Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała

Data: 2012-01-25 08:26:19
Autor: Ramok
Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała
Nie wiem jak teraz z remontami na pozostałych drogach (np. DK52), ale na
trasie Tychy-BB zwężki są w Tychach i Goczałkowicach (za niedługo
jeszcze w Pszczynie będzie, a być może w tym roku również między BB a
Czechowicami)...

Nie wiem, na ile się to wszystko korkuje w stronę Bielska w godzinach, o
jakich piszesz, ale należy mieć te remonty na uwadze kalkulując czas i
koszty dojazdu ;)

Jadąc prywatnie (czyli gdzieś tam mając na uwadze jednak koszty: opłat i
paliwa), jeśli jak najkrótszy czas nie byłby jedynym kryterium wyboru
trasy, nawet bez ww. remontów, nie jechałbym płatnym odcinkiem A4.

Pozdrawiam!
/Ramok

Z cyklu jak jechać? Kraków - Bielsko-Biała