Z cyklu

Data: 2011-07-18 15:12:43
Autor: Michał
Z cyklu
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
Hej,

Co prawda temat już samodzielnie wałkowałem, ale sam jestem ciekaw co o tym myślicie.

A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na rodzinne wakacyjne podróże.

Założenia konieczne:

- _DUĹťY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)
- godny następca <http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XM>
- moc ~150KM+ (docelowo gazownica sekwencyjna jak się auto sprawdzi)
- tylko benzyna 2.0+ turbo lub coś niedoładowanego V6 2.5+
- skrzynia automatyczna z wajchą nie przy kierownicy
- rocznik 2001+ (max. 10 lat)
- cena ~20kzł (auto, opłaty)
- dodatkowe ~10kzł na doprowadzenie do porządku (instalacja gazowa, opony itp) w dalszym okresie czasu
- kompletny budżet dla zadbanego wózka ~30kzł
- nie dyskutujemy o wyższości skośnookich matchboxów, nad żabojadzkimi wynalazkami czy teutońskimi czterokółkami

Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis 2.0T/3.5V6

Ktoś widzi coś więcej?

Ostatecznością jest jest VAN:

- Phedra/C8/806 3.0 V6

czy całkiem duże klocki:

- Grand Voyager / Town & Country 3.8
- Nissan Quest 3.5

ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale niekoniecznie szybko... więc ten temat zostawiamy sobie na deser.

Pozdrawiam,

Tego samego szukam :) tylko trochę taniej :)

trzeba wymienić safrane na coś innego, tylko moje wątki o tym są brane jako jaja ;)

Moje wymagania: blisko 2 ton, ciche, bezpieczne, tanie.
silnik 3.0+ (bardziej 4.0 +).

Moja lista:

-Vel Satis Initiale benzyna (z tym że on się u mnie teraz średnio mieścił), ale jednego takiego (Initiale 3.5) kupiłem ok auta są - musowo z podwójnymi szybami - cichszy!.

-A8 D2 -BMW7 E38 -Lecxus LS 400 (za 20k bardziej LS430)

-Infiniti Q45

-Merc S W220 airmatic ? powinien się zmieścić

inne dziwne:

Lancia Thesis ?

Citroen C6 za drogi narazie

Alfa 166 FL ??? (ważne facelift !)

pozdrawiam.

Data: 2011-07-18 22:17:48
Autor: Aleksander
Z cyklu

" Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j01ihb$cna$1inews.gazeta.pl...
> Tego samego szukam :) tylko trochę taniej :)

trzeba wymienić safrane na coś innego, tylko
moje wątki o tym są brane jako jaja ;)

Oj Michałku,

Bo pierdolisz jak potłuczony, dlatego Twoje wątki są i będa brane
jako typowe trollowanie.

Piszesz, że autko przez Ciebie poszukiwane ma przejechać
bezawaryjnie 40kkm ?

I ma kosztować do 10.000zł ? Koszt samej benzyny do takiego autka to ok 1zł /km
Czyli na paliwo chcesz wydać w najbliższej przyszłości 40.000zł a autka
w przyzwoitym stanie szukasz do 10.000zł ? ;)

Nikt choć trochę rozsądnie-myślący tego nie kupi.

Aleksander.

Data: 2011-07-18 20:51:04
Autor: Michał
Z cyklu
Aleksander <fake@fake.fake> napisał(a):

> [...]

w przyzwoitym stanie szukasz do 10.000zł ? ;)

Nikt choć trochę rozsądnie-myślący tego nie kupi.

Kupiłem auto "kryzysowe", zaczęło się sypać (trochę pomogłem) po 32kkm, a wcześniej mnie kosztowało tylko paliwo, jako że miało LPG to koszty kilkometra to było cos koło 0.6..0.7pln

więc tak:

-tak chce kupić auto za 10k pln i wydać na paliwo ~25..28k pln
bo będzie miało LPG.

co jest w tym dziwnego ? nazwijmy to tak: "od zawsze" tak robię
i jest to dla mnie normalne.

Pierwsze auto jaki kupiłem to było Safrane i się przyzwyczaiłem, że to pali 20l/100 :) pozatym CO2 to BZDURA

pozdrawiam.

--

Z cyklu