Z cyklu dyżurne pytania - Płatno¶ć gotówk±

Data: 2010-07-30 09:25:41
Autor: xbartx
Z cyklu dyżurne pytania - Płatno¶ć gotówk±

Kolejny pogląd na sprawę a raczej odwieczne pytanie co lepsze - płacenie gotówką czy kartą kredytową?

http://preview.tinyurl.com/kk-gotowka

Ja myślę, że trzeba mieć we wszystkim umiar i prawdopodobnie, nie ma złotych rozwiązań, więc trzeba wybierać i dopasować się w zależności od sytuacji.
ReasumujÄ…c - gotĂłwka czy kk oto jest pytanie! ;)

--
xbartx

Data: 2010-07-30 16:57:35
Autor: m4rkiz
Z cyklu dyżurne pytania - Pł atność gotówką czy kartą kredyto wą?
"xbartx" <bart@hashzero.net> wrote in message news:i2u5ql$o22$2inews.gazeta.pl...
[...]

no ale to bez sensu jest

sklep moze:

1. nie akceptowac karty - gotowka lepiej
2. akceptowac karty doliczajac oplaty - gotowka lepiej
3. akceptowac karty i miec rowne ceny - bez roznicy

pomijajac wymienione w blogu 'programy lojalnosciowe' to nijak nie jest sensowe
pobredzanie analitykow na dotowanie bogatych karciarzy przez gotowkujacych
biednych... cena jest skalkulowana tak a nie inaczej i nie ma dyskusji,
(watpie w rabat przy zakupach za dziesiat czy set zlotych, a to chyba
najwieksza czesc transakcji) jezeli jest drozej niz u konkurencji to sie
tam nie kupuje, jezeli tak samo czy taniej to przeciez nikt nic nie traci

a niech faktycznie zarabiaja na klientach placacych gotowka wiecej i dotuja tym
karty, ale czy np. przez wiekszy obrot (w dodatku skoro karciarze sa tacy bogaci
to pewnie celuja w wyzsze polki) nie spadaja im koszty w przeliczeniu na jednostke produktu co jest odczuwalne dla wszystkich?

Z cyklu dyżurne pytania - Płatno¶ć gotówk±