Z cyklu: "Przeżyjmy to jeszcze raz" odc. "Świadek koronny"

Data: 2020-02-26 09:22:32
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu: "Przeżyjmy to jeszcze raz" odc. "Świadek koronny"
Minister koordynator ręczy za "bardzo wiarygodnego" świadka koronnego Piotra. K.  https://t.co/Zq3LjUmff8

--
Bruno

Data: 2020-02-26 18:27:42
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Minister koordynator ręczy za "bardzo wiarygodnego" świadka koronnego Piotra. K.  https://t.co/Zq3LjUmff8

Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Om kogo tu chodzi i co jest nie tak?

boukun

Data: 2020-02-26 09:39:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 26 lutego 2020 18:27:47 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

https://wpolityce.pl/m/polityka/488668-ujawniamykim-jest-gangster-ktory-atakuje-patrycje-kotecka

BTW "Stonoga popiera Dudę: ,,Panie Andrzeju, z całego serca Panu kibicuję, życzę wygranych wyborów!""

https://wpolityce.pl/polityka/244565-stonoga-popiera-dude-panie-andrzeju-z-calego-serca-panu-kibicuje-zycze-wygranych-wyborow

To o tym drugim kompletnie niewiarygosnym kolesiu.

--
Bruno

Data: 2020-02-26 18:50:54
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

-- informuje biznesmen i działacz społeczny Zbigniew Stonoga na Facebooku.

    Sytuacja, w jakiej się znajdujemy, wymaga od prawdziwych Polaków, od ludzi, którym zależy na Polsce, na dobrobycie tego państwa, na szansach na jakiekolwiek zmiany, wyboru Andrzeja Dudę na urząd prezydenta

-- wyjaśnia.

Jak podkreśla, chodzi o przełamanie trwającego w Polsce układu.

    Ten układ kolesi z Okrągłego Stołu, układ Platfusów, a wcześniej Unii Wolności, należy z całą pewnością przerwać

-- argumentuje Stonoga.

Apeluje do Polaków, aby tak jak on w tych wyborach zagłosowali na Dudę.

Komentarz:

No i co jest teraz z tym Stonogą, znów nawołuje do głosowania na Dudę? Wypuścił go czy co?

BTW. Jeszcze mu się 100 razy odmieni, Kaczyńskiego wyzywał też od Żydów i pedałów.

boukun

Data: 2020-02-26 10:23:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 26 lutego 2020 18:50:59 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Komentarz:

No i co jest teraz z tym Stonogą, znów nawołuje do głosowania na Dudę? Wypuścił go czy co?

Czy obecnie nawołuje, to nie wiem. Nocnika pytaj, jest wielkim fanem.

--
Bruno

Data: 2020-02-26 19:29:22
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ciekawe te newsy ostatnie, jakoś uszły mojej uwadze za granicą.

Cyt.:

kontakt z ministrem sprawiedliwości "miała nawiązać na zlecenie mafii".

https://wiadomosci.wp.pl/patrycja-kotecka-i-gw-gazeta-zarzuca-jej-niebezpieczne-zwiazki-ona-zapowiada-kroki-prawne-6482768481330817a

To GW sugeruje, że Ziobro sypia ze szpiegiem, co go sprzedaje?

boukun

Data: 2020-02-26 10:36:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 26 lutego 2020 19:29:27 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

To GW sugeruje, że Ziobro sypia ze szpiegiem, co go sprzedaje?

Nie tyle GW, co cytowany przez nią "wielce wiarygodny", przynajmniej dla Min. Koord. Kamińskiego, świadek koronny.

--
Bruno

Data: 2020-02-26 20:27:26
Autor: boukun
> [...]

Nie tyle GW, co cytowany przez nią "wielce wiarygodny", przynajmniej dla Min. Koord. Kamińskiego, świadek koronny.

Ci świadkowie "koronni" jak i Stonoga to zdaje się zeznają w zależności od koniunktury :) A rząd podobnie :)

boukun

Z cyklu: "Przeżyjmy to jeszcze raz" odc. "Świadek koronny"