Z cyklu co to za film: zdemoralizowany 12-latek

Data: 2009-08-09 16:14:56
Autor: Rozmaryn
Z cyklu co to za film: zdemoralizowany 12-latek
Film ten widziałem w TVP na początku lat 90-tych i byłem wtedy w wieku głównego bohatera, dlatego wywarł na mnie wtedy wrażenie. Produkcja kanadyjska lub amerykańska, bohaterem jest zdemoralizowany 12/13-latek, mieszkający w dużym mieście w rozbitej rodzinie, chłopak kradnie samochody a łapiącym go policjantom karzę się "walić" bo nic mu nie mogą zrobić póki nie skończy 12/13 lat (jakaś granica wiekowa od której może ponieść kare). Dzieciak rysuje na ścianie w szafie jakieś demoniczne obrazy, a w samochodzie słuchał Beastie Boys! To pamiętam.
Na końcu nie mogąc już znieść swego padołu podpala dom...
Podsumowując: to nie był żaden hit, produkcja raczej telewizyjna, ale chciałbym chociaż znać tytuł.

Data: 2009-08-10 16:09:39
Autor: JanKo
Z cyklu co to za film: zdemoralizowany 12-latek
Agent Rozmaryn nadaje:
Podsumowując: to nie był żaden hit, produkcja raczej telewizyjna, ale
chciałbym chociaż znać tytuł.

Po co spoiler? Wystarczyłby sam tytuł watku ;-)
Bardzo dobry film, osobiście bardzo polecam.
Kanadyjska produkcja telewizyjna "Little Criminals" - http://www.imdb.com/title/tt0113666/

Data: 2009-08-11 21:37:54
Autor: Rozmaryn
Z cyklu co to za film: zdemoralizowany 12-latek

Użytkownik "JanKo" <bez@maila.tu> napisał w wiadomości news:h5p9ms$ih8$1inews.gazeta.pl...
Agent Rozmaryn nadaje:
[...]

Napisałem aż za dużo z nadzieją, że może ktoś poda mi ten tytuł którego szukam już od 13 lat i znalazłeś się Ty!
Wielkie dzięki!! Ta grupa jest rewelacyjna

Z cyklu co to za film: zdemoralizowany 12-latek