Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"

Data: 2020-11-06 12:23:11
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"
"Nawet 30 pacjentów, w tym ośmiu pod respiratorem zostanie przewiezionych z Kraśnika do szpitali w innych miastach. W szpitalu w Kraśniku zabrakło butli z tlenem medycznym. Wojewoda lubelski zapowiada, że braki zostaną uzupełnione."
https://www.onet.pl/informacje/onetlublin/koronawirus-krasnik-ewakuacja-pacjentow-ze-szpitala-brakuje-tlenu/0s8rcff,79cfc278

JPRD!!! Pół roku dostały jełopy na przygotowania...

--
Bruno

Data: 2020-11-06 13:08:22
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 6 listopada 2020 o 21:23:12 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
[...]
Szwabskie kłamstwo. Znajomy pracuje w Linde. To jedna z największych firm robiących i sprzedających gazy różne. Jak wczoraj powiedzieli że nie mają tlenu to specjalnie do niego zadzwoniłem żeby dopytać. Zbiorniki w ciekłym tlenem mają pelne. Z tego co powiedział to tlen medyczny nie jest specjalnie czysty ma 99,5% tlenu.

Data: 2020-11-06 13:28:27
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 10:08:23 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
Szwabskie kłamstwo. Znajomy pracuje w Linde. To jedna z największych firm robiących i sprzedających gazy różne. Jak wczoraj powiedzieli że nie mają tlenu to specjalnie do niego zadzwoniłem żeby dopytać. Zbiorniki w ciekłym tlenem mają pelne. Z tego co powiedział to tlen medyczny nie jest specjalnie czysty ma 99,5% tlenu.

Może Sasin z pistargowicy zamawiał ten tlen do szpitali?

Data: 2020-11-07 14:59:44
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ale oni tam nie napisali ze zabrakło w Linde... :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2020-11-07 07:37:43
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 7 listopada 2020 o 15:59:47 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
Ale oni tam nie napisali ze zabrakło w Linde... :)))
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa. Frank Herbert
Jak by zabrakło w Linde to by znaczyło że zabrakło. Ale jak go tam jest do oporu to znaczy że ktoś w szpitalu nie zamówił.

Data: 2020-11-06 22:03:48
Autor: u2
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "BrakuQ1|B7­•éîŰ
JPRD!!! Pół roku dostały jełopy na przygotowania...

a ty co zrobiłeś ? tylko pierdolić potrafisz ?

Data: 2020-11-07 14:59:44
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

JPRD!!! Pół roku dostały jełopy na przygotowania...

a ty co zrobiłeś ? tylko pierdolić potrafisz ?

A co miał robic? Tlen zamawiac?

--
Pozdrawia... Budzik

Data: 2020-11-07 16:24:10
Autor: u2
W dniu 07.11.2020 o 15:59, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

JPRD!!! Pół roku dostały jełopy na przygotowania...

a ty co zrobiłeś ? tylko pierdolić potrafisz ?

A co miał robic? Tlen zamawiac?

pierdolić każdy potrafi, zrobić coś pożytecznego niewielu

trzeba się wystrzegać was pierdolących wszystko co możecie:)

Data: 2020-11-07 17:46:20
Autor: Budzik
[...]

Sugerujesz ze juz jest TAK ZLE ze zamawianiem tlenu do szpitali powinien zajmowac sie przypadkowy obywatel?

Bo ja rozumiem, ze gdyby przy wladzy był ktos rozsadny to by te awaryjne szpitale budował w czerwcu a nie w pazdzierniku ale zeby az tak...?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

Data: 2020-11-07 10:37:29
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 7 listopada 2020 o 18:46:22 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik u2 u...@o2.pl ... >>>> JPRD!!! Pół roku dostały jełopy na przygotowania.... >>> >>> a ty co zrobiłeś ? tylko pierdolić potrafisz ? >> >> A co miał robic? Tlen zamawiac? >> > pierdolić każdy potrafi, zrobić coś pożytecznego niewielu > > trzeba się wystrzegać was pierdolących wszystko co możecie:) >
[...]
Na powietrzu się znasz jak nikt inny tutaj, na oszczędzaniu wody też. Efekt cieplarniany to Twój żywioł. Teraz się okazalo się jesteś ekspertem w szpitalnictwie.

Data: 2020-11-08 09:59:59
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Teraz się okazalo się jesteś ekspertem w szpitalnictwie.

Do tego nei trzeba specjalistów. Specjalisci mowili ze bedzie tak jak jest teraz. Nalezało ich tylko słuchać. Albo miec odrobine zdrowego rozsadku.

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2020-11-08 14:09:38
Autor: Zenek Kapelinder
niedziela, 8 listopada 2020 o 11:00:01 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
Jest Leżajsk, jest dobrze. Był Leżajsk, jest mi niedobrze.
Pamiętaj że są specjaliści którzy twierdzą że do 2120 roku poziom wody w oceanach podniesie się o 30 metrów. Powoływałem się również na takich co amatorskim bez żadnej kalibracji sprzętem mierzyli czystość powietrza. Ludzki pan jestem i o oszczędzaniu wody nie wspomne.  To w końcu jak jest z tymi specjalistami? Twierdzisz że nie trzeba ale jak przepowiadali przyszłość to się nie pomylili. Ze zdrowym rozsądkiem jest tak że kilka procent udaje że nosi maseczki. W sumie napisałeś tak że sam nie rozumiesz co napisałeś.

Data: 2020-11-09 10:59:57
Autor: Budzik
> [...]

zdrowego rozsadku.

Pamiętaj że są specjaliści którzy twierdzą że do 2120 roku poziom
wody w oceanach podniesie się o 30 metrów.

No i? Zgadzasz sie z tym ze topniejacy lód bedzie podnosił poziom wody czy sie nie zgadzasz? A moze sie zgadzasz tylko ilosc metrów ci sie nie podoba? A moze ogolnie idziesz tropem byłego prezydenta uesej twierdzac ze zadnego ocieplenia klimatu nie ma bo zaraz zrobi sie zimno?

Powoływałem się również
na takich co amatorskim bez żadnej kalibracji sprzętem mierzyli
czystość powietrza.

Nie wiem na co sie powoływałes.
Ja sie powoływałem na rózne zrodła, w tym rowniez na dokument ministerialny - tez ci sie nie podobało.

Ludzki pan jestem i o oszczędzaniu wody nie
wspomne.

Ale przeciez nikt ci nie broni.
Za kazdym razem jak o tym wspominasz, wychodzisz na głupka wiec moze rzeczywiscie nie warto ale to twój wybor.
Przypomne twoja główna teze - na swiecie nie ma problemu z woda bo jak odkrecam kran to leci.

[...]

Projekcja? Powiedz grzecznie ze nie zrozumiałes a nie imputuj tego innym.
Pamietaj ze twoja zdolnosc rozumienia jest jednak mocno ograniczona.
Przykładowo dostajesz artykuł w którym autor powołuje sie na dane gusu po czym odpisujesz ze to dane z dupy i poczekasz na dane z gusu... :) --
Pozdrawia... Budzik
"Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych
wyrosną starzy, wkurwieni..?"  J. Kofta

Data: 2020-11-07 18:59:22
Autor: u2
W dniu 07.11.2020 o 18:46, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

znowu zadajesz same pytania, takich jak ty należy się wystrzegać, bo potrafisz tylko pytać:)

Data: 2020-11-08 08:17:15
Autor: Runt
W dniu 2020-11-07 o 18:46, Budzik pisze:
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

[...]

Całe lato PiS był zajęty "rekonstrukcją rządu" w rezultacie czego wszystko zostało jak było tylko "wypracowano" solidarne porozumienie z porozumieniem i POwstało nowe koryto prezes-wicepremier.
Pierwszym jakże odważnym POmysłem nowego/starego wiecepremiera-nadpremiera było wyprowadzenie kobiet na ulice.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-08 08:16:57
Autor: Runt
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "BrakuQ1|B7­•éîŰ
W dniu 2020-11-07 o 16:24, karaluch u2 pisze:

pierdolić każdy potrafi,
właśnie...
zrobić coś pożytecznego niewielu
właśnie...
trzeba się wystrzegać nas pierdolących wszystko co możemy:)
właśnie...

Data: 2020-11-07 08:40:20
Autor: Runt
W dniu 2020-11-06 o 21:23, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Były ważniejsze sprawy! Walka o koryta i żłoby.
Nagrody dla wiernych, polowanie na niewiernych itp itd.
Czasu nie było! Tyle roboty dla dobra IV RP, Narodu i sukienkowych.