Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczep ionki też nie będzie"

Data: 2020-11-07 08:40:31
Autor: Runt
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczep ionki też nie będzie"
W dniu 2020-11-06 o 21:24, Bruno Brunowski pisze:
?@marcin_przydacz (wiceminister @MSZ_RP) w #RozmowaRMF: Umowa o dostępie Polski do amerykańskiej szczepionki na koronawirusa nie została podpisana. Słowne zobowiązanie też jest umową @RMF24pl https://t.co/6h4H3L7wOZ

Czyli Adrian na wycieczce przed wyborczej załatwiał wszytko na gębę.

Adrian mówił, że załatwiał. A jak mówił to mówił.
Co może załatwić ściągając szarfę z popiersia amerykańskiego pomnika polskiego wojaka?

Za to Amerykanie dostali twarde kwity o wyjęciu spod polskiej jurysdykcji ich wojaków.

I to nie za darmo! PL musi za to zapłacić!

JPRD, transakcja wszech czasów!  ;-)))

Trump wielkim przyjacielem Polski jest/był?

JPRD!

Przyjęło się! ;-)

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-07 09:07:51
Autor: boukun
W dniu 07.11.2020 o 08:40, Runt pisze:

[...]

Amerykanie mieli wczoraj rekordową liczbę dziennych zakażeń, +132,540 osób (to i tak procentowo o połowę mniej niż Polska) i +1,248 zgonów z powodu Covid-19, to o jakiej szczepionce z USA tu pierdolicie?
--
boukun

Data: 2020-11-07 00:38:41
Autor: Bruno Brunowski

Przecież napisałem, o tej co Adrian z pompą załatwił: https://www.newsweek.pl/opinie/wybory-prezydenckie-2020-andrzej-duda-przywozi-szczepionke-na-koronawirusa/x3epcx4

--
Bruno

Data: 2020-11-07 10:17:55
Autor: u2
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczep ionki też nie będzie"
Przecież napisałem, o tej co Adrian z pompą załatwił

https://pl.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cayce

Kariera jasnowidza
Edgar Cayce przez swoich zwolenników był uznawany również za jasnowidza. Miał przepowiedzieć takie wydarzenia, jak topnienie lodowców, zmiany klimatyczne, trzęsienia ziemi, przechylenie się osi kuli ziemskiej i przesunięcie się biegunów, jak również wydarzeń politycznych - dotyczące np. Rosji w latach 1958-1998 albo zburzenia Nowego Jorku.

Data: 2020-11-07 14:59:45
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczepionki też nie będzie"
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

[...]

A co ma wspolnego szczepionka nad która pracuja z aktualnymi wynikami pandemii?

BTW +132 tysiace to w porównaniu z naszymi 27 tysiacami biorac pod uwage ze maja 9x wieksza populacje jakies 4x lepsza sytuacja?
O fuck...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczep ionki też nie będzie"