Z cyklu: co ludzie wożą

Data: 2010-10-17 20:41:32
Autor: Slawek
Z cyklu: co ludzie wożą
Dziadzio na skladaku jadacy ulica, na kierownicy torba zakupowa brazowa classic, w lewej rece parasolka bo nieco padalo :)
S.

Data: 2010-10-18 10:20:27
Autor: Krzysztof Olszak
Z cyklu: co ludzie wożą
W dniu 2010-10-17 20:41, Slawek pisze:
Dziadzio na skladaku jadacy ulica, na kierownicy torba zakupowa brazowa
classic, w lewej rece parasolka bo nieco padalo :)

U nas to może i ewenement, ale w Holandii, czy Francji całkiem zwyczajny widok.

Krzysztof

Data: 2010-10-22 16:32:08
Autor: Titus Atomicus
Z cyklu: co ludzie wożą
In article <i9h00e$koq$1@inews.gazeta.pl>,
 Krzysztof Olszak <oelka_AAA@koelj.pl> wrote:

> [...]
> classic, w lewej rece parasolka bo nieco padalo :)

U nas to może i ewenement, ale w Holandii, czy Francji całkiem zwyczajny widok.

Ale to slusznie, ze parasolka w rece.
Ja kiedys wiozlem parasol na kierownicy i na wyboju podskoczyl i wlecial pomiedzy szprychy.
W rezultacie wykonalem spektakularny OTB przed samym Palacem Mostowskich w Warszawie.

TA

Z cyklu: co ludzie wożą