Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Data: 2012-06-14 10:25:31
Autor: mkarwan
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości news:jrc63b$2o0p$1adenine.netfront.net...
Wariactwu polskiemu nie ma końca. Środowiska związane z PiS-em, ale nie tylko, na wiele tygodni przed meczem Polska-Rosja prowadziły kampanię konfrontacji,

Proszę o dowody na potwierdzenie tego co napisałeś.

Data: 2012-06-14 10:45:42
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Proszę o dowody na to że katastrofa w Smoleńsku była zamachem.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie

Data: 2012-06-14 10:47:47
Autor: mkarwan

Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości news:4nw6xcpjpler$.behao8f0uta0$.dlg40tude.net...
[...]

Znowu robisz siebie idiotę.

Data: 2012-06-14 10:57:49
Autor: Grzegorz Z.
mkarwan napisał:

[...]

Ja uważam że to był nieszczęśliwy wypadek.

Data: 2012-06-14 12:51:22
Autor: jr

mkarwan napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości

> Znowu robisz siebie idiotę.

Ja uważam że to był nieszczęśliwy wypadek.

A wiesz, że ja sobie po cichu też tak uważam?
Tylko ludzki obowiazek każe mi podejrzewać kogoś, kto zaciera ślady tego
wypadku.
jb

Data: 2012-06-14 12:48:22
Autor: jr

mkarwan napisał:

> Użytkownik "gringo" <gringo@gmail.com> napisał w wiadomości
>
> Proszę o dowody na potwierdzenie tego co napisałeś.

Proszę o dowody na to że katastrofa w Smoleńsku była zamachem.

Są silne poszlaki pozwalajace na wysuwanie takich oskarżeń.
Niejednokrotnie sądy oskarżały i skazywały za samo tylko zacieranie sladów.
Mtataczenia, utrudnianie śledztwa, zacieranie sladów i niszczenie dowodów,
to wystarczajacy powód, żeby z czystym sumieniem wskazać winnego. Chyba, że
ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

Nie pozdrawiam
jb

Data: 2012-06-14 12:50:10
Autor: Grzegorz Z.

mkarwan napisał:

[...]

Przykłady poproszę.

Chyba, że ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

.... i "nie potrafi myśleć samodzielnie".

Nie pozdrawiam
jb

Data: 2012-06-14 13:22:02
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
>Chyba, że ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

... i "nie potrafi myśleć samodzielnie".

Czerwone gówno z reguły nie mysli samodzielnie, ani nie posiada własnego
sumienia. W czasach stalinowskich potrafiło wstać na zebraniu i wyprzeć się
własnej rodziny, bo Partia tego chce. Wiesz co robi czerwone gówno w czasach
dzisiejszych? Zamiast szukać sladów po swoich tragicznie utraconych
bliskich, zamiast sie organizować, naciskać na sądy i prokuratury, zamiast
ruszać niebo i ziemię w obronie ich czci i pamięci, czerwone gówno siada
przed kamerą, tłumaczy się za nieudolnych prokuratorów i prosi o spokój.

Zdziecinniałego Kaczyńskiego mógłbym nazwać chorym człowiekiem. Czerwone
zombie nie zasługuje nawet na miano człowieka.
jb

Data: 2012-06-14 13:54:17
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

Chyba, że ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

... i "nie potrafi myśleć samodzielnie".

Czerwone gówno z reguły nie mysli samodzielnie

Sam to wymyśliłeś?

Data: 2012-06-14 15:14:48
Autor: jr

jr napisał:

> Czerwone gówno z reguły nie mysli samodzielnie

Sam to wymyśliłeś?

Co tu wymyślać? Przeczytaj to, co wyciąłeś.
Co? Nie smakuje?
jb

Data: 2012-06-14 15:50:44
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

Nauczyłem się by wycinać te fragmenty do których się nie odnoszę.

Netykieta.

Data: 2012-06-14 13:58:17
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Netykieta.

 ROTFL - klamiecie bezczelnie jak typowy czerwony troll.

Data: 2012-06-14 16:09:55
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jrcqlp$c4o$1inews.gazeta.pl...
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):

> Netykieta.

 ROTFL - klamiecie bezczelnie jak typowy czerwony troll.

a ty wypad oszołomie
jb

Data: 2012-06-14 14:40:30
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
a ty wypad oszołomie

nie pieprzcie wiec zescie antykomuch, czerwony idioto do towarzystwa.

Data: 2012-06-14 16:48:05
Autor: jr
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:jrct4u$sj9$1inews.gazeta.pl...
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):

> a ty wypad oszołomie

nie pieprzcie wiec zescie antykomuch, czerwony idioto do towarzystwa.

nie potrzebuje tu twojego towarzystwa

WYPAD!

Data: 2012-06-14 14:59:38
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
nie potrzebuje tu twojego towarzystwa

WYPAD!

psuje wam dobra zabawe w dobrego policjanta, sowiecka swoloczy?

Data: 2012-06-14 16:51:38
Autor: Grzegorz Z.
jr napisał:

[...]

Jakbyś jeszcze nie zauważył - to jest publiczna grupa dyskusyjna, nie twój
prywatny folwark.

Data: 2012-06-14 16:56:05
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
>
> WYPAD!

Jakbyś jeszcze nie zauważył - to jest publiczna grupa dyskusyjna, nie twój

Żeczywiście, przepraszam..
jb

Data: 2012-06-14 15:03:07
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Żeczywiście, przepraszam..

na WUMLU nie nauczyli was polskiej ortografii, chamski zadymiarzu udajacy antykomucha?

Data: 2012-06-14 16:06:51
Autor: jr

jr napisał:

> Użytkownik "Grzegorz Z." <pyjamarama@speccy.org> napisał w wiadomości

> Co tu wymyślać? Przeczytaj to, co wyciąłeś.
> Co? Nie smakuje?

Nauczyłem się by wycinać te fragmenty do których się nie odnoszę.

To ja wetnę jeszcze raz:
--
[...]

To sa fakty, których nikt nie wymyślił (jesli zechcę, zrobie sobie z tego
sygnaturkę)
Boli cię to? trudno. Netykiety do tego nie mieszaj.
jb

Data: 2012-06-14 16:10:22
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

To ja zapytam - kto jest dzisiaj przeciwieństwem "czerwonego gówna" ?

Data: 2012-06-14 16:32:35
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
się
> własnej rodziny, bo Partia tego chce.

To ja zapytam - kto jest dzisiaj przeciwieństwem "czerwonego gówna" ?

Człowieczeństwo jako takie.
Co do dzisiejszego kleru, nie jest waszym przeciwiństwem. Szanujcie Polski
Kościół komuchy. To wasz najwiekszy sojusznik!
jb

Data: 2012-06-14 15:29:24
Autor: Observatore
Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską
jr <bezadresu@gru.pl> napisał(a):
Człowieczeństwo jako takie.

wlasnie je pokazaliscie kolejny raz w tym watku, kiedy usilujecie zamknac gebe niewygodnym dla waszego pojmowaninia pojecia anykomunizmu, dyskutantom -
prymitywnym chamstwem faceta, ktory nadal nie wyszedl z czerwonych onuc, a
innych chce pouczac. --

Data: 2012-06-14 16:42:06
Autor: Grzegorz Z.

jr napisał:

[...]

A konkretnie?

Co do dzisiejszego kleru

Nie weksluj.

Data: 2012-06-14 23:11:55
Autor: Observatore
[...]

widze, ze dobrze wam sie dyskutuje z samym soba. Ale do psychiatry za cholere
sie nie wybierzecie.

Data: 2012-06-15 04:29:10
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

[...]

Medice cura te ipsum.

Data: 2012-06-14 13:24:10
Autor: jr

jr napisał:

> [...]
>>

> Są silne poszlaki pozwalajace na wysuwanie takich oskarżeń.
> Niejednokrotnie sądy oskarżały i skazywały za samo tylko zacieranie

Słynny proces Gorgoniowej w przedwojennej Polsce. Tak zwany proces
poszlakowy, sprawa nie wyjaśniona do dziś, więc nad słusznością wyroku
rozwodził się nie bede .
jb

Data: 2012-06-14 14:20:15
Autor: gringo

Data: 2012-06-14 15:19:37
Autor: jr

> [...]

że
ktoś w miejscu sumienia ma czerwone gówno...

Kubeł zimnej wody od czasu do czasu by ci pomógł.

Wasze czasy juz minęły.
jb

Data: 2012-06-14 14:18:38
Autor: gringo

Użytkownik "mkarwan"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrc75t$fqg$1@usenet.news.interia.pl...

[...]

Dowody na potwierdzenie tego co napisałem? Argumenty pouczające wywiodłem. Szafowanie przez oszołomstwo słowem ZAMACH smoleński nie ma w niczym swojego uzasadnienia, a szafuje się nim od wariackiego lotu prezydenta. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Z bandyckim napadem na Rosjan jak z katastrofą smoleńską