Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"

Data: 2020-11-06 13:08:22
Autor: Zenek Kapelinder
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"
piątek, 6 listopada 2020 o 21:23:12 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
"Nawet 30 pacjentów, w tym ośmiu pod respiratorem zostanie przewiezionych z Kraśnika do szpitali w innych miastach. W szpitalu w Kraśniku zabrakło butli z tlenem medycznym. Wojewoda lubelski zapowiada, że braki zostaną uzupełnione." https://www.onet.pl/informacje/onetlublin/koronawirus-krasnik-ewakuacja-pacjentow-ze-szpitala-brakuje-tlenu/0s8rcff,79cfc278 JPRD!!! Pół roku dostały jełopy na przygotowania... -- Bruno
Szwabskie kłamstwo. Znajomy pracuje w Linde. To jedna z największych firm robiących i sprzedających gazy różne. Jak wczoraj powiedzieli że nie mają tlenu to specjalnie do niego zadzwoniłem żeby dopytać. Zbiorniki w ciekłym tlenem mają pelne. Z tego co powiedział to tlen medyczny nie jest specjalnie czysty ma 99,5% tlenu.

Data: 2020-11-06 13:28:27
Autor: japanizer
On Friday, November 6, 2020 at 10:08:23 PM UTC+1, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
Szwabskie kłamstwo. Znajomy pracuje w Linde. To jedna z największych firm robiących i sprzedających gazy różne. Jak wczoraj powiedzieli że nie mają tlenu to specjalnie do niego zadzwoniłem żeby dopytać. Zbiorniki w ciekłym tlenem mają pelne. Z tego co powiedział to tlen medyczny nie jest specjalnie czysty ma 99,5% tlenu.

Może Sasin z pistargowicy zamawiał ten tlen do szpitali?

Data: 2020-11-07 14:59:44
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Ale oni tam nie napisali ze zabrakło w Linde... :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2020-11-07 07:37:43
Autor: Zenek Kapelinder
sobota, 7 listopada 2020 o 15:59:47 UTC+1 Budzik napisał(a):
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogu...@gmail.com ...
> [...]
Ale oni tam nie napisali ze zabrakło w Linde... :)))
-- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa. Frank Herbert
Jak by zabrakło w Linde to by znaczyło że zabrakło. Ale jak go tam jest do oporu to znaczy że ktoś w szpitalu nie zamówił.

Z cyklu "Państwo z g...." odc. "Brakuje tlenu"