Z cyklu RODO i inne debilizmy

Data: 2018-06-16 18:00:29
Autor: z
Z cyklu RODO i inne debilizmy
Wpisujcie miasta

- Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

Data: 2018-06-16 18:17:00
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-06-16 o 18:00, z pisze:

Wpisujcie miasta

- Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

Wedle idiotów z totalnej opozycji na pewno.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-17 22:55:57
Autor: radekp@konto.pl
Z cyklu RODO i inne debilizmy
Sat, 16 Jun 2018 18:17:00 +0200, w <pg3d63$drc$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-06-16 o 18:00, z pisze:

> Wpisujcie miasta

Wedle idiotów z totalnej opozycji na pewno.

A próbowałeś to leczyć?

Data: 2018-06-17 23:18:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-06-17 o 22:55, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Oczywiście, idioci okazali się odporni.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-18 09:33:08
Autor: radekp@konto.pl
Z cyklu RODO i inne debilizmy
Sun, 17 Jun 2018 23:18:41 +0200, w <pg6j7r$9ri$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

Oczywiście, idioci okazali się odporni.

"Ile szaleńców na tej autostradzie, patrz, oni wszyscy jadą pod prąd!"

Dlatego weź pigułkę.

Data: 2018-06-18 10:14:05
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-06-18 o 09:33, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Dlaczego sam nie weźmiesz?
Wszak to wy jesteście w mniejszości a nadrabiacie to krzykiem.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-17 15:16:46
Autor: Wiesiaczek
W dniu 16.06.2018 o 18:00, z pisze:
Wpisujcie miasta

- Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

Ja bym stawiał na winę Samsunga.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)
"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

Data: 2018-06-17 17:55:35
Autor: z
W dniu 2018-06-17 o 15:16, Wiesiaczek pisze:
Ja bym stawiał na winę Samsunga.

Bo wiesz...
Są tacy co twierdzą że ten burdel z RODO to wina PiSu który nie zaimplementował tego dziadowstwa w polskim prawie.
A tu proszę. Taka korporacja jak Samsung też uległa panice :-)

Data: 2018-06-18 01:16:14
Autor: Animka
[...]

Ja na swoim samsungu tego Rodo nie widzę. często jakis czas temu wyskakiwały mi komunikaty: Zapłać abonament RTV! UPS się wyparlo. Powiedzieli, że to nie ich komunikaty :D

--
animka

Z cyklu RODO i inne debilizmy