Z cyklu - Bronek odpowiada Polakom

Data: 2015-05-16 09:03:30
Autor: szklanynocnik
Z cyklu - Bronek odpowiada Polakom
użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
Panie prezydencie, nie mam siły pracować do 67 roku życia...
- To idźcie boukun na wcześniejszą emeryturę...

Nie trza było wybierać Alka, Litwina i Bolka:)

Data: 2015-05-16 18:59:20
Autor: silvio balconetti
Am 16.05.2015 um 18:03 schrieb szklanynocnik@gmail.com:
użytkownik Przedstawiciel_narodu napisał:
Panie prezydencie, nie mam siły pracować do 67 roku życia...
- To idźcie boukun na wcześniejszą emeryturę...

Nie trza było wybierać Alka, Litwina i Bolka:)

Czlowieku, boukun ani dnia nie przepracowal po zejsciu PRL, wiec emerytura wczesniejsza lub pozniejsza go nie dotyczy. Baba na niego robi, ale tez nie w RP.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Z cyklu - Bronek odpowiada Polakom