Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI

Data: 2019-10-28 10:19:22
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
W tokfm (oczywiście) usłyszałem że związek banków polskich straszy frankowiczów że nawet po niekorzystnym wyroku co do umowy frankowej banki będą się domagały odszkodowania za utracone zyski które mogłyby potencjalnie osiągnąć gdyby zainwestowały przez te lata w coś innego.

JA PIER....Ę

Czy to jakiś fejknius czy na prawdę ktoś inteligentny, wykształcony na ogolnopolskim stołku odważył się coś takiego powiedzieć/napisać?

Wybaczcie ale się we mnie zagotowało a wcale nie śpieszy mi się do sądu bo dobrze mi z kredytem frankowym jaki mam ;-)

A jeśli to prawda to czy frankowicz też może domagać się od banku ODSZKODOWANIA za stracone pieniądze gdyż gdyby wziął kredyt w złotówkach to by ich nie stracił/potencjalnie zostało by mu w kieszeni więcej? ;-)

JA PIER....Ę DO KWADRATU

Data: 2019-10-28 04:28:54
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 28 października 2019 10:19:24 UTC+1 użytkownik z napisał:

A jeśli to prawda to czy frankowicz też może domagać się od banku ODSZKODOWANIA za stracone pieniądze gdyż gdyby wziął kredyt w złotówkach to by ich nie stracił/potencjalnie zostało by mu w kieszeni więcej? ;-)

Policz se i nie rób z siebie głupka.

Data: 2019-10-28 14:50:27
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
Policz se i nie rób z siebie głupka.

Wyszło mi że w złotówkach zapłaciłbym mniej.
Mogę domagać się odszkodowania za stracone pieniądze?
Jest taki przepis?

Data: 2019-10-28 07:01:13
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 28 października 2019 14:51:14 UTC+1 użytkownik z napisał:
> Policz se i nie rób z siebie głupka.

Wyszło mi że w złotówkach zapłaciłbym mniej..

Na takiej jakości obliczeniach w podstawówce pojawiała się ocena ndst.

Mogę domagać się odszkodowania za stracone pieniądze?
Jest taki przepis?

Porady prawne kosztują. Ew. są darmowe punktu porad prawnych, ale trzeba się tam wykazać niskimi dochodami.
Ale pisz pozew na zdrowie. Tylko pamiętaj, że swoje racje trzeba udowodnić.

Data: 2019-10-28 15:58:14
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
Ale pisz pozew na zdrowie. Tylko pamiętaj, że swoje racje trzeba udowodnić.

A ja głupi myślałem że się odniesiesz do stanowiska związku banków polskich ;-)

Data: 2019-10-28 08:26:51
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 28 października 2019 15:58:18 UTC+1 użytkownik z napisał:
> Ale pisz pozew na zdrowie. Tylko pamiętaj, że swoje racje trzeba udowodnić.

A ja głupi myślałem że się odniesiesz do stanowiska związku banków polskich ;-)

ZBP póki co nie postuje na p.b.b., więc odniosłem się do Twojego stanowiska.
Że akurat było głupsze z tych dwóch do wyboru, to już przypadek ;P

Zaś co do stanowiska ZBP - jak to w każdej wojnie, póki co obowiązuje wolność słowa, i powinna dalej, choć blisko już było do jej zakończenia.
A przeciwnik musi sam rozważyć, czy odpowie na to "nie strasz nie strasz bo się zesrasz" czy też jednak ręka nad pisanym pozwem mu drgnie...
Bo kto by przypuszczał, że z banalnego zaatakowania spreadu - nie klauzuli indeksującej, a spreadu - wyniknąć może unieważnienie umowy kredytu indeksowanego?
Więc może należy zacząć przypuszczać, że z unieważnienia może wyjść pozew o korzystanie bezumowne?

Tyle że sporo jeszcze "gdybasiów":
- sąd musi orzec, że tylko unieważnienie i czy klient się zgadza?
- musi dojść do pełnej kompensacji - a nie np. się okaże, że tu się coś przedawniło, a jeszcze z jednej strony bardziej (krótszy okres) a z drugiej mniej,
- no i jeszcze drugie przedawnienie może wejść w rachubę - czyli że tylko za 3 lata bank coś dostanie - lepszy rydz niż nic, pytanie, po jakiej stawce - i od jakiej sumy, bo i klient coś jednak spłacał - i jeszcze trzeba policzyć, czy on spłacał wg kursu franka czy jednak złotówkowo do kwoty kredytu...

Taki hardy jesteś z ?a tarczą TSUE, a jednak pozwu nie piszesz, widać jednak co nieco jest dziurawa.
A obliczenia powtórz jednak.

Data: 2019-10-28 16:40:38
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
A Ty jaki masz stopień wojskowy na tej wojnie?
Szmaciarza hejtera co sztuczkami psychologicznymi zaciemnia obraz i wprowadza poboczne tematy? Dużo Was w tym bunkrze? Morale w normie? ;-)

Data: 2019-10-28 16:48:46
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
Więc może należy zacząć przypuszczać, że z unieważnienia może wyjść pozew o korzystanie bezumowne?

O widzisz. BEZUMOWNE KORZYSTANIE.

A jeśli frankowicz skończył albo jest bliski spłacenia kredytu to...

Dostał 100 tys. a spłacił powiedzmy 200 tyś. (przykładowo)

To frankowicz może się domagać zadośćuczynienia za bezprawne korzystanie z nienależnych rat?  Które odszkodowanie będzie większe?
Bank pójdzie na taką batalię? ;-)

Data: 2019-10-28 09:18:39
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 28 października 2019 16:48:51 UTC+1 użytkownik z napisał:
> Więc może należy zacząć przypuszczać, że z unieważnienia może wyjść pozew o korzystanie bezumowne?

O widzisz. BEZUMOWNE KORZYSTANIE.

No widzę, właśnie mi przyszło do głowy, nawet o tym nie myślałem gdy to pisałem.
W przypadku gdy sąd orzeknie nieważność umowy, będzie to jak najbardziej wyglądać na bezumowne korzystanie z kasy.
Nie wiem nawet, czy jest na to paragraf w KC czy gdzie indziej, nie wiem też, po jakim czasie się przedawnia.
To akurat sprawa banku , czy będzie chciał z takim roszczeniem do klienta wystąpić - a jak klient nie zapłaci po dobroci, to bank może sobie iść z tym do sądu - i sąd orzeknie, czy to było bezumowne korzystanie czy nie.
A jak tak, to czy się coś za to należy bankowi - bo może nie.

A jeśli frankowicz skończył albo jest bliski spłacenia kredytu to...

Dostał 100 tys. a spłacił powiedzmy 200 tyś. (przykładowo)

Dostał 100 tys a spłacił milion - jeszcze bardziej przykładowo.
Znajdź lepszy przykład dla tych, co już skończyli.

To frankowicz może się domagać zadośćuczynienia za bezprawne korzystanie z nienależnych rat?  Które odszkodowanie będzie większe?
Bank pójdzie na taką batalię? ;-)

Ależ frankowicz może się domagać co tylko mu na myśl przyjdzie.
Napisać pozew, zapłacić koszty sądowe wstępne - zabrania mu kto?
Ale koszty drugiej strony już mu jednak sąd nakaże zwrócić - no, chyba że frankowicz wygra - chętnie poobserwuję, ale obstawiam raczej to, że bank na batalię pójdzie i raczej jej nie przegra, zarobią tylko jego adwokaci.

Data: 2019-10-28 18:02:44
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
Dostał 100 tys a spłacił milion - jeszcze bardziej przykładowo.
Znajdź lepszy przykład dla tych, co już skończyli.

Nie rozumiem.
Mój kredyt na 30 lat tak mniej więcej wygląda.
Zapłacę 2xtyle w ratach co pożyczyłem

Ależ frankowicz może się domagać co tylko mu na myśl przyjdzie.

To tak jak twierdzi związek banków polskich ;-)

[...]

W starciu z adwokatami frankowiczów.

Jakiś taki dziwnie jednostronny jesteś. Taka naleciałość? ;-)

Data: 2019-10-28 18:49:49
Autor: ąćęłńóśźż
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
Nie żartuj, przecież bank sam świadomie przelał i nigdy nie żądał zwrotu.
Bardziej bym się obawiał tfurczości naszej skarbówki ;-)

-- -- -
bezumowne korzystanie z kasy

Data: 2019-10-28 20:38:45
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5db6b29a$0$499$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

No coz - taka rola ZBP - bronic zwiazkowcow, straszyc klientow :-)
A ze to zwiazek z nieograniczona nieodpowiedzialnoscia, to moze sobie mowic co chce :-)

Ale przegapiles
https://serwisy.gazetaprawna.pl/finanse-osobiste/artykuly/1434623,pierwszy-prawomocny-wyrok-w-sprawie-frankowej-po-wyroku-tsue-14-pazdziernika.html

SA uznal, ze caly mechanizm indeksacji jest nieuczciwy.
No chyba, ze to pismackie naduzycie.

Ale mbank, ktory stosowal wlasna tabele odsetek,
i w 2009 podniosl klientom ... moze zaczac liczyc straty, jak mu sady zaczna kasowac odsetki calkowicie :-)

Ale to jeszcze nie takie duze straty.

J.

Data: 2019-10-29 08:07:31
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
"możliwe jest potraktowanie kredytu jako kredytu w zł bez oprocentowania"

Przyznam się że aż takiej PAŁY na banksterkę się nie spodziewałem ;-)

Data: 2019-10-29 09:04:38
Autor: J.F.
Dnia Tue, 29 Oct 2019 08:07:31 +0100, z napisał(a):
"możliwe jest potraktowanie kredytu jako kredytu w zł bez oprocentowania"

Przyznam się że aż takiej PAŁY na banksterkę się nie spodziewałem ;-)

W sensie, ze bedzie dalej splacany w ratach ?
Bo uniewaznienie to jakby to samo, a prawdziwa pała, to te ewentualne
przedawnienia.

No i ... lepiej zostawic oprocecntowanie ... tam gdzie ujemne :-)

J.

Data: 2019-10-29 11:17:09
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI

PAŁA jest większa w sensie że jest już w trzech osobach. i rośnie... ;-)

Data: 2019-10-29 12:47:18
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5db811a6$0$549$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-10-29 o 09:04, J.F. pisze:
[...]
PAŁA jest większa w sensie że jest już w trzech osobach. i rośnie... ;-)

Banki sie tak naprawde boja tylko tego odindeksowania/uniewaznienia kredytu.
Reszta to drobne, ktorą jakos zniosa.
Najwyzej nie zaplaca podatku PiSowi :-)

A tu ... przyjdzie nam poczekac, podejrzewam, ze kasacje beda skladac .... ale do czasu rozpatrzenia kasacji moga juz niezle beknac :-)

J.

Data: 2019-10-29 13:05:44
Autor: z
W dniu 2019-10-29 o 12:47, J.F. pisze:
Reszta to drobne, ktorą jakos zniosa.

Ja polubownie zgodzę się na kredyt zero procent.
Taki mam dzień dobroci ;-)

Taka będzie przyszłość. Opór benksterki jest bezcelowy.
Im szybciej zaczną proponować ugody tym lepiej dla nich ;-)

Data: 2019-10-29 13:31:04
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5db82b19$0$538$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-10-29 o 12:47, J.F. pisze:
Reszta to drobne, ktorą jakos zniosa.

Ja polubownie zgodzę się na kredyt zero procent.
Taki mam dzień dobroci ;-)

Ale z zostawieniem kwoty w walucie ?

Tylko czy masz podstawy, bo jesli wpisano Libor+X% marzy, to dobrowolna umowa ... do czasu likwidacji Liboru :-)

Taka będzie przyszłość. Opór benksterki jest bezcelowy.
Im szybciej zaczną proponować ugody tym lepiej dla nich ;-)

Byc moze - ale to sie przygotuj, ze wych* cie po raz drugi :-)

J.

Data: 2019-10-29 14:21:01
Autor: z
W dniu 2019-10-29 o 13:31, J.F. pisze:
Ale z zostawieniem kwoty w walucie ?

W jakiej walucie przecież dostałem złotówki. Dla TSUE liczy się to co otrzymał klient anie jakimi druczkami się banksterka zabezpieczała.

Byc moze - ale to sie przygotuj, ze wych* cie po raz drugi :-)

Nie ma szans. Za mną stoi TSUE. A każdy leming Ci powie że TSUE to świętość nad świętościami ;-)

Data: 2019-10-29 15:37:42
Autor: J.F.
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5db83cbe$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2019-10-29 o 13:31, J.F. pisze:
Ale z zostawieniem kwoty w walucie ?

W jakiej walucie przecież dostałem złotówki. Dla TSUE liczy się to co otrzymał klient anie jakimi druczkami się banksterka zabezpieczała.

IMO - wcale nie.

Byc moze - ale to sie przygotuj, ze wych* cie po raz drugi :-)

Nie ma szans. Za mną stoi TSUE. A każdy leming Ci powie że TSUE to świętość nad świętościami ;-)

No to w sadzie wygrasz. Byc moze.
Ale w ugodzie beda proponowac mniej niz ci "sie nalezy" :-P

J.

Data: 2019-10-29 19:05:11
Autor: z
W dniu 2019-10-29 o 15:37, J.F. pisze:
Ale w ugodzie beda proponowac mniej niz ci "sie nalezy" :-P

Powinienem się przecież cieszyć że dostanę więcej niż ZERO które pieniactwo banksterki przez lata tu OGŁASZAŁO
Ale im musi być teraz ŁYSO ;-)

Data: 2019-10-29 20:11:00
Autor: J.F.
Dnia Tue, 29 Oct 2019 19:05:11 +0100, z napisał(a):
[...]

Lyso to im bedzie, jak ich zwolnia, bo wicie rozumicie - bank mas
straty i trzeba oszczedzac :-)

J.

Data: 2019-10-29 11:18:35
Autor: z
Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI
To taki wydźwięk medialny.
KREDYT ZERO PROCENT. Jak to działa na wyobraźnię ;-)

Z cyklu WIDZIAŁY GAŁY CO PODPISYWAŁY odc. 2 BEZCZELNOŚĆ BANKSTERKI