Z cyklu "Mnie się należy" odc. "Akcja błysk"

Data: 2018-11-14 08:35:42
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu "Mnie się należy" odc. "Akcja błysk"
"Dlaczego jeden z patroli policji od blisko trzech lat pilnuje cał± dobę posesji wiceministra Jarosława Zielińskiego? Z jakiego powodu miejscowi policjanci przebieraj± się w garnitury, zakładaj± okulary i podczas uroczysto¶ci, w których bierze udział wiceminister udaj±, że s± Służb± Ochrony Państwa? Jak± pracę wykonuje ksi±dz, który został zatrudniony w komendzie i nie przychodzi do pracy? - pytała poseł Bożena Kamińska podczas posiedzenia Sejmu.
- Naczelnikami i zastępcami naczelników wydziałów w suwalskiej komendzie zostali m.in. sierżant sztabowy z kilkuletnim do¶wiadczeniem lub młodszy aspirant, który nigdy nie prowadził poważnej sprawy. Policjanci pytaj± również, czemu ma służyć akcja "błysk",  z której ¶mieje się cała polska policja. Akcja polega na ustawianiu przez pół godziny radiowozów w widocznych miejscach z wł±czonymi ¶wiatłami błyskowymi - zadawała kolejne pytania posłanka."

http://kuriersuwalski.pl/suwalki/nasygnale/3344-co-dzieje-sie-w-suwalskiej-policji-funkcjonariusze-poprosili-o-interwencje-posel-bozene-kaminska?fbclid=IwAR3KZ3M1nrErqN2z6dHXRd38vL4sSEGQ_HuPpIb724_KXRRZzM7-62oMdA4

--
Bruno

Data: 2018-11-14 09:29:22
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
zadawała kolejne pytania posłanka."

To niech je zada na pi¶mie z sensem, a odpowiedĽ przedstawi ludowi,
a nie pierdoli bezsensownie.

Data: 2018-11-14 09:41:40
Autor: japanizer
On Thursday, November 15, 2018 at 2:29:23 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> zadawała kolejne pytania posłanka."

To niech je zada na pi¶mie z sensem, a odpowiedĽ przedstawi ludowi,
a nie pierdoli bezsensownie.

Którego pytania nie zrozumiałe¶?

Data: 2018-11-14 09:52:04
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> a nie pierdoli bezsensownie.

Którego pytania nie zrozumiałe¶?

Nie zrozumiałem na której stronie stenogramu "Czarnecki w KNF" jest mowa o łapówce 40mln?

Migasz się.

Którego pytania nie zrozumiałe¶?

Inne osły mog± z sensem pytać po czym dać odpowiedĽ ludowi.
Samo pytanie ok, ale do kogo ono skierowane i po chj?
Do mniejszo¶ci niemieckiej w ostatniej ławce? Po co?
Dla pijaru? OK, ale dla mnie chj z tego wynika.

Data: 2018-11-14 10:02:47
Autor: japanizer
On Thursday, November 15, 2018 at 2:52:05 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Nie zrozumiałem na której stronie stenogramu "Czarnecki w KNF" jest mowa o łapówce 40mln?

Migasz się.

Tam gdzie szef KNF bawi się w Powiatowy Urz±d Pracy. Resztę wyniuchaj w doniesieniach prasowych, grupowy azorek może ci w tym pomóc, hue hue.

PS. wiadomo już, dlaczego były już szef KNF zatwierdzał kolejne emisje obligacji Getback? Prawda to, że K±kolewski, szef GetBack, również przychodził na spotkania w cztery oczy i dwa zagłuszacze urz±dzeń do mianowanego przez Beatę Szydło szefa KNF? Bo chodz± słuchy, że będzie pozew zbiorowy na kilka miliardów przeciwko KNF. Pan zapłaci, pani zapłaci.

> Którego pytania nie zrozumiałe¶? Inne osły mog± z sensem pytać po czym dać odpowiedĽ ludowi.
Samo pytanie ok, ale do kogo ono skierowane i po chj?
Do mniejszo¶ci niemieckiej w ostatniej ławce? Po co?

Do suwerena skierowane pytanie, nocniczku, do suwerena.

Data: 2018-11-15 08:26:40
Autor: Pajdak
Z cyklu "Mnie się należy" odc. "Akcja błysk"
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:45bf9b70-be55-42d0-ac66-d676e94c531agooglegroups.com...
"Dlaczego jeden z patroli policji od blisko trzech lat pilnuje cał± dobę posesji wiceministra Jarosława Zielińskiego?

To proste: minster boi sie ¶wira i pijaczyny u2! Obaj s± z Suwałk. ;-)))

--
Pajdak

Z cyklu "Mnie się należy" odc. "Akcja błysk"