Z cyklu Nalecz bredzi

Data: 2010-09-27 09:58:28
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi
Data: 2010-09-27 11:32:23
Autor: Miglanc
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7pihn$sab$1news.onet.pl...
http://www.polskatimes.pl/fakty/kraj/307766,na-cz-wiecz-lr-pami-ci-przypomina-mi-przemarsze-nazist-lw,id,t.html

Akurat w tym przypadku Nałęcz nie bredzi. Marsze z pochodniami KAŻDEMU przypominają marze NAZISTÓW. Zauważ, że krzyż sprzed pałacu zabrano, a prezes jakoś nagle stracił zainteresowanie tematem. Ciekawe jestem czy 10.10 pojawi się z naręczem goździków?

--

Zahir

Data: 2010-09-27 11:44:38
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca064a7$0$22794$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
zahir wybacz ale intelektualnie jeszcze i tak jestes ponizej sredniej na tej grupie a jest i tak niska. No moze blisko ci do kaweckiego i zennona. cyca nie biore pod uwage bo to ewidentny wariat.
mnie tam pochodnie nie kojarza sie z nazistami.
awe

Data: 2010-09-27 13:44:25
Autor: Tomek
Z cyklu Nalecz bredzi

[...]

Ty lepiej sprawdź, czy Twoja kobieta nie ma jakiejś brunatnej kiecki w szafie. Bo jak w czymś takim wyjść na ulicę? :-)
Tomek

Data: 2010-09-27 14:04:00
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4ca085fd$0$27038$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
on nie ma dziewczyny, on pedalek
awe

Data: 2010-09-27 14:38:08
Autor: Miglanc
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7q0u7$ags$1news.onet.pl...

[...]

Nie każdy jest do ciebie podobny GRUCHOWALE! Hiiiiihiiiiihahahhahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-09-27 19:36:37
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca09030$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
synek nosisz juz kask?
awe

Data: 2010-09-27 14:37:39
Autor: Miglanc
Z cyklu Nalecz bredzi

[...]

Nie masz nic do powiedzenia czy temat zbyt trudny?

--

Zahir

Data: 2010-09-28 02:11:28
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca09013$0$20998$65785112news.neostrada.pl...

[...]

przeciez ty jestes ciezki przypadek, tym powinni sie zajac profesjonalisci, ale czy dadza rade?
awe

Data: 2010-09-28 09:40:33
Autor: Miglanc
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7rbho$78j$1news.onet.pl...

[...]

Awe, czy to prawda, że masz zapłacić na rzecz PCK 5 tys pln?

--

Zahir

Data: 2010-09-28 11:28:20
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca19bf0$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
nie prawda, bo 5 mln zl
awe

Data: 2010-09-28 13:38:37
Autor: Miglanc
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7sc5d$f7s$1news.onet.pl...

[...]

Ale masz zapłać nie?

--

Zahir

Data: 2010-09-28 23:02:15
Autor: awe
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca1d3bc$0$21006$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
ale masz zaplac nie? co to oznacza? czy "ale masz zaplacic" nie nic nie mam zaplacic i nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie. ktos ci bajek naopowiadal. wydaje mi sie ze robi ciebie w konia a ty sie dajesz. nie dziwi mnie to. generalnie w dupie byles i gowno widziales a wiec jestes ciemniak i dupa jas
awe

Data: 2010-09-29 08:42:16
Autor: Miglanc
Z cyklu Nalecz bredzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7tkqv$ifo$1news.onet.pl...

[...]

Ktoś na psp informował, że za obrażenie jakiegoś forumowicza prorok wziął cię za tyłek i oberwałeś za swoje chamstwo. Musiałeś kolesia przeprosić i wpłacić na rzecz hospicjum w Piasecznie okrągłą sumkę! Kara musiała być bolesna bo na 2 miesiące zniknąłeś z psp. Tak więc awe, spotkała cię słuszna kara! Jeżeli będziesz brykać dziadku to ktoś znów zasadzi ci kopa w tłusty tyłek. Jesteś najwiekszym łobuzem na psp i czas obić ci żebra!

--

Zahir

Data: 2010-09-27 16:04:34
Autor: cirrus
Z cyklu Nalecz bredzi
[...]

To ty lepiej sprawdź, czy "kobieta" twojego genialnego prezia nie heiluje.

--
stevep

Z cyklu Nalecz bredzi