Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"

Data: 2019-09-28 09:53:11
Autor: Konrad Kujau
Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"
W dniu sobota, 28 września 2019 18:29:52 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:

Słuszną linię ma nasza Partia!

Bum! I pfffff

Bruno liczy na frajerów:)
https://n-16-6.dcs.redcdn.pl/file/o2/tvn/web-content/m/p187/i/ad4cc1fb9b068faecfb70914acc63395/75818571-a1bd-4dff-ab20-2f2f3fa3c14a.png

Data: 2019-09-28 10:01:25
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu - ubyło dwieście specjalistycznych, przybyło trzysta podstawowych. Z tego wynika że te dwieście przesunęli i wprowadzili jeszcze sto nowych zespołów.

JB

Data: 2019-09-28 10:14:51
Autor: Zenek Kapelinder
Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"
Specjalistyczne to do przewozow. Nie ma karetek specjalistycznych w ktorych operacje na otwartym sercu przeprowadzaja. Celem karetki jest utrzymanie przy zyciu i szybkie dostarczenie do szpitala. Kazda niespecjalistyczna mozna przewiezc pacjenta do domu czy innego szpitala na badania.

Data: 2019-09-28 16:37:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 28 września 2019 19:01:26 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Przybyło głównie na papierze: "Braki kadrowe w pogotowiu. Szukają lekarzy i ratowników
Państwowe Ratownictwo Medyczne musi zmagać się z wieloma problemami. Od dawna brakuje lekarzy, więc w systemie jeździ mniej karetek medycznych "S". Okazuje się, że problem jest też z dyżurami karetek "P", ponieważ coraz trudniej znaleźć do pracy ratowników medycznych.

Jak podaje serwis rynekzdrowia.pl, w wielu stacjach ratownictwa medycznego rekrutacja trwa wręcz na okrągło. Oferty pracy wciąż są aktualne, ale chętnych brakuje. W wielu stacjach, żeby dopiąć grafik, ratownicy, podobnie jak inni przedstawiciele opieki zdrowotnej, oprócz etatów, pracują dodatkowo na kontraktach.

Borowski zwraca też uwagę, że mimo ogromnych braków kadrowych, wciąż w Systemie Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego pojawiają się nowe stacje, w których znajduje się po kilka karetek. Większość z nich ma jednak status "awaria", co oznacza, że dyspozytorzy nie mogą z nich korzystać.

Karetki specjalistyczne "S" wysłane są w stanach nagłego zagrożenia życia. W skład zespołu "S" wchodzi lekarz i dwóch ratowników medycznych lub ratownik medyczny i pielęgniarz. W 2016 karetek z lekarzem na pokładzie było 562, w tym roku liczba ta zmniejszyła się do 375.

Ze względu na brak lekarzy, karetki "S" przekształcają się w karetki "P", czyli podstawowe (bez lekarza na pokładzie). Utrzymanie zespołu z tej drugiej karetki jest tańsze, bo ratownicy otrzymują mniejsze wynagrodzenie za pracę. W 2016 roku karetek "P" było 955, a obecnie jest ich 1206. Coraz trudniej jednak jest zebrać zespół nawet do karetki ,,P"."

http://www.medonet.pl/zdrowie,w-pogotowiu-brakuje-ratownikow-medycznych,artykul,1733132.html

--
Bruno

Data: 2019-09-28 22:18:28
Autor: Jacek Bialy
[...]

Naprawdę?..
Pokazałeś dane jednostronnie wybiórczo. Dlaczego mam wierzyć w resztę tego co piszesz? (tym bardziej, że sam tutaj zanegowałeś wartość wiarygodności w kampanii wyborczej sprowadzając ją do czystego marketingu).

JB

Data: 2019-09-28 23:03:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 września 2019 07:18:30 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
> [...]

Pokazałeś dane jednostronnie wybiórczo. Dlaczego mam wierzyć w resztę tego co piszesz? (tym bardziej, że sam tutaj zanegowałeś wartość wiarygodności w kampanii wyborczej sprowadzając ją do czystego marketingu).

To nie są jednostronne dane. Spada liczba karetek S,czyli tych najlepiej wyposażonych i obszadzonych - min. 3 os. załogą w tym lekarz. Kto by pomyślał, że pisiorskie "jak się nie podoba to wyp...ć" tak szybko przyniesie efekty. Z całą pewnością pisiory nie brały tego pod uwagę.

--
Bruno

Data: 2019-09-29 08:36:22
Autor: u2
Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"
To nie są jednostronne dane. Spada liczba karetek S,czyli tych najlepiej wyposażonych i obszadzonych - min. 3 os. załogą w tym lekarz.

pochwal się ile karetek ty kupiłeś:))))))))))

btw wczoraj słuchałem ministra choroby i podawał zupełnie inne dane od twoich:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-29 01:45:16
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 29 września 2019 08:36:22 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

pochwal się ile karetek ty kupiłeś:))))))))))

btw wczoraj słuchałem ministra choroby i podawał zupełnie inne dane od twoich:)))))))))

Kogoś to jeszcze dziwi? Kolejki do zabiegów również się skróciły, pisiory zapominają jedynie wspomnieć lub dodają półgębkiem, że chodzi o 3 zabiegi do których kolejki są krótsze. W pozostałych przypadkach czas oczekiwania się wydłużył.

Podobnie i tu. Pojazdów mamy co raz więcej ale nie ma kto nimi jeździć.
https://www.google.com/amp/s/zdrowie.radiozet.pl/amp/full/16487/Medycyna/Wiadomosci/Dramatycznie-brakuje-ratownikow-medycznych.-Problem-dotyczy-calego-kraju-mapa

--
Bruno

Data: 2019-09-29 04:09:17
Autor: Konrad Kujau
użytkownik u2 napisał:

pochwal się ile karetek ty kupiłeś:))))))))))

btw wczoraj słuchałem ministra choroby i podawał zupełnie inne dane od twoich:)))))))))

Ale poprzedni minister wojny coś głęboko schowany.

Data: 2019-09-28 16:01:58
Autor: japanizer
On Saturday, September 28, 2019 at 6:53:13 PM UTC+2, Konrad Kujau wrote:
W dniu sobota, 28 września 2019 18:29:52 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Nocnik, znowu nicki zmieniasz? Nowe wytyczne z rządowej fermy trolli?

Z tego co wlepiłeś, wynika, że przybyło medycznych taksówek, a ubyło specjalistycznych ekip ratunkowych. Fajne samoosranie zaliczyłeś, czyli dzień jak co dzień.

Data: 2019-09-29 04:06:53
Autor: Konrad Kujau
zaniepokojony japa napisał:

> [...]

Z tego co wlepiłeś, wynika, że przybyło medycznych taksówek, a ubyło specjalistycznych ekip ratunkowych. Fajne samoosranie zaliczyłeś, czyli dzień jak co dzień.

Gdybyś łośku nie zauważył, link jest od twoich fumfli tefauenoskich:)
Przybyło jednych, ubyło drugich, po chj wysyłać 3 osoby do żulika
na ławeczce? Do tego żeby go odwieźć do wytrzeźwiałki wystarczy
jedna osoba:)

Poza tym liczba zespołów 3 osobowych spadała już za peło,
a peło nie mogła się mylić:)  Rozumicie pajdziu?

Ograniczenie ilości karetek

Czy karetek zmalało można se policzyć na kalkulatorze:)

I powietrze spuszczone z następnego balonu. Proszę o wincyj
niepokojów.

Data: 2019-09-29 11:35:40
Autor: japanizer
On Sunday, September 29, 2019 at 1:06:54 PM UTC+2, Konrad Kujau wrote:

> [...]
Przybyło jednych, ubyło drugich, po chj wysyłać 3 osoby do żulika
na ławeczce? Do tego żeby go odwieźć do wytrzeźwiałki wystarczy

Widzę, że prostym językiem nie zrozumiałeś, więc jeszcze prościej:

- jest więcej karetek, którzy wożą chorych do szpitala (taksówki); poza tym przewożą jeszcze nosze i prześcieradło do przykrycia trupa

- jest mniej karetek, w których da się uratować życie, przeprowadzić część operacji

Czyli wg. nocnika - sukces!

PS. wiadomo już coś nowego o burdeltacie z PiS? O tym, czy oszukiwał Polaków na podatkach będzie decydował on sam, czy ktoś inny (np. gangsterzy, którym wynajmował burdelkamienicę od bezdomnego)?

Data: 2019-09-29 11:49:33
Autor: Jacek Bialy
Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"
   -- - - jest mniej karetek, w których da się uratować życie, przeprowadzić część operacji

Ty chciałbyś być operowany w karetce? (chyba się filmów naoglądałeś jakichś)

JB

Data: 2019-09-29 12:51:23
Autor: Zenek Kapelinder
Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"
On nie chcial, on byl.

Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc."Karetki"