Z cyklu "Zwarci i gotowi" odc. "Sprzęt - ciąg dalszy"

Data: 2020-03-13 05:13:19
Autor: Bruno Brunowski
Z cyklu "Zwarci i gotowi" odc. "Sprzęt - ciąg dalszy"
"- W mojej klinice sprzętu jest na trzy dni. Dyrekcja szpitala jest bezsilna, wojewoda jest bezsilny, listy do ministra, premiera, GIS-u pozostają bez odpowiedzi - powiedział w "Faktach po Faktach" w TVN24 profesor Robert Flisiak, prezes Polskiego Towarzystwa Epidemiologów i Lekarzy Chorób Zakaźnych."
https://tvn24.pl/polska/koronawirus-w-polsce-szpitale-oddzialy-zakazne-nie-maja-juz-srodkow-ochrony-personalnej-4351662

--
Bruno

Data: 2020-03-13 13:21:22
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Znaczy PiS ukradł i sprzedał za granicę, bo za PO było więcej?

boukun

Data: 2020-03-13 05:36:24
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 13 marca 2020 13:21:29 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

25.02.2020 ".@michaldworczyk: uspokajam: Polska jest przygotowana na pierwsze przypadki koronawirusa. Nie zdiagnozowano ich jeszcze, ale można zakładać, że się on pojawi. Jesteśmy gotowi, niezależnie od tego, jak duża skala tego zjawiska będzie."

Minęły dwa tygodnie, mamy kilkudziesięciu chorych i już brakuje podstawowego sprzętu.
Wnioski wyciągnij sam.

--
Bruno

Data: 2020-03-13 06:08:23
Autor: japanizer
On Friday, March 13, 2020 at 9:36:26 PM UTC+9, Bruno Brunowski wrote:
> [...]

Minęły dwa tygodnie, mamy kilkudziesięciu chorych i już brakuje podstawowego sprzętu.

Podczas gdy 25 lutego minister zdrowia, robił kampanię wyborczą dla prezydenta i bagatelizował koronawirusa, w innych krajach:

Już 31 grudnia, kiedy Pekin poinformował Światową Organizacja Zdrowia o dziwnej chorobie w Wuhanie, tajwańskie służby epidemiologiczne zaczęły w samolotach badać pasażerów przybywających z tego miasta. 5 stycznia rozpoczęto poszukiwania wszystkich ludzi, którzy się z nimi zetknęli.

Data: 2020-03-13 15:35:05
Autor: boukun
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Już 31 grudnia, kiedy Pekin poinformował Światową Organizacja Zdrowia o dziwnej chorobie w Wuhanie, tajwańskie służby epidemiologiczne zaczęły w samolotach badać pasażerów przybywających z tego miasta. 5 stycznia rozpoczęto poszukiwania wszystkich ludzi, którzy się z nimi zetknęli.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

https://wiadomosci.wp.pl/koronawirus-nie-zyje-ukrainka-1-marca-przyjechala-z-polski-6488504311109249a

bibi
30 min. temu

Jak to się stało,że Ukrainka która zmarła przyjechała z Polski w dniu 01 marca 2020 r a polski pacjent "O" trafił do szpitala w dniu 02 marca 2020. To kto jest pacjentem zero ? Panie ministrze kto?

pomysłowaWiesława
32 min. temu

zauważyliście, że jak jakiś Polak w Niemczech, Austrii, Włoszech itd wirusa u siebie podejrzewa, to zaraz do Polski na leczenie przyjeżdża i w Polsce zaraża?

cesio
30 min. temu

jechała przez Polskę a nie przyjechała z Polski, teraz czym i którędy jechała z kim się zetknęła, to jest problem, jadą przez Polskę z Włoch, Niemiec, Francji itd

Data: 2020-03-13 13:52:15
Autor: boukun
[...]

Ale dla mnie to nie jest żadne zaskoczenie, ja byłem od początku przeświadczony, że Polska nie jest i nigdy nie była na taką epidemię/pandemię przygotowana. Zdaję sobie też z tego sprawę, że pierwsze przypadki były ukrywane, no i kto to widział, żeby po tygodniu ujawniać wyniki testów. Niech się wszyscy Polacy zaczną chronić jak to robią Chińczycy i nie liczą na rząd, skoro sami nie unikają skupisk ludzkich i nie siedzą w domu na okres zarazy.

boukun

Z cyklu "Zwarci i gotowi" odc. "Sprzęt - ciąg dalszy"