Z cyklu czego to ludzie nie wymyślą

Data: 2020-05-28 13:10:08
Autor: z
Z cyklu czego to ludzie nie wymyślą
W poszukiwaniu adaptera do hamulców natknąłem się na takie coś:

http://nieoceniam.pl/kamienie-milowe/shockster-wskrzes-swojego-hardtaila/

Dla mnie przerost formy nad treścią ale rozwiązuje mój problem adaptera ;-)
200 zł na olx

Data: 2020-05-28 04:32:22
Autor: WS
On Thursday, May 28, 2020 at 1:10:10 PM UTC+2, z wrote:
[...]

Hm, toto sie chyba do pivotow przykreca? Wiec niebardzo rozwiazuje...

Data: 2020-05-28 14:03:45
Autor: z
Z cyklu czego to ludzie nie wymyślą
Ojtam ojtam ;-)

Reduktor też jakoś trzeba zamocować.

na dole na śrubach a na górze kilka tytyrytek też wystarczy ;-)

Data: 2020-05-28 15:44:29
Autor: z
Zagadka
Data: 2020-05-29 13:18:13
Autor: Szuwarek
Zagadka
z pisze:
Co to jest?   https://zapodaj.net/e5838b9592d3a.jpg.html
Podkowa na szczęście
Pozdrawiam

Data: 2020-05-29 09:46:54
Autor: PeJot
W dniu 2020-05-28 o 13:10, z pisze:
[...]

O ile dobrze pamiętam ten wynalazek ma ze 20 lat.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-05-29 12:21:12
Autor: z
W dniu 2020-05-29 o 09:46, PeJot pisze:
O ile dobrze pamiętam ten wynalazek ma ze 20 lat.

Nowiuśki w internetach za 200 zł.

A jaki szpan ;-)

Z cyklu czego to ludzie nie wymyślą