[link][ENG] Z bloga Lakers

Data: 2009-06-17 16:59:53
Autor: Tomasz Radko
[link][ENG] Z bloga Lakers

http://www.forumblueandgold.com/2009/06/16/deconstructing-kobe/

Bardzo dobrze uargumentowana odpowiedź na zarzuty Simmonsa. Ciekawe jest   porównanie ostatnich dwóch finałów Bryanta - i drugiej trypli Jordana. A zwłaszcza spostrzeżenie, że Lakers dwukrotnie wpadli na zespoły, które były #1 pod względem DefEff, podczas gdy rywale Bulls byli pod tym względem średniakami. Przyznam się, że wcześniej nie zdawałęm sobie z tego sprawy.

pzdr

TRad

Data: 2009-06-19 15:06:54
Autor: wiLQ
[link][ENG] Z bloga Lakers
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

http://www.forumblueandgold.com/2009/06/16/deconstructing-kobe/

Bardzo dobrze uargumentowana odpowiedź na zarzuty Simmonsa.

A mi to bardziej wyglada jak tani chwyt dla odrobiny poklasku od
forumowiczow i/lub fanow Kobo. Zacznijmy od tego czy ktos czyta Simmonsa
ze wzgledu na jego analityczne zaciecie? Dokladne analizy? Watpie.

Ba! Nawet moge sobie wyobrazic jak to wygladalo, tuz po, a moze jeszcze
przed, MVP dla Kobo i wygranej Lakersow Simmons dostal zadanie "napisz
cos o Bryancie i jego miejscu w historii" (a moze sam chcial sie odniesc
do najpopularniejszego tematu, nie wiem jak to tam dziala).

Co zrobil? To z czego jest znany, niby przeprowadzil analize prowadzaca
do jakichs wnioskow bedaca przewijajacym sie tlem, ale tak naprawde
wrzucil mase odnosnikow do zycia codziennego, ogolnie pojetej kultury
itp i standardowo przemycil pare ciekawych uwag (wg mnie jak np "Take
Gasol, who shot 62 percent from the field in the last two rounds. You
know how many shots he attempted in those 11 games? 120. You know how
many big guys would have been happy with a situation in which their
coach said, 'I know you score six out of every 10 times we get you the
ball, but you're going to have to live with 11 shots a game because we
can't win a title unless Kobe's happy?' Not many." czy "Disease of More"
czy "the following storylines were more interesting ...").

Jeszcze odnosnie linku, nieustannie mnie bawi stwierdzenie typu
"przyznaje, ze mam totalnego swira na punkcie [...], ale nie przeszkadza
mi to w zachowaniu obiektywnosci poniewaz opieram sie na faktach".
Halo! Toz dobor tych faktow i ich interpretacja jest glownym haczykiem.

--
pzdr
wiLQ

[link][ENG] Z bloga Lakers