Z cyklu jaki to film

Data: 2009-04-16 18:32:22
Autor: akanid
Z cyklu jaki to film
Był to zdaje sie jakis dramat.

Chłopak z tzw dobrej rodziny postanawia uciec z domu. jedzie z tego co pamiętam do Londynu. tak spotyka innego dzieciaka. okazuje sie ze zarabia na życie handlując prochami i wciąga tego naszego chłopaka do dilerki którą zarządza jakiś starszy koleś który płaci dzieciakom za dilowanie.. w trakcie filmu pojawia sie watek tez ze jeden z młodych dilerów sam zaczyna ćpać i winę za ginący towar zwala na naszego bohatera. w międzyczasie matka prowadzi poszukiwania synalka. Film kończy sie śmiercią  tego kolesia co płaci dzieciakom za dilowanie w wyniku strzelaniny (porachunki) i oczywiście happy endem z powrotem do domu.

Pamiętam ze film widziałem tylko 2 razy w TV zdaje sie TVP. Ostatni raz jakieś 10 lat temu. Coś mi chodzi po głowie ze w Polsce tytuł filmu był przetłumaczony na coś w stylu: " Chłopaki z ..........." No właśnie nie pamiętam :) Bardzo proszę o pomoc w ustaleniu tytułu filmu, oryginalnego i polskiego.

pozdrawiam
akanid

Z cyklu jaki to film