Z cyklu jaki telefon

Data: 2011-11-11 00:05:27
Autor: G Nowak
Z cyklu jaki telefon
Co dopiero zakupiłem HTC Touch Pro2 na Win Mobile 6.5, ale już mi się go
odechciewa. Znaczy tel. jest OK, ale system jest nieintuicyjny i nie mam
nerwów, żeby się z nim użerać.
Myślę przeto o zamianie na jakiś podobny telefon, ale z Androidem.
Problem jest jednak taki, że chciałbym mieć możliwość korzystania z
jakiejś aplikacji do nagrywania połączeń, a jak czytam na ten temat to

Wpisz xda 2wcr. Powinno pokazac, dla jakich modeli jest dostepne nagrywanie.

--
Pozdr

Z cyklu jaki telefon