Z cyklu: Jakie auto... odc. 459

Data: 2019-05-21 17:59:55
Autor: Budzik
Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
Użytkownik Budzik budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

Cześć
Co byście polecili według takich załozeń:
- cena brutto z vat ok 55.000 - segnent typu audi A4 lub delikatnie wieksze.
- najlepiej kombi
- diesel lub bezproblemowo gazowalna benzynka (wtedy cena instalacji
do ceny auta)
- rozsadna moc (150KM+) :))
- automat
- rocznik 2014 lub nowsze

No to wybór padł na octawie, co prawda rok starsza i z odrobine mniejsza moca bo tylko 140KM ale za to za duzo nizsza cene niz wyjsciowe 55k.

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2019-05-21 11:26:29
Autor: Bolko
Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
W dniu wtorek, 21 maja 2019 20:00:02 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> No to wybór padł na octawie, co prawda rok starsza i z odrobine mniejsza moca bo tylko 140KM ale za to za duzo nizsza cene niz wyjsciowe 55k.

No i z LPG trzeba zrezygnować :)
A ze wszystkich bajerów jakie można mieć w samochodzie to uważam że to najfajnieszy bajer. (może poza dużymi lusterkami)

Może jestem dziwny ale żona miała służbową octavie 1.4 140 KM i czasami dała się przejechać.

W domu jest też seat 1.4 60KM.

I na autostradę octavia bez dwóch zdań lepsza.
Ale na miasto to ja cały czas miałem wrażenie że seat jest szybszy.

A spalanie było na poziomie 7+ litra w obu przypadkach.
Przy czym seat na autostradzie to maks 120km/h.

Data: 2019-05-21 20:59:55
Autor: Budzik
Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

> [...]

A ze wszystkich bajerów jakie można mieć w samochodzie to uważam że to najfajnieszy bajer. (może poza dużymi lusterkami)

Ale po głebszej analizie kupujacy jednak nie chciał lpg - stwierdził ze zysk niewielki a jednak zabiera duzo miejsca w bagazniku no i czeste tankowanie.

Może jestem dziwny ale żona miała służbową octavie 1.4 140 KM i czasami dała się
przejechać.
Ale tu jest 2.0 140km wiec chyba troche inne 140km...

W domu jest też seat 1.4 60KM.

I na autostradę octavia bez dwóch zdań lepsza.
Ale na miasto to ja cały czas miałem wrażenie że seat jest szybszy.

:) bez znaczenia. Przeciez nie scigasz sie od swiateł do swiateł...

A spalanie było na poziomie 7+ litra w obu przypadkach.
Przy czym seat na autostradzie to maks 120km/h.

--
Pozdrawia... Budzik
"Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo milczysz."   Nina Liedtke

Data: 2019-05-22 00:29:39
Autor: kk
Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
On 2019-05-21 22:59, Budzik wrote:
[...]

Niewielki, 1/2x np. 3 okrążenia kuli ziemskiej

Data: 2019-05-22 04:59:55
Autor: Budzik
Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

Ale po głebszej analizie kupujacy jednak nie chciał lpg -
stwierdził ze zysk niewielki a jednak zabiera duzo miejsca w
bagazniku no i czeste tankowanie.

Niewielki, 1/2x np. 3 okrążenia kuli ziemskiej

Moim zdaniem 1/2x to jest 7 krotne okrazenie kuli ziemskiej...

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2019-05-22 23:20:43
Autor: kk
Z cyklu: Jakie auto... odc. 459
On 2019-05-22 06:59, Budzik wrote:
[...]

No co Ty. Instalacja kosztuje np 3 tys. zł. Jedno tankowanie za 0,3tys wystarcza na np 1000km. To wystarczy x10 (by było 3 tys) i jeszcze x2 (zysku jest połowa) by wyszło, że wystarczy 20 tys. km by instalacja zwróciła się. To jest zaledwie pół okrążenia kuli ziemskiej. A ja zrobiłem 3. Prędzej kwestia tego tankowania i miejsca w bagażniku.

Z cyklu: Jakie auto... odc. 459