Z cyklu chwalę się

Data: 2009-05-15 23:13:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Z cyklu chwalę się
His name is Boxxer Cannibal.
http://zarzecki.com/rower/boxxer/boxxer3.jpg
Sorry za jakość, bo z komórki. Aparat niedawno rozjechałem.

- Sekim Cannibal
- Boxxer Team
- DNM ST-12RC (czeka na zmianę na dłuższy)
- Avid BB7 (adapter do wymiany)
- Avid SD7
- Dartmoor
- Zoom
- FSA Alpha Drive
- Shimano Altus

Z Duro na Boxxera to kosmos, Szybka kompresja, wolna kompresja...

zyga

Data: 2009-05-16 00:15:28
Autor: kml
Z cyklu chwalę się

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:gukktt$6oj$1news.interia.pl...
[...]

Tylko się nie zabij na tym teraz :P BTW: rama z Bielska czy z wAw przyjechała do Cię :) ?

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-16 02:41:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Z cyklu chwalę się

[...]

Sam po nią pojechałem... 1km.
Chwała Jarkowi za czujność.

zyga

Data: 2009-05-16 08:39:50
Autor: kml
Z cyklu chwalę się

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

Sam po nią pojechałem... 1km.
Chwała Jarkowi za czujność.

Czyli nie jest po nikim kogo znam :)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-16 15:07:26
Autor: kosik
Z cyklu chwalę się

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w >
Sam po nią pojechałem... 1km.
Chwała Jarkowi za czujność.

Czyli jak rozumiem od Darka z Cyklo :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-05-16 18:07:52
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Z cyklu chwalę się

Sam po nią pojechałem... 1km.
Chwała Jarkowi za czujność.

Czyli jak rozumiem od Darka z Cyklo :)

Dlaczego wiedząc o takiej ramie nie dawałeś znać?
:/

zyga

Data: 2009-05-16 21:26:11
Autor: kosik
Z cyklu chwalę się

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w >
Dlaczego wiedząc o takiej ramie nie dawałeś znać?

Bo nie mówiłeś, że szukasz :) Zresztą sam się dowiedziałem ze dwa tygodnie temu :)

Pozdrawiam
kosik

Data: 2009-05-17 21:08:41
Autor: szaman
Z cyklu chwalę się
Zygmunt M. Zarzecki wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Sorry za jakość, bo z komórki. Aparat niedawno rozjechałem.

mnie nie przebijesz:P
aparat ostatnio mi... koń podeptał :P

sz

Data: 2009-05-17 22:41:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Z cyklu chwalę się

Sorry za jakość, bo z komórki. Aparat niedawno rozjechałem.

mnie nie przebijesz:P
aparat ostatnio mi... koń podeptał :P

Ale ja gokartem.

zyga

[...]