Z cyklu: co ludzie wożą

Data: 2010-10-17 08:36:16
Autor: Rowerex
Z cyklu: co ludzie wożą
On 17 Paź, 14:32, Wojtek Sobociński <sob...@gazeta.pl> wrote:
Widziałem dziś gościa na składaku, który wiózł butlę gazu do kuchenki. I
nie ma że się nie da na bagażniku w koszyku :D

Eureka! Gazowe ogrzewanie podczas jazdy rowerem! Gdyby zaprojektować
odpowiednią instalację, to problem marznących stóp i rąk byłby w pełni
rozwiązany! Niejednemu opadłaby szczęka na widok rowerzysty
tankującego LPG

;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-10-17 21:07:06
Autor: krzysiek
Z cyklu: co ludzie wożą
On Sun, 17 Oct 2010 08:36:16 -0700, Rowerex wrote:

[...]

Ogrzewanie gazowe to nic!
Ja w zeszlym tygodniu widziałem gościa na Jubilacie, który wiózł kaloryfer na bagażniku. Tak na oko z 1m szerokości. Centralne ogrzewanie rządzi :)

--
krzysiek

Data: 2010-10-18 10:28:22
Autor: Leszek \"QSi\" Pasoń
Z cyklu: co ludzie wożą
Dnia 17-10-2010 o 23:07:06 krzysiek <xnerag@cbpmgn.barg.cy.rot13.invalid>  napisał(a):

widziałem gościa na Jubilacie, który wiózł
kaloryfer na bagażniku.

kaloryfer to na przednim bagazniku, wtedy w rece cieplo i w paszcze tez  przyjemnie bedzie.
mozna by jeszcze dwa male nizej dac zeby w nogi grzaly ;)
--
Z krainy sadow w dolinie Dunajca.
Zapraszam do Łącka http://www.lacko.pl/

Z cyklu: co ludzie wożą