[SF] Z cyklu jaki to film?

Data: 2010-03-11 22:58:18
Autor: Arkadiusz Dymek
[SF] Z cyklu jaki to film?
W dniu 3/1/2010 8:06 AM, CleaneR wrote:
Witam,

Poszukuje tytulu filmu sci-fi podejrzewam ze z lat 70-80. Ogladalem go
majac kilkanascie lat, teraz pamietam tylko urywki.
Film opowiada o rodzinie ktora przeprowadza sie do miasteczka przy
jakiejs bazie wojskowej? NASA? Facet jest naukowcem i zolnierzem,
przeprowadza jakies eksperymenty? Pamietam ze tam bylo cos z obcymi,
podmieniali ciala czy cos w tym stylu. Byla tam scena gdy glowny
bohater przebiera sie w kombinezon odporny na wysokie temperatury i
przenosi sie do alternatywnej rzeczywistosci? W tym kombinezonie
chodzi po tym typowym amerykanskim miasteczku, obraz jest w tedy w
odcieniu zolci, t.j. wysoka temperatura.
Pewnie malo Wam to powie, ale moze ktos wylapie o jaki mi film chodzi.
Z gory dziekuje i pozdrawiam

PS nie jest to "inwazja porywaczy cial"

Mam: to "Invitation to Hell" Wesa Cravena:
http://www.imdb.com/title/tt0087480/

Pozdrawiam,
Arkadesh

[SF] Z cyklu jaki to film?