Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczepionki też nie będzie"

Data: 2020-11-06 12:24:06
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczepionki też nie będzie"
?@marcin_przydacz (wiceminister @MSZ_RP) w #RozmowaRMF: Umowa o dostępie Polski do amerykańskiej szczepionki na koronawirusa nie została podpisana. Słowne zobowiązanie też jest umową @RMF24pl https://t.co/6h4H3L7wOZ

Czyli Adrian na wycieczce przed wyborczej załatwiał wszytko na gębę. Za to Amerykanie dostali twarde kwity o wyjęciu spod polskiej jurysdykcji ich wojaków.

JPRD!

--
Bruno

Data: 2020-11-06 13:13:25
Autor: Zenek Kapelinder
piątek, 6 listopada 2020 o 21:24:07 UTC+1 bru...@interia.pl napisał(a):
[...]
Jak chcesz kupić coś czego nie mają?

Data: 2020-11-06 13:51:28
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 6 listopada 2020 22:13:27 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
> ?@marcin_przydacz (wiceminister @MSZ_RP) w #RozmowaRMF: Umowa o dostępie Polski do amerykańskiej szczepionki na koronawirusa nie została podpisana. Słowne zobowiązanie też jest umową @RMF24pl https://t.co/6h4H3L7wOZ > > Czyli Adrian na wycieczce przed wyborczej załatwiał wszytko na gębę. Za to Amerykanie dostali twarde kwity o wyjęciu spod polskiej jurysdykcji ich wojaków. > > JPRD! > > -- > Bruno

"Komisja Europejska podpisała kolejną, trzecią umowę na możliwy zakup szczepionek przeciwko COVID-19, z amerykańską firmą Johnson & Johnson. W ich ramach państwa członkowskie UE będą mogły kupić kilkaset milionów dawek szczepionki. Takich umów zapewne będzie więcej, bo KE negocjuje z kolejnymi firmami."
Czyli da się.

--
Bruno

Data: 2020-11-06 23:19:21
Autor: u2
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczep ionki też nie będzie"
Johnson & Johnson

https://www.medonet.pl/koronawirus/koronawirus-na-swiecie,koronawirus-na-swiecie-- -johnson-johnson-wstrzymuje-testy-szczepionki,artykul,90662099.html

  Johnson&Johnson wstrzymuje testy szczepionki na COVID-19. Powodem "niewyjaśniona choroba"

Monika Mikołajska Monika Mikołajska | data publikacji: 13.10.2020, 10:19
ten tekst przeczytasz w 5 minut

Johnson&Johnson to jeden z czołowych graczy w wyścigu po szczepionkę przeciwko COVID-19. We wrześniu eksperymentalny preparat wszedł w najbardziej zaawansowaną trzecią fazę testów. Dziś dowiadujemy się, że badania wstrzymano. Powodem jest "niewyjaśniona choroba" jednego z uczestników badań. Co to oznacza dla przyszłości szczepionki?

[...]

Data: 2020-11-06 14:40:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 6 listopada 2020 23:19:23 UTC+1 użytkownik u2 napisał:
> [...]

Johnson&Johnson to jeden z czołowych graczy w wyścigu po szczepionkę przeciwko COVID-19. We wrześniu eksperymentalny preparat wszedł w najbardziej zaawansowaną trzecią fazę testów. Dziś dowiadujemy się, że badania wstrzymano. Powodem jest "niewyjaśniona choroba" jednego z uczestników badań. Co to oznacza dla przyszłości szczepionki?

23.10.2020

AstraZeneca and Johnson & Johnson announced Friday that they would resume their phase 3 clinical trials on Covid-19 vaccine candidates in the United States.
https://www.nbcnews.com/health/health-news/astrazeneca-johnson-johnson-resume-late-stage-covid-19-vaccine-trials-n1244579

--
Bruno

Data: 2020-11-06 23:46:25
Autor: u2
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczep ionki też nie będzie"

https://www.nbcnews.com
https://pl.wikipedia.org/wiki/NBC_News

Siedziba grupy NBC News znajduje się w Comcast Building w kompleksie Rockefeller Center w Nowym Jorku.

Data: 2020-11-06 15:02:30
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 6 listopada 2020 23:46:26 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> https://www.nbcnews.com
https://pl.wikipedia.org/wiki/NBC_News

Siedziba grupy NBC News znajduje się w Comcast Building w kompleksie Rockefeller Center w Nowym Jorku.

Zgadza się kuryźniczku, masz nadal latać i na druty uważać.

--
Bruno

Data: 2020-11-07 00:04:28
Autor: u2
[...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Edgar_Cayce

Kariera jasnowidza
Edgar Cayce przez swoich zwolenników był uznawany również za jasnowidza. Miał przepowiedzieć takie wydarzenia, jak topnienie lodowców, zmiany klimatyczne, trzęsienia ziemi, przechylenie się osi kuli ziemskiej i przesunięcie się biegunów, jak również wydarzeń politycznych - dotyczące np. Rosji w latach 1958-1998 albo zburzenia Nowego Jorku.

Data: 2020-11-07 06:38:32
Autor: mordolkejek.zygzakowaty
użytkownik u2 napisał:

> https://www.nbcnews.com
https://pl.wikipedia.org/wiki/NBC_News

Siedziba grupy NBC News znajduje się w Comcast Building w kompleksie Rockefeller Center w Nowym Jorku.

Gadoski mówił o tym, łunia kupi te szczepionki mimo niedostatecznego
ich przetestowania.

Data: 2020-11-07 15:48:13
Autor: u2
W dniu 07.11.2020 o 15:38, Gruber pisze:
użytkownik u2 napisał:

[...]

właśnie obejrzałem wywiad z dr. Markiem Posobkiewiczem w TVP Info, który zakaził się i choruje na COVID-19, to bardzo niebezpieczny wirus, możliwe, że każdy już jest zarażony, ale większość przechodzi infekcję bezobjawowo

Data: 2020-11-07 14:59:44
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczepionki też nie będzie"
Użytkownik u2 u_2@o2.pl ...

Co to oznacza dla przyszłości szczepionki?

W dalszej czesci artykułu zapewne wyjasniono ze najprawdopodobniej krótkie wstrzymanie i sprawdzenie czy ta choroba miała jakikolwiek zwiazek ze szczepionką...
Ale to wolałes wyciac? :)))

--
Pozdrawia... Budzik
Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

Data: 2020-11-06 21:36:31
Autor: boukun
[...]

To co ci Amerykanie zamierzają tu robić, Bonanzę?

--
boukun

Data: 2020-11-06 22:05:37
Autor: u2
[...]

skoro obwiniasz jakiegoś wymyslonego Adriana, to nic dziwnego, że pierdolisz:)))))))))))))))

Data: 2020-11-07 08:40:31
Autor: Runt
W dniu 2020-11-06 o 21:24, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Adrian mówił, że załatwiał. A jak mówił to mówił.
Co może załatwić ściągając szarfę z popiersia amerykańskiego pomnika polskiego wojaka?

Za to Amerykanie dostali twarde kwity o wyjęciu spod polskiej jurysdykcji ich wojaków.

I to nie za darmo! PL musi za to zapłacić!

JPRD, transakcja wszech czasów!  ;-)))

Trump wielkim przyjacielem Polski jest/był?

JPRD!

Przyjęło się! ;-)

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-11-07 09:07:51
Autor: boukun
W dniu 07.11.2020 o 08:40, Runt pisze:

[...]

Amerykanie mieli wczoraj rekordową liczbę dziennych zakażeń, +132,540 osób (to i tak procentowo o połowę mniej niż Polska) i +1,248 zgonów z powodu Covid-19, to o jakiej szczepionce z USA tu pierdolicie?
--
boukun

Data: 2020-11-07 00:38:41
Autor: Bruno Brunowski

Przecież napisałem, o tej co Adrian z pompą załatwił: https://www.newsweek.pl/opinie/wybory-prezydenckie-2020-andrzej-duda-przywozi-szczepionke-na-koronawirusa/x3epcx4

--
Bruno

Data: 2020-11-07 14:59:45
Autor: Budzik
Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczepionki też nie będzie"
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

[...]

A co ma wspolnego szczepionka nad która pracuja z aktualnymi wynikami pandemii?

BTW +132 tysiace to w porównaniu z naszymi 27 tysiacami biorac pod uwage ze maja 9x wieksza populacje jakies 4x lepsza sytuacja?
O fuck...

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

Z cyklu "Państwo z g..." odc. "Szczepionki też nie będzie"