Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)

Data: 2009-07-24 17:58:02
Autor: Solar
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)
Rafał VFR pisze:

A tu foto: http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/hamulce/index.htm
Che czego to ludzie nie wymyślą - kiedyś zamieściłem foto odwrotnie montowanego widelca ale to jest dopiero kwiatek !

A jak się bez większej ingerencji przełoży po prostu fajkę na właściwe miejsce, to nie będzie działać? I pancerz też się "wydłuży".

"Bóg nie mieszka w świątyniach ręką zbudowanych."
                                      Biblia Dz. 17. 24

Data: 2009-07-25 17:21:33
Autor: maksWYTNIJTO
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)
   Oto mała konkluzja...chcesz mieć zrobione dobrze,szybko i tanio...
  zrób sobie sam!Zawsze stosuje tą zasadę.
    Ignac

Data: 2009-07-26 00:39:04
Autor: stefandora
maksWYTNIJTO@lama.net.pl wrote:
   Oto mała konkluzja...chcesz mieć zrobione dobrze,szybko i tanio...
  zrób sobie sam!Zawsze stosuje tą zasadę.

Heh, ja jestem na etapie taniej. Montowanie przerzutki, to faktycznie pikuś, ale już regulacja zajęła mi dwa dni ;))

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-07-26 13:41:16
Autor: maksWYTNIJTO
> [...]

Heh, ja jestem na etapie taniej. Montowanie przerzutki, to faktycznie pikuś, ale już regulacja zajęła mi dwa dni ;))

   Ale dałaś radę...jeżeli chcesz to podam ci sposób aby było krócej...
   zdecydowanie.

   Ignac

Data: 2009-07-26 13:48:07
Autor: stefandora
> [...]

   Ale dałaś radę... jeżeli chcesz to podam ci sposób aby było krócej...

Węszę jakiś podstęp, ale trudno... poproszę :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-07-27 08:30:10
Autor: Rafał VFR
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)
A jak się bez większej ingerencji przełoży po prostu fajkę na właściwe
miejsce, to nie będzie działać? I pancerz też się "wydłuży".

No można, tak też zrobiłem.
Poukładałem podłkładki mniej więcj pod klockami - super nie było ale sprawiało wrażenie choć, że chce działać :-)
Pzdr
RK

Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)