Data: 2009-07-24 10:07:50 | |
Autor: Piotr Biernawski | |
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-) | |
A tu foto: http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/hamulce/index.htm jak znam zycie dobrze zamontowana fajka powodowala ze linka jezdzila po blotniku... pozdr lovebeer |
|
Data: 2009-07-24 10:55:26 | |
Autor: dobrov | |
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-) | |
Piotr Biernawski pisze:
A tu foto: http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/hamulce/index.htm e... Do błotnika tam jest daleko. Zastanawiam się, czy historyjka sprzedana autorowi wątku (że niby serwis tak uczynił) nie jest tylko próbą ukrycia własnej nieudolności właściciela. |
|
Data: 2009-07-24 11:44:47 | |
Autor: Rafał VFR | |
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-) | |
e... Do błotnika tam jest daleko. Nie wiem, też o tym myślałem ale napisałem jak było. Zresztą rower przyjechał na wieś od rodziny z miasta i od samego początku nie hamował, niby rodzina dała gdzieś tam w mieście do zrobienia i wymienili klocki przy okazji "regulując" przód. Tak czy siak sama długość pancerza przedniego powinna dać do myślenia (był prawie jak struna) osobie, która to robiła. Pzdr RK |
|
Data: 2009-07-24 11:47:29 | |
Autor: Rafał VFR | |
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-) | |
A propos - warto zwrócić uwage na podkładki pod klcokiem - wszystkie były od strony koła - dlatego ramiona są tak mocno rozwarte :-)
Pzdr RK |