Z cyklu RODO i inne debilizmy

Data: 2018-06-16 18:17:00
Autor: RadoslawF
Z cyklu RODO i inne debilizmy
W dniu 2018-06-16 o 18:00, z pisze:

Wpisujcie miasta

- Czy to że telewizor Samsunga wali mi po oczach komunikatem o RODO i przeszkadza w oglądaniu meczu czy innego Blues Brothers to też wina PiSu?

Wedle idiotów z totalnej opozycji na pewno.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-17 22:55:57
Autor: radekp@konto.pl
Z cyklu RODO i inne debilizmy
Sat, 16 Jun 2018 18:17:00 +0200, w <pg3d63$drc$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

W dniu 2018-06-16 o 18:00, z pisze:

> Wpisujcie miasta

Wedle idiotów z totalnej opozycji na pewno.

A próbowałeś to leczyć?

Data: 2018-06-17 23:18:41
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-06-17 o 22:55, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Oczywiście, idioci okazali się odporni.

Pozdrawiam

Data: 2018-06-18 09:33:08
Autor: radekp@konto.pl
Z cyklu RODO i inne debilizmy
Sun, 17 Jun 2018 23:18:41 +0200, w <pg6j7r$9ri$1@node2.news.atman.pl>,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

Oczywiście, idioci okazali się odporni.

"Ile szaleńców na tej autostradzie, patrz, oni wszyscy jadą pod prąd!"

Dlatego weź pigułkę.

Data: 2018-06-18 10:14:05
Autor: RadoslawF
W dniu 2018-06-18 o 09:33, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Dlaczego sam nie weźmiesz?
Wszak to wy jesteście w mniejszości a nadrabiacie to krzykiem.

Pozdrawiam

Z cyklu RODO i inne debilizmy