Z cyklu "W świecie Polbanku"

Data: 2009-05-26 20:15:35
Autor: xbartx
Z cyklu "W świecie Polbanku"

Dwa pytania mam.

1)
To tylko mnie tak kopnęło czy to norma w Polbanku, że teraz transakcję
z PayPal wyglÄ…dajÄ… opisowo tak:

Missing data map entry for app CO,
data name TRANSACTION_TYPE,
datavalue 366, lang pol, device 01

Mam sobie sam zmiennych poszukać czy jak ;)
Pomijam już fakt, że w Firefox (OS Linux) nie dało się tego co powyżej
w żaden sposób skopiować tak jakby było grafiką - musiałem klepać
ręcznie.

2)
Kiedy księgowana jest I sesja KIR przychodząca u Was. Z moich dwóch
doświadczeń wychodzi, że po 16.00 :/

Xenocide

Data: 2009-05-26 12:36:36
Autor: kl1
Z cyklu "W ¶wiecie Polbanku"
On 26 Maj, 20:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Missing data map entry for app CO,
data name TRANSACTION_TYPE,
datavalue 366, lang pol, device 01
w necie tak widzisz a nie na wyci±gu?

Ja mam podobnie opisan± automatyczn± spłatę karty.
w polu opis jest ok:AUTOMAT. SPŁATA KARTY KREDYTOWEJ
w polu rodzaj przelewu:
Missing data map entry for app CO, data name TRANSACTION_TYPE,
datavalue ADS, lang pol, device 01

też nie mogłem kopiować pod firefoxem, ale można to obej¶ć
wy¶wietlaj±c Ľródło ramki

Data: 2009-05-26 23:54:29
Autor: xbartx
Z cyklu "W świecie Polbanku"
On Tue, 26 May 2009 12:36:36 -0700 (PDT)
kl1@o2.pl wrote:

On 26 Maj, 20:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

> Missing data map entry for app CO,
> data name TRANSACTION_TYPE,
> datavalue 366, lang pol, device 01
w necie tak widzisz a nie na wyciÄ…gu?

W necie. Na wyciÄ…g to ja praktycznie nie zaglÄ…dam, bo KO Polbanku to
mi służy mniej więcej jak ekarta w mbanku i nie powiem spisuje się jak
należy, gdyby nie te kretyńskie błędy przy opisie i księgowanie sesji
KIR.

Xenocide

Data: 2009-05-26 13:57:32
Autor: szczurwa
Z cyklu "W ¶wiecie Polbanku"
On 26 Maj, 20:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Po co Ci ten Polbank ? Jak człowiek m±dry i niew±tpliwie inteligentny
może korzystać z usług tych zmuszaj±cych do masochizmu tandeciarzy ?
We mnie sama nazwa tej instytucji wywołuje dreszcze.

Data: 2009-05-26 14:06:20
Autor: kl1
Z cyklu "W ¶wiecie Polbanku"
On 26 Maj, 22:57, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
Po co Ci ten Polbank ? Jak człowiek m±dry i niew±tpliwie inteligentny
może korzystać z usług tych zmuszaj±cych do masochizmu tandeciarzy ?
We mnie sama nazwa tej instytucji wywołuje dreszcze.

Nazwa jest ok - mówi± prawdę o sobie tylko (oczywi¶cie) nie mieli
polskiej czcionki.
Dlatego zgubili jedna kreseczkę nad "o" i uko¶nik na "l".
Jak sie nie korzysta  z tego banku do inensywnych przelewów to nie
jest tak Ľle,
a niektóre rzeczy maj± wygodne. Np. funkcjonalno¶ć debetowa do kk to
było dla mnie odkrycie innego ¶wiata.
Po co mi do "dodatkowego" banku dwie karty a tak mam 2 w 1. Wystarcza.

Data: 2009-05-26 14:13:00
Autor: szczurwa
Z cyklu "W ¶wiecie Polbanku"
On 26 Maj, 23:06, k...@o2.pl wrote:

[...]

+++ ! Doceniam lekko¶ć poczucia humoru !

Data: 2009-05-26 23:52:16
Autor: xbartx
Z cyklu "W świecie Polbanku"
On Tue, 26 May 2009 13:57:32 -0700 (PDT)
szczurwa <szczurwa@gmail.com> wrote:

On 26 Maj, 20:15, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Po co Ci ten Polbank ? Jak człowiek mądry i niewątpliwie inteligentny
może korzystać z usług tych zmuszających do masochizmu tandeciarzy ?
We mnie sama nazwa tej instytucji wywołuje dreszcze.

Ano jeżeli mam płacić w innej walucie niż PLN, to tam jest najtaniej,
jakbym nie kombinował (karta debetowa do KO wsio całkowicie za free).
No znaczy jest jeszcze taniej - kk Era Polbank ;)
Mnie tam siÄ™ to widzi, bo KO Polbanku to taka ekarta jak w mbank/multi i
to bardzo dobrze oprocentowana, na dodatek.

Xenocide

Z cyklu "W świecie Polbanku"