Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc. "Lodołamacz"

Data: 2019-09-20 01:54:19
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc. "Lodołamacz"
Pamiętacie nabrzeżne wodowanie lodołamacza klejonego taśmą malarska? https://www.tvn24.pl/pomorze,42/szczecin-kontrowersje-wokol-odbioru-kadluba-lodolamacza-puma,966180.html

To teraz będzie ciąg dalszy:
"- Na dzień przed słynnym szoł, już w południe było wiadome, że wszystkie niepospawane miejsca mają być zamaskowane taśmą i zamalowane - mówi Rafał Zahorski pełnomocnik marszałka województwa zachodniopomorskiego ds. gospodarki morskiej. - Finalnie osiągnięto stan, że wykonano jedyne 50 proc. spoin. Cały kadłub trzymał się jedynie na tzw. słowo honoru.

Jak twierdzi pełnomocnik marszałka, wieczorem, dzień przed fetą, kupiono więc 26 rolek taśmy i rozpoczęła się akcja maskowania.

- Zarząd MSR ,,Gryfia" miał pełną wiedzę o stanie kadłuba, ale na drugi dzień miał być pokaz. Po zaklejeniu taśmą wszystkich dziur, całą noc malowano kadłub wałkami - dodaje Rafał Zahorski. - Malowano oczywiście na rdzę, bo nie było nawet sensu piaskować. Na koniec położono w elementach nadbudówkę. Rano spora cześć powierzchni lodołamacza miała mokrą farbę.

Przez weekend kadłub stał zamknięty, ale od poniedziałku ruszyły prace.

- Okazało się, że kadłub jest krzywo pospawany, a niektóre wzmocnienia wzdłuż czy te poprzeczne mijały się nawet o 10 cm - twierdzi Rafał Zahorski. - Przyspawano zatem cały kadłub do kraty stalowej przy pomocy zewnętrznych grodzi. Zaczęło się cięcie pospawanych elementów, prostowanie siłownikami hydraulicznymi i nagrzewanie palnikami blachy by ją wyprostować. Rozpoczęło się też wycinanie wadliwych spawów by położyć nowe spoiny.

- Okazało się też że kadłub jest krótszy od zaprojektowanego o około 8 cm - podkreśla Zahorski i dodaje, że podobno kałduba nie da się uratować i po wyborach pójdzie na złom.

Te rewelacje chcieliśmy sprawdzić. MSR ,,Gryfia" nie odpowiedziała na pytania tylko odesłała do oświadczenia swojego zarządu z 3 września. Prosiliśmy też o umożliwienie zrobienia nowych zdjęć kadłubowi lodołamacza. MSR ,,Gryfia" milczy.

- Ja też nic nie mogę powiedzieć - od razu zastrzegł przedstawiciel firmy Spawrem, która zajmuje się naprawą kadłuba lodołamacza. - Podpisałem zobowiązanie, że nie będę udzielał informacji na ten temat."

https://gs24.pl/czy-to-prawda-ze-kadlub-lodolamacza-jest-za-krotki/ar/c1-14430319

Słuszną linię ma nasza Partia! Suche wodowania przyszłością Narodu!

--
Bruno

Data: 2019-09-20 11:34:03
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 10:54 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Dalszy ciąg, czyli stary kotlet odgrzany na innym portalu.

To nic w porównianu z tym, ileście utopili w Gawronie vel Ślązaku.

Słuszną linię ma nasza Partia!

Typowe aburzenie dysocjacyjne tożsamości, nazywane też osobowością mnogą,  wieloraką, naprzemienną, rozdwojeniem osobowości...
Współczuję.

--
Trefniś

Data: 2019-09-20 02:36:58
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 września 2019 11:34:10 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Dalszy ciąg, czyli stary kotlet odgrzany na innym portalu.

To nic w porównianu z tym, ileście utopili w Gawronie vel Ślązaku.

A to Ślązak już skończony? Ostatnio słyszałem, że PiS nadal dzielnie go buduje.

--
Bruno

Data: 2019-09-20 12:34:26
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 11:36 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

A to Ślązak już skończony? Ostatnio słyszałem, że PiS nadal dzielnie go  buduje.

Budowaliście go od 2001, niedługo będzie pełnoletni.
To było genialne - czyny karalne przedawniły się w trakcie budowy, nie  udało się nikomu przedstawić żadnych zarzutów.

III RP w pigułce.
Tylko mała obsuwa - miało być siedem sztuk, ostała się jedna. Ileż więcej  można było jeszcze nakraść!
PiS nic nie mógł już pomóc w tym, coście w III RP przewalili.

--
Trefniś

Data: 2019-09-20 03:54:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 września 2019 12:34:33 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> A to Ślązak już skończony? Ostatnio słyszałem, że PiS nadal dzielnie go  > buduje.

Budowaliście go od 2001, niedługo będzie pełnoletni.

I nadal nie zbudowany. Może w przyszłym roku się uda.

--
Bruno

Data: 2019-09-20 17:47:02
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 12:54 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

> buduje.

Budowaliście go od 2001, niedługo będzie pełnoletni.

I nadal nie zbudowany. Może w przyszłym roku się uda.

Wróćcie do władzy - wybudujecie kolejne sześć!
Oczywiście w niemieckich stoczniach, bo tak miało być pierwotnie.

--
Trefniś

Data: 2019-09-20 10:21:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 września 2019 17:47:08 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> I nadal nie zbudowany. Może w przyszłym roku się uda.

Wróćcie do władzy - wybudujecie kolejne sześć!
Oczywiście w niemieckich stoczniach, bo tak miało być pierwotnie.

A pisiory jak budowały, tak zawzięcie budują. Dobrze, że ktoś plany w międzyczasie kupił i pospawał kadłub. Dzięki temu "Ślązak" utrzymuje się na wodzie, w przeciwieństwie do bezimiennego promu i lodołamacza "PUMA".

--
Bruno

Data: 2019-09-20 20:19:35
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 19:21 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

[...]

Chyba zacznę postulować powstanie Muzeum III RP.
Tyle szmalu w to utopiono bez szans na zminimalizowanie strat, że  spokojnie można wystawić jako pomnik skuteczności elit III RP.

Jakie eksponaty jeszcze tam widzicie? Proszę o propozycje.

Na szybko stawiam stadiony na Euro2012 i Orliki.

Z czego byliście jeszcze tacy dumni, piewcy III RP?

--
Trefniś

Data: 2019-09-20 11:53:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 września 2019 20:19:43 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:
> [...]

Jakie eksponaty jeszcze tam widzicie? Proszę o propozycje.

Na szybko stawiam stadiony na Euro2012 i Orliki.

U! Ktoś tu sportu nie lubi.

--
Bruno

Data: 2019-09-20 21:17:52
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 20:53 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

Jakie eksponaty jeszcze tam widzicie? Proszę o propozycje.

Na szybko stawiam stadiony na Euro2012 i Orliki.

Wręcz przeciwnie, zbyt łatwo wyciągasz błędne wnioski.
Nie lubię tylko wydawania grubych miliardów (Stadion we Wrocławiu prawie 2  mld zł, a stoi pusty) na pomniki głupoty.

Za młodu czynnie uprawiałem sport w WKS Śląsk i 1KS Ślęza. Kilkakrotnie
też startowałem w Mistrzostwach Świata w mojej aktualnej dyscyplinie, a być
może wystartuję też w tym roku - nie zgadniesz, w jakiej dyscyplinie.

A Bruno Brunowski zapewne lubi sport z piwkiem przy telewizorku, stąd ta  błyskotliwość na p.s.p. :)

--
Trefniś

Data: 2019-09-21 02:12:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 20 września 2019 21:17:58 UTC+2 użytkownik Trefniś napisał:

> [...]

też startowałem w Mistrzostwach Świata w mojej aktualnej dyscyplinie, a być
może wystartuję też w tym roku - nie zgadniesz, w jakiej dyscyplinie.

To tym bardziej powinieneś się odzajaczkować od Orlików..

A Bruno Brunowski zapewne lubi sport z piwkiem przy telewizorku, stąd ta  błyskotliwość na p.s.p. :)

Dzięki takim miejscom jak stadion we Wrocławiu mogę trenować na światowym poziomie :P

https://pik.wroclaw.pl/wroclawski-festiwal-dobrego-piwa/

--
Bruno

Data: 2019-09-21 13:19:36
Autor: Trefniś
W dniu .09.2019 o 11:12 Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:

> [...]

może wystartuję też w tym roku - nie zgadniesz, w jakiej dyscyplinie.

To tym bardziej powinieneś się odzajaczkować od Orlików.

https://serwisy.gazetaprawna.pl/samorzad/artykuly/966238,minister-sportu-i-turystyki-podciete-skrzydla-orlikow.html

"Być może chciano osiągnąć błyskawiczny sukces? Projektowano na kolanie,  budowano za szybko. Gdy dodamy do tego jeszcze brak odpowiednich procedur,  co potwierdziło już choćby Centralne Biuro Antykorupcyjne, powstała taka  sytuacja, jaką mamy. Czyli sama idea słuszna, ale wykonanie, w wielu  przypadkach, wyjątkowo kiepskie."

[...]

Dotychczas Festiwal odbywał się w barokowym Zamku w Leśnicy we Wrocławiu:
https://polska-org.pl/985660,foto.html?idEntity=564688

Ale na siłę znaleziono zastosowanie dla martwego stadionu:
https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,na-stadionie-wroclaw-odbyl-sie-wroclawski-festiwal-dobrego-piwa-zdjecia,wia5-3266-49127-6.html

Czyli piękny park wokół zamku i barokowe piwnice tegoż, zamieniono na  klepisko i parking wokół stadionu.

Za to uczestnicy mieli piękny widok na tzw. Dziurę Dutkiewicza (poprzedni  prez. Wrocławia z nadania PO, obecny kolorowy rownież z tego namaszczenia):

https://www.tuwroclaw.com/wiadomosci,temat-tygodnia-co-dalej-z-dziura-przy-stadionie-opinie,wia5-3266-43575.html

--
Trefniś

Data: 2019-09-20 18:52:39
Autor: u2
W dniu 20.09.2019 o 17:47, Trefniś pisze:
I nadal nie zbudowany. Może w przyszłym roku się uda.

Wróćcie do władzy - wybudujecie kolejne sześć!
Oczywiście w niemieckich stoczniach, bo tak miało być pierwotnie.

dyskusja z brutusiem jeśli się z nim nie zgadzasz oznacza, że jesteś pisiorem, czyli wrednym tępym ciemnym moherowym l*dem:)

brutuś gra na polaryzację, jakby były w Bolanda tylko pisiory i oni, czyli pełomafia:)))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-20 10:03:45
Autor: japanizer
On Friday, September 20, 2019 at 6:52:42 PM UTC+2, u2 wrote:

> Oczywiście w niemieckich stoczniach, bo tak miało być pierwotnie.

dyskusja z brutusiem jeśli się z nim nie zgadzasz oznacza, że jesteś pisiorem, czyli wrednym tępym ciemnym moherowym l*dem:)

Pięknie się określiłeś. Choć powyższym starasz się stylować na mądrzejszego, niż jesteś w rzeczywistości.

Data: 2019-09-20 20:13:42
Autor: u2
W dniu 20.09.2019 o 19:03, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

niemiecka japa jak zwykle zazdrości:)))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-24 07:53:20
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

- Okazało się też że kadłub jest krótszy od zaprojektowanego o około 8 cm - podkreśla Zahorski i dodaje, że podobno kałduba nie da się uratować i po wyborach pójdzie na złom.

oj tam, wataha początkujących hitlerjugendów spod znaku podwójniaka, zenusia
czy trefnego wytłumaczy ci dlaczego jest to dobre dla Polski :DDDDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Z cyklu "Co by tu jeszcze sp..." odc. "Lodołamacz"