Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)

Data: 2009-07-25 22:25:58
Autor: Ryszard Mikke
Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)
Rafał VFR <rafalvfr@tlen.pl> napisał(a):
Witam
Będąc na wakacjach zostałem poproszony o pomoc - hamulce działają ni jak i nie odbijają.
Klocki z tyłu zostały wymienione w serwisie i od razu ustawiono też przód.
Nie ustaliłem gdzie zresztą jakie ma to znaczenie.
A tu foto: http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/hamulce/index.htm
Che czego to ludzie nie wymyślą - kiedyś zamieściłem foto odwrotnie montowanego widelca ale to jest dopiero kwiatek !

A ja znowu mam problemy:

Podczas sprowadzania URL-a:
http://etacar.put.poznan.pl:8443/rafal.kowalski/hamulce/index.htm

wystąpił następujący błąd:

    * Dostęp zabroniony.

Konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niego w chwili obecnej.
Skontaktuj się z Twoim providerem jeśli jest jest to nieprawidłowość. rmikke

Data: 2009-07-25 22:27:51
Autor: Ryszard Mikke
Ryszard Mikke <rmikke.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Konfiguracja serwera wyklucza Twój dostęp do niego w chwili obecnej.
Skontaktuj się z Twoim providerem jeśli jest jest to nieprawidłowość.

A, juz się poprawiło, dziękuje.

rmikke

--

Z cyklu dobry mechanik to podstawa :-)