Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie

Data: 2019-04-09 13:10:15
Autor: Franc
Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 20:43:30 UTC+2 użytkownik jarek d. napisał:
Z reguły tylko czytam Grupę, czas więc na 1 posta na rok ;)

Doradźcie, co kupić jako drugie auto w rodzinie.
Założenia: 2 + 3 dzieci w wieku 7, 3 i 2 lata. Najważniejsze - auto powinno być niskie i krótkie (kiepsko wyprofilowany zjazd do niskiego garażu w piwnicy), a na tylnej kanapie muszą się zmieścić 3 foteliki.
Wymagany isofix, nadwozie 5 drzwiowe.
Budżet 5-10 tys., od biedy nieco więcej.

-- pozdrawiam
jarek d.

Witam.
Jakbyś nie kręcił, zostają Ci duże auta rodzinne. Sam mam 3 dziec i niby mam łatwiej, bo 9, 7 i 4 lata - ale nadal tylna kanapa musi być szeroka. Mam Alhambre i nie ma problemu. Jednak od tygodnia ujeżdżam różne auta zastępcze i nic pokroju Astry kombi nie pomieści 3 fotelików z tyłu. Dwa tzw. "poddupniki" + jeden przejściowy na pas samochodowy nie wejdzie i koniec. Może jakaś salonka segmentu D by dała radę. Ale masz mały budżet i może być problem.
Powodzenia.

--
Robert

Data: 2019-04-09 21:59:55
Autor: Budzik
Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
Użytkownik Franc kaniewscy@gmail.com ...

[...]

 Do multipli wejda ale tam chyba isofixa nie ma...

--
Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

Data: 2019-04-09 22:39:18
Autor: przemek.jedrzejczak
Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
touran ma chyba 3 fotele ktore mozna osobno przesuwac wtedy powinno styknac tzn isofix po bokach i w srodku normalny fotelik

Data: 2019-04-11 04:15:14
Autor: jarek d.
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 23:59:57 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik
"...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

Ale multipla dosyć wysoka.
Poza tym żona się nie zgodzi ;)
--
jarek d.

Data: 2019-04-11 04:17:17
Autor: jarek d.
W dniu wtorek, 9 kwietnia 2019 22:10:16 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
> [...]

Jakbyś nie kręcił, zostają Ci duże auta rodzinne.. Sam mam 3 dziec i niby mam łatwiej, bo 9, 7 i 4 lata - ale nadal tylna kanapa musi być szeroka. Mam Alhambre i nie ma problemu. Jednak od tygodnia ujeżdżam różne auta zastępcze i nic pokroju Astry kombi nie pomieści 3 fotelików z tyłu. Dwa tzw. "poddupniki" + jeden przejściowy na pas samochodowy nie wejdzie i koniec. Może jakaś salonka segmentu D by dała radę. Ale masz mały budżet i może być problem.

Jeżdżę obecnie C4 Picasso i chciałem coś mniejszego, jako auto "awaryjne".
Chyba muszę zweryfikować założenia.
--
jarek d.

Data: 2019-04-11 21:50:47
Autor: ToMasz
Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie
Jeżdżę obecnie C4 Picasso i chciałem coś mniejszego, jako auto "awaryjne".
Chyba muszę zweryfikować założenia.

kup więc xsarę picasso. jeszcze w dieslu z silnikiem rhy. za 5 tyś czy coś koło tego. naprawisz raz i pojeździsz nią do zezłomowania.
3 fotele wejdą, ale isofixa raczej niema.

ToMasz

Data: 2019-04-19 11:17:14
Autor: m4rkiz
On 2019-04-11 21:50, ToMasz wrote:
[...]

ma, nie wiem czy na wszystkich ale chyba tak

przy zakupie zwrocilbym szczegolna uwage na progi,
a tak to lac i jezdzic, malo pali, czesci tanie...

Z cyklu co kupić? - 2 auto w rodzinie