłosiła
przemarsz przez Warszawę działała za zgodą władz Kremla. Zadanie,
które mieli wykonać wykonali. Oto zachodnie media rozpisują się
o atakujących pokojowo maszerującyh Rosjan Polakach. Przy okazji
przypominają, że Polacy mają wobec Rosjan ogromne kompleksy,
no więc nadrabiają burdami.

Praktycznie od razu z rana pojawia się w internecie, w języku angielskim
(dlaczego nie w rosyjskim) list przepraszających Rosjan za zachowanie
Polaków-idiotów. List ten zapewne trafii jeszcze do jutrzejszych mediów.

Sowieckie tajne służby jako pierwsze założyły specjalną sekcję (jedną
z liczniejszych) zajmującą się dezinformacją i propagandą. Rosyjskie
specsłużby są ich bezpośrednimi spadkobiercami. W skrócie można
powiedzieć, że w stosowaniu politycznego public relations Rosjanie
nie mają sobie równych. Dość przypomnieć, że przez prawie cały okres
"zimnej wojny" Związek Sowiecki przez sporą część (być może większość)
elit krajów zachodnich był postrzegany jako pokojowo nastowione mocarstwo,
zmagające się z zachodnim imperializmem. Działo się tak po mimo
dostępnej wiedzy o sowieckich zbrodniach, mordowaniu na zachodzie
dysydentów itp. Sowieci potrafili prowadzić skuteczną propagandę.

Dziś Rosjanie mają problem ze śledztwem ws. katastrofy smoleńskiej.
Niezależnie od opinii na temat twardości rosyjskich brzóz, nikt nie moze
bronić skandalicznego sposobu prowadzenia śledztwa: niszczenia dowodów,
fałszowania dokumentów z sekcji zwłok, fałszowania protokołów zeznań
świadków (dwa różne zeznania kontrolerów lotów itp.).
Rosja postanowiła zagłuszyć polskie próby zainteresowania śledztwem
ws. katastrofy zagraniczne media rysując nasz kraj jako zakompleksionych
Rusofobów.

W tej grze egzaminu nie zdała obecna władza. Władze Warszawy miały
pełną świadomość, że nie powstrzymają burd i zniszczeń, a mimo to
zgodziły się, aby w trakcie międzynarodowej, ogromnej, imprezy organizować
polityczne demonstracje. Oczywiście, gdyby się nie zgodziły, to Rosjanie
podnieśliby rwetes, że to dyskryminacja. Wciąż byłoby to lepsze wyjście,
bo argumenty o bezpieczeństwie imprezy są przekonujące, a cała historia
nie sprzedawałaby się w zachodnich mediach tak dobrze jak zdjęcia
zamaskowanych Polaków atakujących pokojowy marsz Rosjan.

Jan Piński

Teatrzyk "Przegniły Batonik" przedstawia sztukę futbolowo-polityczną
"Spotkanie":
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-lukasza-warzechy/30369-lukasza-warzechy-teatrzyk-przegnily-batonik-przedstawia-sztuke-futbolowo-polityczna-spotkanie

Data: 2012-06-14 03:03:30
Autor: zbig
W dniu czwartek, 14 czerwca 2012 11:45:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Jan Piński

Teatrzyk "Przegniły Batonik" przedstawia sztukę futbolowo-polityczną

Ktoś , kto twierdzi , ze atmosfera nienawiści do Rosjan podgrzewana od dwóch lat przez PiS oraz blatowanie się czołowych działaczy PiSu z najbardziej agresywną częścią kibolstwa, zwykłymi bandytami nie było główną przyczyną zamieszek jest osobą wolną od rozumu

Data: 2012-06-14 13:29:57
Autor: u2
W dniu 2012-06-14 12:03, zbig pisze:
[...]

Ktos kto twierdzi, ze to nie decyzje HGW wywoaly zamieszki n.p. podczas
obchodow Swieta Niepodleglosci 11.11.11 jest neispelna rozumu.

Podobnie jest z zamieszkami na moscie Poniatowskiego.

Data: 2012-06-14 11:49:12
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

Nie ulega wątpliwości, że rosyjska organizacja  kibiców, która ogłosiła
przemarsz przez Warszawę działała za zgodą władz Kremla.

Zwłaszcza że tego samego dnia "władze Kremla" w Moskwie pałowały innych
rosyjskich kiboli.

Data: 2012-06-14 16:41:24
Autor: u2
W dniu 2012-06-14 15:01, gringo pisze:
Jan Piński  "2:1 dla Rosjan"

Był marsz Rosjan, były prowokacje, były burdy. Pytanie ile to wszystko
kosztowało i po co?

==========================
Dla przygłupów PiS-owskich nie trzeba żadnej prowokacji.
Tego ci było potrzeba, żeby poczuć się sprowokowanym

No widze, zes przyglup, ale nie pisowski :-)

Data: 2012-06-14 12:23:02
Autor: jr
[...]

no tak... Skopanie polskich ochroniarzy nazywasz dziecięca imprezą?

[...]

Tobie nic się nie stało czerwony zwierzu! Nie wypowiadaj sie za innych, bo
nie mieszkasz w oborze.

Takie samo wariactwo miało miejsce przed katastrofą smoleńską

Wypowiadasz sie jak ostatni fornal.  Pańszczyżniany kmiotek, którego jedyną
ojczyzną jest jaśniepański folwark .

tfu!

jb

Data: 2012-06-14 12:24:37
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

[...]

Przypomnij sobie "broniące krzyża" mohery dwa lata temu, które potraktowały
jedzących na ulicy makaron gazem paraliżującym.

Data: 2012-06-14 12:31:33
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:76vuiwdfd3dx$.v3kwiy01g91e$.dlg40tude.net...
[...]

Proszę o dowody (linki) na potwierdzenie tego co napisałeś.

Data: 2012-06-14 12:33:57
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

S.O.M. #1

Wpisz sobie w Google:

obrońcy krzyża gaz

Data: 2012-06-14 15:23:49
Autor: jr

mkarwan napisał:

> [...]
Polaków

> Proszę o dowody (linki) na potwierdzenie tego co napisałeś.

Co wypisz sobie?
Piszesz o tym gazie, to sam najpierw poszukaj i pokaż tutaj.
jb

obrońcy krzyża gaz

Data: 2012-06-14 15:52:21
Autor: Grzegorz Z.

http://lmgtfy.com/?q=obro%C5%84cy+krzy%C5%BCa+gaz

Data: 2012-06-14 19:11:07
Autor: mkarwan
Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:1v0s8meqm26uy$.psa7tvp89l7i.dlg40tude.net...
[...]

Czyli jak zwykle, gdy przychodzi do dowodów to ich nie ma.
Znowu robisz siebie durnia.

Data: 2012-06-14 19:17:01
Autor: jr

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> S.O.M. #1
> Wpisz sobie w Google:

Czyli jak zwykle, gdy przychodzi do dowodów to ich nie ma.

Jak widzę, wpisał juz w gugla co chciał. Resztę 'dowodów' niech każdy szuka
na siebie sam.
:]]]

Data: 2012-06-14 23:39:57
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Może jeszcze k[-- -- ]o mam ci to wydrukować i wysłać kurierem?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,8173336,Skrzykneli_sie_na_Facebooku_i_postawili_przed_Palacem.html

Data: 2012-06-15 00:02:49
Autor: jr

mkarwan napisał:

> [...]
> Znowu robisz siebie durnia.

S.O.M. #1

Może jeszcze k[-- -- ]o mam ci to wydrukować i wysłać kurierem?

Ja wydrukuję:

O 19.00 przed Pałacem zjawiło się kilkadziesiąt młodych osób z makaronem.
Doszło do jednego incydentu: jeden z obrońców krzyża potraktował pastafarian
gazem pieprzowym - doniósł nam użytkownik Alertu24.

Data: 2012-06-14 12:59:39
Autor: jr

jr napisał:

> [...]

potraktowały
jedzących na ulicy makaron gazem paraliżującym.

Nie bądźże ty przynajmniej śmieszny! Skopanie polskich ochroniarzy ma być
waszym odwetem za mohery?

jb

Data: 2012-06-14 13:37:03
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
> dziećmi

> potraktowały
>>

> Nie bądźże ty przynajmniej śmieszny! Skopanie polskich ochroniarzy ma

Waszym?

Dotąd nie znałem idioty, który skojarzył polskie baby od krzyża z ruskimi
kibolami.

jb

Data: 2012-06-14 14:03:06
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Kępę sobie przypomnij. "Broniła krzyża":

http://www.youtube.com/watch?v=XF0lyCy0IrU

Rok później poręczyła za Starucha.

Data: 2012-06-14 15:45:18
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
ruskimi
> kibolami.

Kępę sobie przypomnij. "Broniła krzyża":

Nie obchodzą mnie baby od krzyża. Kto skopał ochroniarza we Wrocławiu?
Kempa?
jb

Data: 2012-06-14 15:53:53
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Wybiegając trzy posty do przodu - polityka pewnie też cię nie obchodzi?

Kto skopał ochroniarza we Wrocławiu?
Kempa?

Kibole, z którymi tej babie od krzyża bardzo po drodze.

Data: 2012-06-14 16:27:52
Autor: jr

jr napisał:

> [...]

> Kto skopał ochroniarza we Wrocławiu?
> Kempa?

Kibole, z którymi tej babie od krzyża bardzo po drodze.

:DDDD
Na kiblu żeś to wystękał, czy może na krzyżu?.
jb

Data: 2012-06-14 16:48:19
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Ciekawe różni się to "wystękanie na kiblu" od "samodzielnego myślenia" ? --

Data: 2012-06-14 16:54:37
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
> jb

Ciekawe różni się to "wystękanie na kiblu" od "samodzielnego myślenia" ?

Jak widać, różni się.
jb

Data: 2012-06-14 16:54:12
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Ale czym się różni?

Data: 2012-06-14 16:57:24
Autor: jr

jr napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości

> [...]

Ale czym się różni?

Stękanie od myślenia? Tym czym gówno od mysli.
jb

Data: 2012-06-14 17:04:30
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Nie "stękanie" tylko "wystękanie na kiblu" od "samodzielnego myślenia" ? --

Data: 2012-06-14 17:11:15
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

> ?

> Stękanie od myślenia? Tym czym gówno od mysli.

Nie "stękanie" tylko "wystękanie na kiblu" od "samodzielnego myślenia" ?

Zapytaj sie gringa
adieu!

Data: 2012-06-14 17:14:35
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

[...]

A nie mogę samodzielnie?

Data: 2012-06-14 14:49:13
Autor: gringo

Użytkownik "jr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrce09$r5f$1@node1.news.atman.pl...

[...]

==================================
Od tego jest wymiar sprawiedliwości, by dochodził winy, ścigał sprawców i wymierzał karę. Zawsze i wszędzie.

[...]

=============================
Właśnie wyszedł z ciebie zwierzak. Pan Bóg popełnił błąd, że nauczył wszystkich ludzi mowy i pisać i dlatego możesz sobie kmiocie pyszczyć do woli.

Data: 2012-06-14 13:23:40
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
gringo <gringo@gmail.com> napisał(a):
Jesteś niewolnikiem, w rękach Tuska i Kaczyńskiego, nikim więcej.

a w jakich *RECACH* nie bedzie niewolnikiem? Sprecyzujcie.

Data: 2012-06-14 15:32:49
Autor: jr

> [...]

==================================
Od tego jest wymiar sprawiedliwości, by dochodził winy, ścigał sprawców i

Co własnie czyni. Nie pasuje ci coś?
jb

Data: 2012-06-14 16:27:53
Autor: gringo

Data: 2012-06-14 16:37:46
Autor: jr

> [...]

> ==================================
> Od tego jest wymiar sprawiedliwości, by dochodził winy, ścigał sprawców

========================
Więc nie szukaj usprawiedliwienia dla bandyckich napadów Polaków na

Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.

spokojnie spacerujących Rosjan na imprezę sportową,

Trzeba było tak od razu, bez sierpów i młotów.
jb

Data: 2012-06-14 16:42:41
Autor: gringo

Użytkownik "jr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrcstt$8ai$1@node2.news.atman.pl...

> [...]

jb
========================
Więc nie szukaj usprawiedliwienia dla bandyckich napadów Polaków na

=======================
A siali Polacy, od tygodni! Sprawa z Wrocławia, jest dopiero badana.

Data: 2012-06-14 17:03:55
Autor: jr

> [...]

> spokojnie spacerujących Rosjan na imprezę sportową,

Trzeba było tak od razu, bez sierpów i młotów.
No wiesz co, mi się podoba sierp i młot.

No pewnie, że wiem. Najchetniej zrobiłbyc ze świata czerwony chlew.
jb

Data: 2012-06-14 17:06:57
Autor: gringo

Data: 2012-06-15 13:56:03
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
Co ci się takiego podoba, w tej dzisiejszej Polsce? Takiego chlewu i
koryta
dla wybranych nigdy wcześniej nie było.

-- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to
news@netfront.net -- -

Guzik mnie to obchodzi, jak się żyje bogatym. Cieszę się z tego, o czym w
czerwonym chlewie mogłem tylko marzyć.
jb

Data: 2012-06-15 23:59:49
Autor: jr

> [...]

> dla wybranych nigdy wcześniej nie było.

Guzik mnie to obchodzi, jak się żyje bogatym. Cieszę się z tego, o czym w
To znaczy z czego się cieszysz?

Ze wszystkiego
jb

Data: 2012-06-16 10:02:10
Autor: gringo

Użytkownik "jr"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrgb6o$er$1@node1.news.atman.pl...

> [...]

> dla wybranych nigdy wcześniej nie było.

Guzik mnie to obchodzi, jak się żyje bogatym. Cieszę się z tego, o czym w

To ludzie z downem tak mają.

Data: 2012-06-14 16:56:50
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrcstt$8ai$1node2.news.atman.pl...
========================
Więc nie szukaj usprawiedliwienia dla bandyckich napadów Polaków na

Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.

spokojnie spacerujących Rosjan na imprezę sportową,

Trzeba było tak od razu, bez sierpów i młotów.

Ależ z ciebie bojownik antykomuszy! Teraz nic ci nie grozi, to jesteś niezłomnym antykomunistą! Ile ty masz lat, chłoptysiu? Podstawówkę już skończyłeś?

Data: 2012-06-14 17:01:08
Autor: jr

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości

> Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.

> Trzeba było tak od razu, bez sierpów i młotów.

Ależ z ciebie bojownik antykomuszy! Teraz nic ci nie grozi

Niby co mi grozi?

, to jesteś niezłomnym
antykomunistą!

Co poczytuję sobie za honor.
jb

Data: 2012-06-14 17:06:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jr" <bezadresu@gru.pl> napisał w wiadomości news:jrcu9o$c0k$1node1.news.atman.pl...

> [...]

> Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę.

> Trzeba było tak od razu, bez sierpów i młotów.

Ależ z ciebie bojownik antykomuszy! Teraz nic ci nie grozi

A kret jest bojownikiem o wolność i demokrację i cały czas działa w podziemiu. Jesteście podobni do siebie. I nic cię w główce nie uciska?

Data: 2012-06-14 17:14:56
Autor: jr

> [...]
>
> , to jesteś niezłomnym
>
> Co poczytuję sobie za honor.

A kret jest bojownikiem o wolność i demokrację i cały czas działa w

Taak?
To goń kreta kumuchu! może cie przyjma jeszcze do zomo.
jb

Data: 2012-06-14 17:49:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Data: 2012-06-14 18:56:33
Autor: jr

> [...]
>
> Taak?
> To goń kreta kumuchu! może cie przyjma jeszcze do zomo.

A kret jest bojownikiem o wolność i demokrację

Idź poproś, niech cię zapisze do ZBOWiD

Data: 2012-06-14 15:42:48
Autor: jr
> [...]

> by się nie stało.

Tobie nic się nie stało czerwony zwierzu! Nie wypowiadaj sie za innych, bo

:DDDDDDDDDDDD
Uważaj na czyjeś granaty, bo ci jaja urwą.

   Pan Bóg popełnił błąd, że nauczył
wszystkich ludzi mowy i pisać

A kto to jest Pan Bóg? Gdyby Bóg istniał, tą czerwona flagę wsadziłby ci w
dupę. A że go nie ma, zrobić to muszą inni.
jb

Data: 2012-06-14 14:44:37
Autor: Obervatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

A kto to jest Pan Bóg? Gdyby Bóg istniał, tą czerwona flagę wsadziłby ci w
dupę. A że go nie ma, zrobić to muszą inni.

gdyby istnial, to wszyscy byliby szczesliwi i bogaci, nieprawdaz czerwony oszolomie udajacy antykomucha? --

Data: 2012-06-14 16:51:24
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Użytkownik " Obervatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jrctcl$7u0$1inews.gazeta.pl...
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> A kto to jest Pan Bóg? Gdyby Bóg istniał, tą czerwona flagę wsadziłby ci
> dupę. A że go nie ma, zrobić to muszą inni.

gdyby istnial, to wszyscy byliby szczesliwi i bogaci

wy pad !

, nieprawdaz czerwony
oszolomie udajacy antykomucha?

--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Data: 2012-06-14 15:33:03
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
> gdyby istnial, to wszyscy byliby szczesliwi i bogaci

wy pad !

nie drzyj ryja, czerwony hipokryto.

Data: 2012-06-14 16:29:07
Autor: gringo

Data: 2012-06-14 16:42:47
Autor: jr

> [...]

A kto to jest Pan Bóg? Gdyby Bóg istniał, tą czerwona flagę wsadziłby ci w
dupę. A że go nie ma, zrobić to muszą inni.
===================
To był sarkazm z tym bogiem, co ci dał prawo głosu, ale nie dał ci rozumu.

Ty gringo najpierw sie wysmarkaj, potem idź do spowiedzi, to może i
kaznodzieją zostaniesz.
jb

Data: 2012-06-14 17:07:30
Autor: jadryś
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
W dniu 2012-06-14 10:06, gringo pisze:

Tak, to jest zamach, zamach na mózgi Polaków. Bezmózgowie zalewa Polskę.

A jednak wszystko wskazuje na zamach.. Oczywiście gdy się nie słucha posła Macierewicza i jego kolejnych "ekspertów".