Data: 2010-06-16 08:27:20 | |
Autor: AZ | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
On 2010-06-15, LukeB <gorry@o2.pl> wrote:
Na koniec Pan ogolnie stwierdzil, ze pluje sobie w brode i duzo lepiejJa wkleje juz ktorys raz z kolei: <http://william350.w.interia.pl/motocykl.html> Przykladowo: 13k: - Wymieniłem szpilki mocujące wydech na śruby (szpilki popękały od temperatury) 31k: - Nowa dźwignia zmiany biegów (poprzednia miała już mega luzy) - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami) [...] - Nowe przednie zawieszenie (kompletne lagi z goleniami) [...] - Nowe sprzęgło (kompletne) [...] - Nowy gaźnik [...] - Nowa instalacja elektryczna (poprzednia się spaliła) - Nowa stacyjka (poprzednia się spaliła) To juz chyba w WSK175 mniej robilem :-) A za 3k to mozna dostac ladna MZ ETZ 251. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-16 10:34:36 | |
Autor: Monster | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
W dniu 2010-06-16 10:27, AZ pisze:
To juz chyba w WSK175 mniej robilem :-) A za 3k to mozna dostac ladnaZapomniałeś dodać ze to przy turystyce było:-) przy normalnej jeździe dookoła komina awarii byłoby trzy razy więcej. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-06-16 23:45:01 | |
Autor: Mustafa | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
- Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami) Zapomniałeś dodać, że to wszystko robił serwis firmowy dla specjalnego egzemplarza który jest "na świeczniku" i w którym pękła szpilka wydechu. A ponieważ serwis był przy fabryce, motocykl pod szczególnym nadzorem, to wymienili całość zamiast się pieprzyć z wykręcaniem szpilki. Nie dorabiaj teorii spiskowych tam gdzie ich nie trzeba :) No i w zasadzie to chyba nie zapomniałeś dodać (bo już o tym wiedziałeś), tylko celowo manipulujesz wyrwanymi z kontekstu frazami żeby wprowadzić ludzi w błąd. No albo masz Alzheimera.... Sam jeżdżę trzeci sezon, nie zepsuło się absolutnie NIC, mam znajomych którzy też jeżdżą od conajmniej 3 lat i widzę, że najwięcej do powiedzenia mają ci, co w życiu tego nie dotykali (ze szczególnym uwzględnieniem tych, którzy kiedyś słyszeli jak kolega szwagra mówił o jakimś INNYM produkcie z tego samego kraju i na tej podstawie stają się EKSPERTAMI od TEGO :DDDDD Ergo: Olać tych co słyszeli, że ich znajomy cośtam.... Lepiej poczytać w necie opinie właścicieli, a tych nie brakuje Jednego niezadowolonego można olać - problem byłby, gdyby było dużo niezadowolonych. A szczerze mówiąc znajdę więcej niezadowolonych z rdzewiejących nowiutkich suzuki (które kosztują krocie) niż narzekających na romety (które kosztują grosze) |
|
Data: 2010-06-17 05:49:47 | |
Autor: AZ | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
On 2010-06-16, Mustafa <Mustafa@Berdyczow.xx> wrote:
No pewnie, jak koszt wyprodukowania tej glowicy to $5 to tez bym sie nie- Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami) pieprzyl :-) Specjalny egzemplarz w ktorym wszystko sie lamie, peka itd. ciekawe... do prawdy. Spojrzalem jeszcze raz: 13755 - Wymieniłem szpilki mocujące wydech na śruby (szpilki popękały od temperatury) 31312 - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dźwigienkami) No to jak wkoncu? Przez 20k jezdzil bez wydechu? Rozumiem ze popekane szpilki to tez byl powod wymiany przedniego zawieszenia? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-17 09:14:11 | |
Autor: Damork | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Na mównicę wtargn±ł "AZ", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i rykn±ł:
Spojrzalem jeszcze raz: Nie to żebym bronił chinoli (miałem sam nuufkie sztukie i po 2000 km stało się to czym¶ na czym niemal jeĽdzić się nie dawało i nie wyjeżdżałem dalej niż by się dało dopchać jak wysi±dzie), ale przecież posiadacz tego unikalnego małosiępsuj±cego egzemplarza pisze że wymienił szpilki wydechu (normalna czę¶ć zamienna), a po następnych niemal 20k głowicę. Wiem że w 4T kolektor się do głowicy przykręca, ale je¶li trzasnęły szpilki to robi się jak autor - wymienia je na nowe, przykręca wydech i już. Sk±d Ci się wzięło że bez wydechu jeĽdził??? -- Pozdrawiam Piotr Mockałło Czarna Dama XJ 600N http://www.osiatkowania.pl |
|
Data: 2010-06-17 09:16:36 | |
Autor: Arni | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Damork pisze:
> Wiem że w 4T kolektor się do głowicy przykręca, ale je¶li trzasnęły szpilki to robi się z odczytu przebiegu ? -- Arni Toruń '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb" '91 Volvo 940 D24TIC + '88 Burstner 420 '91 Honda Prelude 2,0 EX piękniejszej połowy '01 Chrysler PT Cruiser 2,4l automat |
|
Data: 2010-06-17 09:21:31 | |
Autor: Damork | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Na mównicę wtargn±ł "Arni", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i rykn±ł:
Damork pisze: No to wytłumacz mi proszę tak łopatologicznie, bo ja to widzę tak: 13755 - Wymieniłem szpilki mocuj±ce wydech na ¶ruby (szpilki popękały od temperatury) Co oznacza zdjęcie wydechu, usunięcie uszkodzonych szpilek, wkręcenie nowych i przykręcenie wydechu - nie ma nic o ukruszeniu mocowania kolanka czy cu¶, jeĽdzi przez 17557 km, po czym uszkodzeniu ulega głowica i: 31312 - Nowa głowica (kompletna, z zaworami, sprężynami, dĽwigienkami) Więc jakby się zgadza i dalej nie ma nic o potencjalnej jeĽdzie bez wydechu... -- Pozdrawiam Piotr Mockałło Czarna Dama XJ 600N http://www.osiatkowania.pl |
|
Data: 2010-06-17 07:35:32 | |
Autor: AZ | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
On 2010-06-17, Damork <damorkUSUN_TO@wp.pl> wrote:
Mustafa napisal: "Zapomniałeś dodać, że to wszystko robił serwis firmowy dla specjalnego egzemplarza który jest "na świeczniku" i w którym pękła szpilka wydechu. A ponieważ serwis był przy fabryce, motocykl pod szczególnym nadzorem, to wymienili całość zamiast się pieprzyć z wykręcaniem szpilki." Wiec jakoby wymienili glowice zeby nie wykrecac popekanych szpilek, ale nie zauwazyl chlopak ze szpilki pekly 18kkm wczesniej :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-06-17 20:18:41 | |
Autor: Mustafa | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Wiec jakoby wymienili glowice zeby nie wykrecac popekanych szpilek, ale zamiast robić doktoraty poczytaj trochę forum rometów albo stronę Mnicha to z forum "głowica była wymieniona przez głupi błąd mechanika a nie dlatego, że była zła" a to ze strony "Do tych ponadprogramowych rzeczy należy nowa głowica z zaworami, sprężynami i dźwigienkami, tylko dlatego że w starej wyłamała się śruba wydechu przy wykręcaniu. Sama głowica była podobno jeszcze w całkiem dobrym stanie." btw. Romet dojechał już do Afryki... tak tak... ten Romet :) |
|
Data: 2010-06-17 20:25:51 | |
Autor: RadoslawF | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Dnia 2010-06-17 20:18, Użytkownik Mustafa napisał:
btw. Na pewno ten sam ? Gdzie¶ widziałem tekst że firma mu zasponsorowała nowy sprzęt ale tej samej pojemno¶ci. Pozdrawiam |
|
Data: 2010-06-17 20:35:46 | |
Autor: Mustafa | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Na pewno ten sam ? Gdzie¶ widziałem tekst że firma mu Na pewno ten sam. Za promocję marki firma zafundowała mu Z-125 ale pojechał na starym K-125. |
|
Data: 2010-06-17 21:27:52 | |
Autor: Ivam | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hvdou4$kgd$1@news.onet.pl...
"Do tych ponadprogramowych rzeczy należy nowa głowica z zaworami, sprężynami i dźwigienkami, tylko dlatego że w starej wyłamała się śruba wydechu przy wykręcaniu. Sama głowica była podobno jeszcze w całkiem dobrym stanie." Ale glupie te mechaniki... o wykretakach nie slyszeli. Powinni poczytac. Ja tez bym chcial - zatem drogi Mustafo - Klamco Pospolity - podaj mi przepis/ustawe/norme/etc. mowiacy o tym, ze mozna jezdzic lewym pasem jesli na prawym sa koleiny. -- Ivam |
|
Data: 2010-06-18 00:28:32 | |
Autor: Jacot | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
"Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hvdou4$kgd$1@news.onet.pl... Choroba, zupelnie dobra glowica z wylamana sruba... Oni cos maja z tymi srubami. Jesliby Rometowi zalezalo na opinii to moze by podjeli trud chociaz wymiany wszystkich na jakies prawdziwe, jesli prawda jest, ze cos przy tych motorach robia w kraju. -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl/ http://www.stokrotka.ath.cx/ |
|
Data: 2010-06-17 09:06:22 | |
Autor: newrom | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
On Wed, 16 Jun 2010 23:45:01 +0200, "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx>
wrote: ludzi w bł±d. No albo masz Alzheimera.... A wlasnie. Miales nas zadziwic i zamknac geby malkoltentom plujacym na ten cud techniki. Czekam, i czekam i nic. Pogdaj z tym niemcem, moze co podpowie. Sam jeżdżę trzeci sezon, nie zepsuło się absolutnie NIC, Nie chce mi sie szukac, ale cos mi sie kolebie ze jednak z czyms miales problemy i ktos to pozniej nawet wytykal. Zreszta, mniejsza z tym. Detka kupilem ze 3 lata temu. Zaplacilem cos 4tys. Pojezdzilem sobie i ciagle jest wart 3 tys (bo go troche poobcieralem na kamieniach :>), za rok pewnie wart tyle samo a kupca juz mam chociaz ciagle sie waham czy sprzedawac (kumpel od ktorego kupilem chce dla syna wziac :>). To calkiem niezle swiadczy Z duzych spraw to zmienilem mu tlok. Po kilkunastu latach sie zuzyl (1996-2009). I to jest niezawodnosc, a nie ciagla wymiana gownianych czesci. Wiec przy budzecie do 5tys wolalbym detka z lat konca lat 90 czy poczatku tego wieku niz nufkie sztukie od rometa. mam znajomych którzy też jeżdż± od conajmniej 3 lat Jak pojezdza jeszcze 10 to bedzie to wiarygodne zrodlo w kwestii zawodnosci sprzetu. pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) JUPPI! Admini tego foróma som wielcy! http://demotivation.ru/yjmid8jxapprpic.html |
|
Data: 2010-06-17 20:22:32 | |
Autor: Mustafa | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Nie chce mi sie szukac, ale cos mi sie kolebie ze jednak z czyms Miałem problem - jak± przedni± oponę założyć zamiast seryjnej. No i zamiast konkretnej marki Ty sam zaproponowałe¶ kurs doszkalaj±cy. Dopiero jaki¶ inny posiadacz rometa odpisał Ci, że to nie kwestia kursu, tylko te opony s± jednak do kitu :) No i potem podpowiedziałe¶ gdzie j± można zmienić za co jeszcze raz dzięki :) Miales nas zadziwic Nie miałem Was zadziwiać, tylko kto¶ tu wpadł na pomysł żebym co¶ robił, żeby niedowiarkom co¶ udowodnić. A mnie akurat to wali i nie mam zamiaru nic nikomu udowadniać - jak kto¶ wierzy to ok, a jak nie to jego sprawa. Jak pojezdza jeszcze 10 to bedzie to wiarygodne zrodlo w kwestii Ten sprzęt jest produkowany od 3 albo 4 lat. Id±c tym tokiem rozumowania można powidzieć, że każdy nowy sprzęt jest do d.... bo jeszcze nie przejeĽdził 10 lat i nie udowodnił trwało¶ci. Zreszt± nawet gdyby się miał totalnie rozsypać powiedzmy po 5 latach (w co w±tpię).... to znajdĽ mi motocykl, który ma roczn± utratę warto¶ci rzędu kilkuset zł :) Toć japonia dopiero wyprowadzona z salonu już straciła na warto¶ci więcej niż kosztuje cały nowy z-125 :) |
|
Data: 2010-06-17 21:35:10 | |
Autor: Ivam | |
Z cyklu 'Chinski Jednoslad' - Romet K125 | |
Użytkownik "Mustafa" <Mustafa@Berdyczow.xx> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hvdp5b$l69$1@news.onet.pl...
A mnie akurat to wali i nie mam zamiaru nic nikomu udowadniać - jak kto¶ wierzy to ok, a jak nie to jego sprawa. Wiemy, ze nie masz zamiaru nikomu nic udowadniac. Nie podajesz prawdziwych zrodel. Jak narazie to podajesz jakie fora mamy poczytac, albo, ze w ogole mamy cos czytac. Ale zadnego linka... nic. Id±c tym tokiem rozumowania można powidzieć, że każdy nowy sprzęt jest do d.... bo jeszcze nie przejeĽdził 10 lat i nie udowodnił trwało¶ci. A o marce produktu slyszal? Dlaczego na zachodzie praktycznie kazda fabryka ma linie montazowe kupione od siemensa? Nie dlatego, ze reszta jest gorsza, tylko dlatego, ze lepiej nie ryzykowac i kupic produkt dobrej marki. Zreszt± nawet gdyby się miał totalnie rozsypać powiedzmy po 5 latach (w co w±tpię).... to znajdĽ mi motocykl, który ma roczn± utratę warto¶ci rzędu kilkuset zł :) Idac tym tokiem rozumowania to po prostu czym tanszy tym lepszy. Wez uwzglednij strate w % a nie w ilosci PLN. Toć japonia dopiero wyprowadzona z salonu już straciła na warto¶ci więcej niż kosztuje cały nowy z-125 :) Zgadza sie. A opony do mercedesa mojego szefa kosztuja wiecej niz moj caly samochod. To znaczy, ze mercedes mojego szefa jest do dupy? Na 100% po wyjezdzie z salonu stracil na wartosci tyle co moj samochod, 2 moje motocykle, moj motorower i komputer, razem wziete. I co z tego? Nic - nie mowimy o cenie i utracie wartosci tylko niezawodnosci. Ale Ty masz chyba powazny problem z czytaniem, bo Cie o cos prosze po raz kolejny: PODAJ MI PRZEPIS POZWALAJACY JEZDZIC LEWYM PASEM, GDY NA PRAWYM SA KOLEINY!!! Obiecuje wowczas zwracac sie do Ciebie z pelnym szacunkiem i odszczekac moje slowa o tym, ze nie umiesz czytac ze zrozumieniem. -- Ivam |
|