Z cyklu W.Łysiak przedstawia "tajny cyrograf świnksa"

Data: 2013-01-28 16:50:40
Autor: u2
Z cyklu W.Łysiak przedstawia "tajny cyrograf świnksa"
W dniu 2013-01-27 21:17, jan kowalski pisze:
J.
Narbutt:  "Korowcy weszli bocznym wejściem, w ostatniej chwili".
Weszli, by grać rolę mózgu (elity intelektualnej związku), czyli
pełnić funkcję rozgrywającego, razem z charyzmatycznym półanalfabetą
Wałęsą jako legendarnym szyldem i symbolem całego buntowniczego ruchu.
W latach 90-ych ukazało się sporo prac dających mnóstwo dowodów na to,
że ruch był niezwykle mocno kontrolowany przez bezpiekę.

Do tej pory jest, ale starzy bezpieczniacy stracili zeby, a rzadzacy agenturalni politycy daza do rozbioru czeciej ubeckiej przez obce mocarstwa.

Data: 2013-01-28 19:48:54
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51069e50$0$1307$65785112news.neostrada.pl...

| Do tej pory jest, ale starzy bezpieczniacy stracili zeby, a rzadzacy
| agenturalni politycy daza do rozbioru czeciej ubeckiej przez obce mocarstwa.

Wiesz co u2? Ja mym chcial, zeby cywilizowane mocarstwa rozebraly na czynniki pierwsze wszystko co ubeckie (w tym rowniez ta trzecia).

Data: 2013-01-28 20:25:39
Autor: u2
Z cyklu W.Lysiak przedstawia "tajny cyrograf swinksa"
W dniu 2013-01-28 19:48, jr pisze:
Wiesz co u2? Ja mym chcial, zeby cywilizowane mocarstwa rozebraly na
czynniki pierwsze wszystko co ubeckie (w tym rowniez ta trzecia).

Juz nas tak rozbieraly "cywilizowane" mocarstwa w historii. A rozpadanie sie jak tupolew pod Smolenskiem nie nalezy do zjawisk przyjemnych.

Data: 2013-01-28 21:10:52
Autor: jr

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5106d0b2$0$1210$65785112news.neostrada.pl...

| Juz nas tak rozbieraly "cywilizowane" mocarstwa w historii.

Oczywiscie ze cywilizowane.
I co utus? Zle nam bylo pod zaborami? Nikt nas nie mordowal w lagrach, co najwyzej wysylal w dzikie kraje, skad ludzie czesto wracali z naukowymi dyplomami.

Z cyklu W.Łysiak przedstawia "tajny cyrograf świnksa"