Data: 2011-07-18 16:01:55 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Hej,
Co prawda temat już samodzielnie wałkowałem, ale sam jestem ciekaw co o tym myślicie. A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na rodzinne wakacyjne podróże. Założenia konieczne: - _DUŻY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada) - godny następca <http://en.wikipedia.org/wiki/Citro%C3%ABn_XM> - moc ~150KM+ (docelowo gazownica sekwencyjna jak się auto sprawdzi) - tylko benzyna 2.0+ turbo lub coś niedoładowanego V6 2.5+ - skrzynia automatyczna z wajchą nie przy kierownicy - rocznik 2001+ (max. 10 lat) - cena ~20kzł (auto, opłaty) - dodatkowe ~10kzł na doprowadzenie do porządku (instalacja gazowa, opony itp) w dalszym okresie czasu - kompletny budżet dla zadbanego wózka ~30kzł - nie dyskutujemy o wyższości skośnookich matchboxów, nad żabojadzkimi wynalazkami czy teutońskimi czterokółkami Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis 2.0T/3.5V6 Ktoś widzi coś więcej? Ostatecznością jest jest VAN: - Phedra/C8/806 3.0 V6 czy całkiem duże klocki: - Grand Voyager / Town & Country 3.8 - Nissan Quest 3.5 ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale niekoniecznie szybko... więc ten temat zostawiamy sobie na deser. Pozdrawiam, -- MM |
|
Data: 2011-07-18 14:19:06 | |
Autor: Massai | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Maciej M. wrote:
Hej, Już ten zestaw bardzo zawęża wybór. Bo i duży, wygodny i jednocześnie hatchback/liftback... Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback. -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-07-18 16:26:22 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 16:19, Massai wrote:
Co prawda temat już samodzielnie wałkowałem, ale sam jestem ciekaw Ano mam świadomość, ale może ktoś coś zaproponuje czego sam jeszcze nie wynalazłem. Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback. C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety jest nie za duże... wręcz jest lekko ciasnawe w porównaniu do tego co mam. Myślałem też o C6 - ale to kiedyś ;) na razie cena jest trochę zbyt wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi. -- MM |
|
Data: 2011-07-18 14:41:37 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia (Mon, 18 Jul 2011 16:26:22 +0200) ktos podajacy sie za Maciej M.
wyklawiaturowal co nastepuje: Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback. C5 sa z silnikiem 3.0V6 -- Pozdrawiam Piotr Klimek Citroen C5 2.0HDI `02 |
|
Data: 2011-07-18 17:58:34 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 16:41, Piotr Klimek wrote:
Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback. Owszem, są i zawsze były. Pisałem o C6 - jest właściwie tylko w HDi, a 3.0V6 jest niby dostępne ale nieobecne... -- MM |
|
Data: 2011-07-18 16:41:45 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-18 16:26:22 niejaki Maciej M. napisał:
C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety jest nie za duże... wręcz jest lekko ciasnawe w porównaniu do tego co mam. My¶lałem też o C6 - ale to kiedy¶ ;) na razie cena jest trochę zbyt wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi. no to co pozostaje? kolejny xm ;) -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-18 18:33:32 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 16:41, p0li wrote:
C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc mój też za jakiś czas będzie szukał nowego właściciela. XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów kolekcjonerskich ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-18 19:12:13 | |
Autor: Warto Rzomawiać | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów morze Outback? jk |
|
Data: 2011-07-18 20:00:07 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 19:12, Warto Rzomawiać wrote:
XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów Kombi... i w budżecie sugerowanym żaden wybór... Poza tym 4x4 nie jest mi potrzebne, to akurat zbędny gadżet. Pozdrawiam, -- MM |
|
Data: 2011-07-18 19:02:40 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 20:00:07 +0200, Maciej M. napisał(a):
On 2011-07-18 19:12, Warto Rzomawiać wrote: Kolinie widać niezbędny. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 21:19:47 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-18 18:33:32 niejaki Maciej M. napisał:
A był jeden taki '98 2.9V6, jak mówisz o moim to nadal jest :) ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc znam ten ból - tylko ja mam 5 osób w rodzinie z czego 2 w fotelikach i niestety ale żadne europejskie van-y nie były wystarczaj±co komfortowe więc skończyło się to fullsizem :) http://www.oto.to/gallery/NV_p0li no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarni± robić bezstresowo mój też za jaki¶ czas będzie szukał nowego wła¶ciciela. wszystko kwestia ceny - jak nie będziesz chciał sprzedać w cenie roweru to się wszyscy będ± w głowę pukać - nie ma w polsce rynku na te auta -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-18 19:29:26 | |
Autor: Massai | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
p0li wrote:
O->Dnia 2011-07-18 18:33:32 niejaki Maciej M. napisał: Hehe, podobnego widziałem ostatnio na mie¶cie z kartk± że do sprzedania. Tylko butelkowa zieleń. Ależ to jest kobyła! Czekaj, można tym jeĽdzić bez kategorii C? ;-) Viatolla masz zainstalowanego? -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-07-18 23:24:34 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-18 21:29:26 niejaki Massai napisał:
p0li wrote:jak cena w okolicach 27 tysi to chyba znam :) Ależ to jest kobyła! wydaje się - jedzie sie jak autem typy transit czy sprinter - tylko wygodniej Czekaj, można tym jeĽdzić bez kategorii C? ;-) Viatolla masz spokojnie - dmc w okolicach 2500-2900kg aczkolwiek przyczepka do tego - i już trzeba mieć kat.E + viatoll oczywi¶cie - tylko w polsce - w reszcie europy osobówka z przyczep± nie płaci -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-18 22:29:07 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 23:24:34 +0200, p0li napisał(a):
wydaje się - jedzie sie jak autem typy transit czy sprinter - tylko Oczywi¶cie, że wygodniej, nawet kimn±ć się można jak się na lawecie jedzie ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 01:34:32 | |
Autor: to | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
begin Waldek Godel
wydaje się - jedzie sie jak autem typy transit czy sprinter - tylko Ale można dostać klockiem w głowę, jak akurat komuś obok wypadnie. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-07-18 20:27:36 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:19:47 +0200, p0li napisał(a):
więc skończyło się to fullsizem :) Masz już kartę stałego klienta w adacu? ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 23:19:56 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-18 21:27:36 niejaki Waldek Godel napisał:
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:19:47 +0200, p0li napisał(a): od 3 lat -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-19 12:32:00 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 2011-07-18 21:27, *Waldek Godel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Przecież to nie francuz ;)więc skończyło się to fullsizem :) Pozdrawiam - Mirek PS. Dokładnie takiego samego chevroleta ma s±siad - inny kolor jedynie :) Jak na razie jeĽdzi i nie narzeka. -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-19 11:38:15 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:32:00 +0200, Mirek Ptak napisał(a):
Przecież to nie francuz ;)więc skończyło się to fullsizem :) Ale galerię widziałe¶? ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 13:19:17 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 2011-07-19 12:38, *Waldek Godel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Tak nisko nie zjechałem ;) dobre :)Przecież to nie francuz ;)więc skończyło się to fullsizem :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-19 14:19:18 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-19 13:19:17 niejaki Mirek Ptak napisał:
Tak nisko nie zjechałem ;) dobre :) tak to jest jak się wiejscy fachofcy za naprawę automatów zabieraj± -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-19 13:47:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:18 +0200, p0li napisał(a):
tak to jest jak się wiejscy fachofcy za naprawę automatów zabieraj± ale on taki solidny, hamerykański.. i naprawiać trzeba? BP, MSPANC ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 14:54:25 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-19 14:47:42 niejaki Waldek Godel napisał:
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:18 +0200, p0li napisał(a): waldu¶ - ty też jeste¶ solidny i prawie amerykański - ale jak ci widelec w oko wsadze to będzie cię trzeba naprawiac czy nie? -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-19 13:56:47 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:54:25 +0200, p0li napisał(a):
waldu¶ - ty też jeste¶ solidny i prawie amerykański - ale jak ci widelec w A co wsadziłe¶ tej biednej skrzyni? Żona o tym wie? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 15:24:11 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-19 14:56:47 niejaki Waldek Godel napisał:
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:54:25 +0200, p0li napisał(a): ja nic - ale polscy fachowcy co¶ w niej najebali - i poskręcali¶rubami z castoramy - efekt jest taki jak na zdjeciach - dwie trasy i dwa razy po ...set kilometrach spust oleju ze skrzyni kupiłem już now± skrzynię, czekam na konwertor i bedzie jeĽdził -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-18 21:31:42 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 21:19, p0li wrote:
A był jeden taki '98 2.9V6, Nie, w KRK 2.9 Exclusive srebrny - nawet miałem jechać oglądnąć, ale jednak doszedłem do wniosku że mi się nie chce stać w korkach przez całe miesto. ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc Aż taki to nie jestem zawodnik - autobusu nie szukam ;) mój też za jakiś czas będzie szukał nowego właściciela. Już dwóch takich chciało kupić "jak stoi" chociaż bynajmniej nie mówiłem, że sprzedaje. Się okaże. Jak nie pójdzie, to ... zostanie pamiątkę. Sądzę że większym problemem będzie kupić coś nowego, niż sprzedać obecne. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 09:12:04 | |
Autor: CeSaR | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc mój też za jaki¶ czas będzie szukał nowego wła¶ciciela. A gdzie on był? Przyzwoity jaki¶? C |
|
Data: 2011-07-19 11:48:19 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 09:12, CeSaR wrote:
A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc Kraków, Exclusive, ściągany zza granicy, na moje oko warty był zainteresowania - w sensie oglądnięcia. Ktoś z KC potem go oglądał i mówił że zadbany. Wkrótce potem ogłoszenie zniknęło. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:57:54 | |
Autor: CeSaR | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Kraków, Exclusive, ¶ci±gany zza granicy, na moje oko warty był zainteresowania - w sensie ogl±dnięcia. Szkoda. Jaki¶ fajny by mi może pasował. Mam sentyment do hydro. C |
|
Data: 2011-07-19 11:54:52 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 11:57, CeSaR wrote:
Kraków, Exclusive, ściągany zza granicy, na moje oko warty był Ano jest. Sam się zastanawiam, czy kolekcjonersko nie zakupię sobie takiego j/w - tylko kwestia garażu na zimę jest do zorganizowania ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 12:52:59 | |
Autor: p0li | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
O->Dnia 2011-07-19 11:57:54 niejaki CeSaR napisał:
Kraków, Exclusive, ¶ci±gany zza granicy, na moje oko warty był zainteresowania - w sensie ogl±dnięcia. pisz na priv -- P0zdrawiam p0li hydro rulez ;) prawdziwy facet nie da odebrać sobie szarlotki |
|
Data: 2011-07-18 20:47:08 | |
Autor: Grejon | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
W dniu 2011-07-18 16:19, Massai pisze:
Maciej M. wrote: Albo Superb II. -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi |
|
Data: 2011-07-18 18:51:48 | |
Autor: Massai | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzynyrodzinnej | |
Grejon wrote:
W dniu 2011-07-18 16:19, Massai pisze: Jak znajdziesz sensownego superba II generacji za 20k, to sam chętnie kupię ;-) -- Pozdro Massai |
|
Data: 2011-07-18 21:24:12 | |
Autor: Grejon | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzynyrodzinnej | |
W dniu 2011-07-18 20:51, Massai pisze:
Jak znajdziesz sensownego superba II generacji za 20k, to sam chętnie No co? Czy gdzie¶ jest napisane że zakup się odbędzie w tym albo przyszłym roku? :) -- Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:grejon@jabber.aster.pl Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi |
|
Data: 2011-07-18 19:50:23 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 20:47:08 +0200, Grejon napisał(a):
"wygodne" To znaczy również "duże" ale samo duże nie wystarczy. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 21:28:47 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 20:47, Grejon wrote:
Już ten zestaw bardzo zawęża wybór. Budżet. -- MM |
|
Data: 2011-07-18 15:12:43 | |
Autor: Michał | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
Hej, Tego samego szukam :) tylko trochę taniej :) trzeba wymienić safrane na co¶ innego, tylko moje w±tki o tym s± brane jako jaja ;) Moje wymagania: blisko 2 ton, ciche, bezpieczne, tanie. silnik 3.0+ (bardziej 4.0 +). Moja lista: -Vel Satis Initiale benzyna (z tym że on się u mnie teraz ¶rednio mie¶cił), ale jednego takiego (Initiale 3.5) kupiłem ok auta s± - musowo z podwójnymi szybami - cichszy!. -A8 D2 -BMW7 E38 -Lecxus LS 400 (za 20k bardziej LS430) -Infiniti Q45 -Merc S W220 airmatic ? powinien się zmie¶cić inne dziwne: Lancia Thesis ? Citroen C6 za drogi narazie Alfa 166 FL ??? (ważne facelift !) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-07-18 22:17:48 | |
Autor: Aleksander | |
Z cyklu | |
" Michał" <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:j01ihb$cna$1inews.gazeta.pl... > Tego samego szukam :) tylko trochę taniej :) Oj Michałku, Bo pierdolisz jak potłuczony, dlatego Twoje w±tki s± i będa brane jako typowe trollowanie. Piszesz, że autko przez Ciebie poszukiwane ma przejechać bezawaryjnie 40kkm ? I ma kosztować do 10.000zł ? Koszt samej benzyny do takiego autka to ok 1zł /km Czyli na paliwo chcesz wydać w najbliższej przyszło¶ci 40.000zł a autka w przyzwoitym stanie szukasz do 10.000zł ? ;) Nikt choć trochę rozs±dnie-my¶l±cy tego nie kupi. Aleksander. |
|
Data: 2011-07-18 20:51:04 | |
Autor: Michał | |
Z cyklu | |
Aleksander <fake@fake.fake> napisał(a):
1zł /km Czyli na paliwo chcesz wydać w najbliższej przyszło¶ci 40.000zł a autka Kupiłem auto "kryzysowe", zaczęło się sypać (trochę pomogłem) po 32kkm, a wcze¶niej mnie kosztowało tylko paliwo, jako że miało LPG to koszty kilkometra to było cos koło 0.6..0.7pln więc tak: -tak chce kupić auto za 10k pln i wydać na paliwo ~25..28k pln bo będzie miało LPG. co jest w tym dziwnego ? nazwijmy to tak: "od zawsze" tak robię i jest to dla mnie normalne. Pierwsze auto jaki kupiłem to było Safrane i się przyzwyczaiłem, że to pali 20l/100 :) pozatym CO2 to BZDURA pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-07-18 20:10:07 | |
Autor: J.F | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl...
A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na rodzinne wakacyjne podróże. - _DUŻY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada) Czemu nie kombi ? Ma swoj urok na wakacje. Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis Skoda Superb ? Dyrektorskie auto .. Grand Voyager / Town & Country 3.8 O, da sie tym szybko pojechac. Pytanie czy warto. Ale podejrzewam ze cala masa aut klasy D cie zadowoli. A nawet taka Vectra to przeciez z zalozenia wygodne auto 2+2. J. |
|
Data: 2011-07-18 21:27:39 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 20:10, J.F wrote:
A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp. Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik 450l na styk daje radę przy dużym obłożeniu. Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis Sedan... Grand Voyager / Town & Country 3.8 Raz - w zakrętach to już nie to, dwa to już jest autobus. Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczność lub ... konieczność, jeśli będzie trzeba się w 6 pakować. Ale to jeszcze nie teraz. Ale podejrzewam ze cala masa aut klasy D cie zadowoli. Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli .... mniejsza. I to drugie w moim przypadku lepiej podchodzi. Pozdrawiam, -- MM |
|
Data: 2011-07-18 19:37:02 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
> Skoda Superb ? Dyrektorskie auto .. http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/01/SkodaSuperb-twindoor.jpg -- |
|
Data: 2011-07-18 21:53:40 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo wrote:
Skoda Superb ? Dyrektorskie auto .. Mk2 2008+ za 30k? ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 07:06:41 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
On 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo wrote: Superb jest taki brzydki, ze nawet tyle bym nie dal ;)) -- |
|
Data: 2011-07-19 11:46:41 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 09:06, pablo eldiablo wrote:
Superb jest taki brzydki, ze nawet tyle bym nie dal ;))pgSkoda Superb ? Dyrektorskie auto .. Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;) Dla mnie Superb jest do przełknięcia optycznie - ale to sedan. Ciężej przełknąć "finezyjne" wnętrze, po prostu typowo toporne jak to w VW. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:54:58 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 11:46:41 +0200, Maciej M. napisał(a):
Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;) Vel Satis jest szpetny, klasyczny przykład jak można spieprzyć ciekaw± bryłę. Ciekaw±, bo prawie identycznie ukształtowany Avantime jest piękny. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 13:06:30 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 12:54, Waldek Godel wrote:
Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;) Zapomniałem dopisać w wymaganiach koniecznych - o gustach nie dyskutujemy ;) Konkretnie, technicznie poproszę. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 05:31:27 | |
Autor: Tomek Glowka | |
Z cyklu | |
On 19 Lip, 13:06, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:
On 2011-07-19 12:54, Waldek Godel wrote:Opel Signum. Warto docenić regulowane tylne siedzenia dla 2 osób; ja w każdym razie swoich dzieci za swoje pieni±dze na zwykłej ławce już nie posadzę.. pozdrawiam, tomek |
|
Data: 2011-07-19 15:17:42 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 14:31, Tomek Glowka wrote:
Zapomniałem dopisać w wymaganiach koniecznych - o gustach nie dyskutujemy ;)Opel Signum. Ooo podziękował. Faktycznie wygląda ciekawie, ale ... ma szmatę z tyłu. Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? Na oko to odpowiada on gabarytom C5 od 2008 roku (rozstaw osi, szerokość itp). Ktoś coś może więcej powiedzieć nt. silników benzynowych i skrzyni w tym wozidle? -- MM |
|
Data: 2011-07-19 14:30:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 15:17:42 +0200, Maciej M. napisał(a):
Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? to jest vectra hatchback/liftback. To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. Na oko to odpowiada on gabarytom C5 od 2008 roku (rozstaw osi, szeroko¶ć itp). w ¶rodku plastik fantastik, chyba, że droższe wersje maj± lepiej. Ja jeĽdziłem jak±¶ wersj±.. cholera ich wie, chyba CD, z silnikiem 1.8 Ci±gle się obawiałem że mi dĽwigienka kierunkowskazów odpadnie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 15:36:07 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 15:30, Waldek Godel wrote:
Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? Nie do końca, rozstaw osi ma większy - ale co jeszcze? To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. Hatchback/liftback. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 15:43:11 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Maciej M. wrote:
On 2011-07-19 15:30, Waldek Godel wrote: Glownie to, bo Signum jest na bazie Vectry kombi. Wikipedia mowi tez, ze glownie chodzilo o oddzielne fotele z tylu i jakies pierdoly typu stoliki... > To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback. Tylko bedzie ciasniej niz w Signum. Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra 3.2 + lpg i jest bardzo zadowolony. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 09:20:16 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu | |
Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback. Dla doprecyzowania - cia¶niej tylko z tyłu, z powodu 13 cm mniej na kolana :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-20 11:46:23 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Mirek Ptak wrote:
Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie co¶ Czyli signum nie ma nic wiecej miejsca z przodu? To lipa. Vectra C (sedan 2003) jest wg. mnie ciasna z przodu. Przy wsiadaniu za kółko już niezliczon± ilo¶ć razy przywaliłem kolanem w konsolę ¶rodkow±. Natomiast kiedy siadam jako pasażer, to prawie zapieram się kolanami o schowek. We Fiacie Stilo jest zdecydowanie więcej miejsca z przodu, a to niby kompakt. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 15:31:47 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu | |
Dnia 2011-07-20 13:46, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback. Tak, z przodu jest dokładnie tyle samo miejsca.
Odsuń fotel w końcu :) Wiesz pod domem mam dwa drzewa - jedno tak na oko ze dwa razy większe, ale jak pod nim przechodzę to muszę schylić głowę pod konarem, ale za to ile cienia daje - Pod tym mniejszym przechodzę swobodnie ;) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-20 10:03:29 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 17:43, Rafał Grzelak wrote:
Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? OK, do wikipedii dotarłem już wcześniej. To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. Vectra odpada właśnie za tył, tym bardziej twardy GTS. Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra Katalog mówi: 2.2 - 155KM 2.0T - 175KM 3.2 V6 - 211KM 2.8T V6 - 230/250/280KM Właściwie nawet ten pierwszy powinien sobie radzić rozsądnie. A co ze skrzyniami automatycznymi? -- MM |
|
Data: 2011-07-20 11:50:10 | |
Autor: Axel | |
Z cyklu | |
"Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message
news:j0625r$suk$1usenet.news.interia.pl... A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS. Ale co, bedziesz z tylu koszykarzy wozil? Bo ja mam 184 cm wzrostu i w sedanie z tylu jest mi wygodnie, w GTS-ie zaczepiam glowa o podsufitke. Do czego potrzebujesz tyle miejsca? Kombi zdecydowanie zalatwiloby sprawe. Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectraKatalog mówi: Od przelomu 2004/05. Dokladnie 2.2direct. Do 2004 2.2 - 146 KM. 2.0T - 175KM Radzi sobie. -- Axel |
|
Data: 2011-07-20 13:04:14 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 11:50, Axel wrote:
A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS. Rozstaw osi + pojemność całości przy złożonych tylnych siedzeniach. -- MM |
|
Data: 2011-07-20 13:34:56 | |
Autor: Axel | |
Z cyklu | |
"Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message
news:j06coo$fou$1usenet.news.interia.pl... On 2011-07-20 11:50, Axel wrote: No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej rodziny 2+2 potrzebujesz miejsca, ze vectra za ciasna. -- Axel |
|
Data: 2011-07-20 11:46:19 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Axel wrote:
Nie - on panicznie nie chce kombi. ;] -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 13:45:00 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 13:34, Axel wrote:
Rozstaw osi + pojemnosc calosci przy zlozonych tylnych siedzeniach.Ale co, bedziesz z tylu koszykarzy wozil? Bo ja mam 184 cm wzrostu i wA Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS. Czyżby była rożnica w rozstawie osi pomiędzy Vectrą hatchback/sedan a kombi? Generalnie gdybym szukał kombi, to bym nie zaczynał tematu - bo wybór jest ;) Założenia limuzyna hatchback/liftback pozostają bez zmian. -- MM |
|
Data: 2011-07-20 11:48:11 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Maciej M. wrote:
> No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej Oczywiscie - cale 10cm. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 13:50:12 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 13:48, Rafał Grzelak wrote:
No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej I pasażerowie z tyłu rozumiem że to czują? -- MM |
|
Data: 2011-07-20 05:02:32 | |
Autor: Tomek Glowka | |
Z cyklu | |
On 20 Lip, 13:50, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:
On 2011-07-20 13:48, Rafał Grzelak wrote:W Vectrze kombi - nie. Ona ma dłuższy _bagażnik_. Signum ma przesunięte do tyłu tylne siedzenia; patrz±c z zewn±trz - ma dłuższe tylne drzwi. Wła¶ciwie to mnie się marzy dokładnie taka konfiguracja w troszkę mniejszym aucie - np. gdyby np. BMW 1 miało "0: bagażnika i normalne miejsce na kolana z tyłu, to byłoby ideałem (-: pozdrawiam, tomek |
|
Data: 2011-07-20 15:27:24 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu | |
Dnia 2011-07-20 14:02, *Tomek Glowka* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
W Vectrze kombi - nie. Ona ma dłuższy _bagażnik_.I pasażerowie z tyłu rozumiem że to czuj±?Oczywiscie - cale 10cm.No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tejCzyżby była rożnica w rozstawie osi pomiędzy Vectr± hatchback/sedan a Ja Cię proszę. Dłuższy bagażnik niż...? Tylna kanapa jest przesunięta do tyłu o całe 13 (a nie 10) cm. Dokładnie o tyle ile jest wydłużona podłoga w stosunku do HB/Sedan Signum ma przesunięte do tyłu tylne siedzenia; Ma je w tym samym miejscu - jedyna różnica to to, że można je niezależnie przesuwać *do przodu*, ale niestety (to niedopatrzenie zdecydowanie) pozostaj± wtedy szpary pomiędzy oparciem a kaset± rolety i widać co jest w bagażniku - dlatego wybrałem Vectrę Caravan swego czasu. patrz±c z zewn±trz - ma Dłuższe bo szyba (a wła¶ciwie to ta mniejsza nieruchoma czę¶ć) jest inna. Co do samych drzwi (czę¶ci poniżej okien) to mam przekonanie bliskie pewno¶ci, że s± takie same na wymiar. .... Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-19 12:50:44 | |
Autor: AL | |
Z cyklu | |
W dniu 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo pisze:
Maciej M.<xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):super oryginalne rozwiazanie - zwlaszcza jak na skode. Czy jest jeszcze jakas inna marka, ktora ma podobnie? (XM z podwojna szyba w srodku szyba sie nie liczy) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2011-07-18 20:36:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:27:39 +0200, Maciej M. napisał(a):
Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczno¶ć lub ... konieczno¶ć, je¶li będzie trzeba się w 6 pakować. Ale to jeszcze nie teraz. Takowy, prawie nówka, może z pół roku miał, zapakowany 7 osobami, wcale nie jakimi¶ grubasami i nieduż± ilo¶ci± bagażu, przyrżn±ł przy mnie wydechem w płytę chodnikow± leż±c± luzem na trawniku przez który przejeżdżał. Ile ma grubo¶ci płytka chodnikowa? 5 cm? Trochę żenada. Jad±c w 7 osób jak trafisz na przeciętne polskie koleiny, to co, szukać innej drogi czy wysadzić 2 osoby? Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli ... mniejsza. I to drugie w moim przypadku lepiej podchodzi. w którym miejscu jest tak przestrzenna? bo jako¶ nie zauważyłem... Jest ciasna jak cholera, rozmiary wewnętrzne pasowałyby może do kompakta. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 21:55:48 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 21:36, Waldek Godel wrote:
Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczność lub ... konieczność, jeśli Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie rozważam w pierwszej kolejności, no i problem płyt chodznikowych nie istnieje. Co nie zmienia faktu że takie Grand Espace 3.5V6 Initiale ma rację bytu w razie konieczności, jak i czworaczki np. Phedra. Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli C5 Mk2 również nie należy do przestrzennych. Dopiero Mk3 wygląda na zauważalnie większe. -- MM |
|
Data: 2011-07-18 21:09:31 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:55:48 +0200, Maciej M. napisał(a):
Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie rozważam w pierwszej kolejno¶ci, no i problem płyt chodznikowych nie istnieje. Co nie zmienia faktu że takie Grand Espace 3.5V6 Initiale ma rację bytu w razie konieczno¶ci, jak i czworaczki np. Phedra. Jakby nie twoje dziwne silnikowe preferencje, to bym ci pikusia doradził, choć w sumie jest też 2.0 benzyna, choć wolnoss±ca. Ale gaz w takim aucie kompletnie nie ma sensu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 11:44:59 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 22:09, Waldek Godel wrote:
Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie Picasso jest zdecydowanie za małe. Dopiero w Grand C4 można się poczuć swobodnie, ale tutaj ... budżet. Ale gaz w takim aucie kompletnie nie ma sensu. Na razie nie rozważam. Jak będzie taka konieczność - pomyśli się. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:05:29 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 11:44:59 +0200, Maciej M. napisał(a):
Picasso jest zdecydowanie za małe. Dopiero w Grand C4 można się poczuć swobodnie, ale tutaj ... budżet. Wbrew pozorom nie jest takie małe. Jak kiedy¶ z Mirkiem P. rozmawiali¶my tutaj - każdym rozmiarem wnętrze, poza szeroko¶ci± na tylnych fotelach przeewyższa Vectrę C. A ta mniejsza szeroko¶ć jest o 5 mm mniejsza OIDP. I bagażnik 560 litrów, więcej niż Vectra kombi. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 12:14:06 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 12:05, Waldek Godel wrote:
Picasso jest zdecydowanie za małe. Dopiero w Grand C4 można się poczuć Małe nie jest jak na swoją klasę, ale w kwestii uniwersalności/pakowności/trakcji/komforcie nie jest tak dobrze jak w limuzynie HB. Jeździłem Picasso I i Grand C4 - więc odczucia mam. To pierwsze rozsądnie jeżdżące w automacie i benzynie jest praktycznie nie do dostania. To drugie - już pisałem, budżet. A że Vectra ciasnawa jest to już wiemy ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:31:54 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:14:06 +0200, Maciej M. napisał(a):
Małe nie jest jak na swoj± klasę, ale w kwestii uniwersalno¶ci/pakowno¶ci/trakcji/komforcie nie jest tak dobrze jak w limuzynie HB. Powiem tak - z uniwersalno¶ci± i pakowno¶ci± bym polimeryzował. Owszem, XM Break to nie jest, ale XM berline już pokonuje. Xantię/BX bije na głowę, nawet Breaka. Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. Jeżeli chodzi o komfort, to przynajmniej przednie fotele s± najwygodniejsze w jakich jeĽdziłem, może poza Pugiem 309 i tymi z BX GTi. Owszem, pierwsze wrażenie jest, że twarde i niewygodne, ale to tylko wrażenie. JeĽdziłem Picasso I i Grand C4 - więc odczucia mam. To pierwsze rozs±dnie jeżdż±ce w automacie i benzynie jest praktycznie nie do dostania. To drugie - już pisałem, budżet. Jest, tyle, że pewnie importowane. W dodatku pasuj±ce do twoich preferencji - bo automatyczna skrzynia biegów jest tylko z silnikiem 2.0i w dodatku w dobrze wypasionych wersjach, bardzo często Exclusive. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147591295&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=29&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1 ten akurat już sprzedany, ale masz przykład, że owszem, da się, choć raczej z importu, w Bolandzie głównie golasy 1.6 sprzedawano. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 12:55:07 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 12:31, Waldek Godel wrote:
Małe nie jest jak na swoją klasę, ale w kwestii Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy. Albo rozłożony na części 400kg kominka ogrodowego. Ale to nie ten temat, Picasso jest fajne ale jako ekonomiczne autko uniwersalne do wszystkiego. Do moich wymagań nie pasuje - zaraz by się chętni z Zafirą czy Galaxy pojawili. Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. Ano właśnie. Rozstawem osi nie grzeszy. Jeździłem Picasso I i Grand C4 - więc odczucia mam. To pierwsze Nie wiem jak byś zachwalał - ale Picasso odpada u mnie w przedbiegach chociażby w porównaniu do C5 Mk2 V6 czy Mondeo Mk2 2.5. A dyskutujemy jeszcze o czymś większym. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 12:47:03 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:55:07 +0200, Maciej M. napisał(a):
Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy. przyczepke, przyczepkę.. jak do słynnego Scenica :-) Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. to jest często zaleta. Nie zawsze, ale jednak. Nie wiem jak by¶ zachwalał - ale Picasso odpada u mnie w przedbiegach chociażby w porównaniu do C5 Mk2 V6 czy Mondeo Mk2 2.5. A dyskutujemy jeszcze o czym¶ większym. napisałem, że "polecił bym", co nie jest tożsame :-) A tobie to generalnie potrzeba czego¶ takiego: http://bit.ly/osyM2M tylko się wstydzisz to przyznać :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 14:02:19 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 13:47, Waldek Godel wrote:
Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy. Wystarczył jeden XM. I odrobina pomyślunku. Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. Off topic? A tobie to generalnie potrzeba czegoś takiego: http://bit.ly/osyM2M Mylisz pojęcia - to coś tożsame z limuzyną wcale nie jest ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 13:49:56 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:02:19 +0200, Maciej M. napisał(a):
A tobie to generalnie potrzeba czego¶ takiego: http://bit.ly/osyM2M no jak nie jak tak? http://www.limoslask.pl/ ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 18:01:35 | |
Autor: .Peeter | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
"Waldek Godel" wrote
no jak nie jak tak? http://www.limoslask.pl/ A "luksusowy" Avensis "posiada przyci±gaj±cy oko luksusowy design" ;-) Dobre! :D Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2011-07-18 22:15:40 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 21:36:30 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:27:39 +0200, Maciej M. napisał(a): Eee, chyba jaki¶ zepsuty był :-) Ja Grand Scenicem zapakowanym 7 osobami + bagaże, przejeżdżałem spokojnie przez ¶piacego polcjanta zrobionego z kostki brukowej, na którym pugiem 306 zawsze obcierałem progi jadac w pojedynkę. Espace IV ma większ± ładowno¶ć od Grand Scenica i większy prze¶wit. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:17:05 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:15:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Eee, chyba jaki¶ zepsuty był :-) Ja Grand Scenicem zapakowanym 7 osobami + bagaże, przejeżdżałem spokojnie przez ¶piacego polcjanta zrobionego z kostki brukowej, na którym pugiem 306 zawsze obcierałem progi jadac w pojedynkę. Espace IV ma większ± ładowno¶ć od Grand Scenica i większy prze¶wit. to jechałe¶ z chodnika na chodnik, czy jak? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 22:23:39 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:17:05 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:15:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Przed domem ma ulicę z kostki, na której jest zrobiony garb (coby małolaty za szybko na skuterach nie jeżdziły). I ma tym garbie pug 306 "wieszał się" gdy najechałem na niego dwoma przednimi kołami (musiałem zawsze "brać go" jednym kołem). Grand Scenic w każdych warunkach dawał radę. Garba nie mierzyłem, ale jest na oko szeroko¶ci metra (mie¶ci się między przedni± i tyln± osi± nawet w Tico) i wysoko¶ć ma zbliżon± do wysko¶ci krawężnika. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:28:18 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Przed domem ma ulicę z kostki, na której jest zrobiony garb (coby małolaty za szybko na skuterach nie jeżdziły). Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, więc zapytam wprost: 1. odróżniasz sytuację przejeżdżania po czym¶ dwoma kołami od jazdy po płaskim, kiedy co¶ jest między kołami? 2. odróżniasz Scenica od Espace? 3. odróżniasz... cokolwiek? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 22:38:21 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:28:18 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Być może nie "kumam" - póĽna pora .... Napisałe¶, że Espace zahaczył tłumikiem o płytę chodnikow± wysoko¶ci 5cm, gdy jechal trawnikiem. No to ja odpisałem, że Grand Scenic (o mniejszej no¶no¶ci od Espace) spokojnie przejeżdża garba na ulicy (taka duża płyta chodnikowa o wysoko¶ci około 15cm :-)). Albo ja czego¶ mimo wszystko nie zrozumiałem z Twojego opisu, albo Tobie się co¶ pomerdało... Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:47:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:38:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Być może nie "kumam" - póĽna pora .... przecież to proste, auto jedzie po płaskim, a płyta chodnikowe jest na płask, między kołami. Przejazd dwoma kołami przez garba podnosi całe auto, zmieniaj±c nieco sytuację. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 22:53:03 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:47:42 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:38:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Ale za chwilę te koła zjeżdżaj± z garba i mam go pod podwoziem.. Chyba jednak dalej się nie rozumiemy... Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:57:53 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:53:03 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Ale za chwilę te koła zjeżdżaj± z garba i mam go pod podwoziem. Chyba jednak dalej się nie rozumiemy... Zgadza się. Przyjrzyj się rysunkom samochodów, porównuj±c zwłaszcza spód między osiami oraz pod każd± z osi i jak to wpływa na prze¶wit, to może zrozumiesz. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 23:06:27 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:57:53 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:53:03 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): W obu samochadach jakie mam spód jest płaski (nic nie ogranicza prze¶witu). Jak co¶ zmie¶ci się pod przedni zderzak to o nic nie zahaczy. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 22:49:55 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:28:18 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, (...) Ok. już dotarło - "przyrżn±ł przy mnie wydechem w płytę chodnikow± leż±c± luzem na trawniku przez który przejeżdżał" - czyli wysoko¶ć krawężnika + płyta chodnikowa. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-19 15:17:44 | |
Autor: J.F | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j021gk$ga1$1@usenet.news.interia.pl...
On 2011-07-18 20:10, J.F wrote: - _DUŻY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)Czemu nie kombi ? Ma swoj urok na wakacje. Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp. Roleta ? Bo polka to chyba w htb skacze ? Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik 450l na styk daje radę przy dużym obłożeniu. ale tez w tym przypadku to niewiele czy wrecz nic nie kosztuje. A miejsce sie moze przydac .. box na dach jest gorszy :-) ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale Raz - w zakrętach to już nie to, dwa to już jest autobus. Widzialem takiego ktorego nie moglem dogonic, takze w zakretach, wiec chyba jednak to. Byc moze trzeba sie przyzwyczaic. J. |
|
Data: 2011-07-19 15:34:15 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 15:17, J.F wrote:
Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp. Roleta, szmata - jak zwał tak zwał. Bo polka to chyba w htb skacze ? U mnie ani nie skacze, ani nie skrzypi - wręcz czasem ciężko ją wyciągnąć. Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik Będzie potrzeba, będzie van. ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale Przyzwyczajenie to na pewno - ale wysokość środka ciężkości w zakrętach robi swoje. -- MM |
|
Data: 2011-07-18 20:23:19 | |
Autor: jerzu | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On Mon, 18 Jul 2011 16:01:55 +0200, "Maciej M."
<xenes@[no-spam]interia.pl> wrote: A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacj± na rodzinne wakacyjne podróże. Zdjęcia wrzuciłe¶? ;) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2011-07-18 21:28:21 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 20:23, jerzu wrote:
Aaaa skleroza ... musze wrzucić w końcu może dzisiaj ;)A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na -- MM |
|
Data: 2011-07-18 22:10:29 | |
Autor: Michał \"HoMMeR\" Paszek | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
W dniu 2011-07-18 16:01, Maciej M. pisze:
A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na Mondeo MK3? Jestem pod sporym wrażeniem przestronności wnętrza w Fordach. Auto o dość nowoczesnej linii, z dobrymi silnikami Diesla (tak wiem, że bierzesz pod uwagę tylko benzynę, ale że silników benzynowych nie znam, to polecę Diesla :). Rynku nie znam, ale pobieżne przeglądnięcie Allegro daje ceny 22-25kPLN za 2003-2005rok. -- Michał "HoMMeR" Paszek hydrokomfort by Citroen Xantia |
|
Data: 2011-07-19 11:43:13 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 22:10, "Michał \"HoMMeR\" Paszek" wrote:
W dniu 2011-07-18 16:01, Maciej M. pisze: Segment niżej niż rozważany... Jestem pod sporym wrażeniem przestronności wnętrza w Fordach. Auto o Na 99% nie chcę diesla. Przy moim jeżdżeniu benzyna jest najlepszym wyborem. Rynku nie znam, ale pobieżne przeglądnięcie Allegro daje ceny 22-25kPLN W automacie ich malutko niestety jest... -- MM |
|
Data: 2011-07-19 00:17:50 | |
Autor: Michał | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
Hej, Ja się jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale). Polecę najpierw minusami: Jako następca XM, nie wiem czy zawieszenie tutaj będzie "spełniało standardy" bo w Vel Satisie jednak czuć i dziury i koleiny, podejrzewam że w XM był tylko fakt przejechania przez dziurę odczuwalny poza tym cisza i równo. Kiepski jest zwłaszcza przód, i człowiek zaczyna dziury omijać więc je¶li XM był lepszy od safrane (trochę mniejsze, mniejszy rozstaw, ale full hydro) to łoooo.. będzie spory minus, i koleiny s± widoczne bo w poprzedniku to żadnego znaczenia nie miało, a tu trzęsie i czuć - za to nie słychać nic. To chyba koniec minusów :) pomijaj±c prawie brak rozwoju w elektronice. (doszedł radar, czujnik ¶wiatła i szyby mokrej - i to wszystko). a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie, lepiej jedzie :) A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli (odrazu), bo pewnie XM to każda prędko¶ć ;) Ok plusy: Naprawdę ciche, choć ten 3.5V6 gło¶niejsze niż poprzednik, w każdym razie przy 200km/h naprawdę cicho. (a podwójne szyby ważne, jest różnica). W zakręty wchodzi nie jak van, ale też nie jak poprzednik, w każdym razie pozytywnie, ale nie sportowo, bokiem się tym nie "lata". mam wrażenie że XM wszedł by lepiej (hydro równało na boki ?), w każdym razie safrane wchodził. Kop dokładnie jak BMW745i E65fl (w zakresie prędko¶ci 30..190), potem wolniej. (chyba lżejsze bo waży 1800kg czy jako¶ tak). Nawigacja i reszta poprawnie, komp gada, aaa elektronika trochę głupia bo errory czasami się powiesi co¶ innego a zgłasza co¶ innego. Audio niestety bardzo przeciętne (to niby za 18k pln). W ¶rodku z miejscem, ok, nad głow± więcej, karta jest fajna na szeroko¶ć co¶ jak safrane czy s class, delikatnie większe od XM czy lancii K. z tyłu się fajnie siedzi, tam jest lepsze zawieszenie :), ekran jest. silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje przerobić a potem sypie errorami ;) skrzynie słabe - niszcz± się. w skrócie miłe auto, ale wróci nieznane pojęcie: -dziura -koleina -koleina z wod± za to pewnie zniknie pojęcie: "znowu zniszczona opona na dziurze". a i nie nie psuje się, po prostu jeĽdzi (poza skrzyni±). pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-07-19 11:53:27 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 02:17, Michał wrote:
Ja się jeszcze wypowiem w temacie Vel Satisa (3.5 Initiale). Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeżeń nie miałem. Generalnie odczucia pozytywne. Kiepski jest zwłaszcza przód, i człowiek zaczyna dziury omijać XM - małe nierówności czuć, dużych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie nic mnie nie zaskoczyło. To chyba koniec minusów :) pomijając prawie brak rozwoju w elektronice. Im mniej, tym lepiej. a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie, 17tki to chyba standard? A i wjeżdżanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli Legendy ;) Ok plusy: Włączony sport w HA pomaga w szybkim lataniu w zakrętach. w każdym razie safrane wchodził. Mówisz o Cabasse że cienkie?? W środku z miejscem, ok, nad głową więcej, karta jest fajna A jednak w środku przez te plastiki czułem się ciut mniej przestronniej niż w XM'ie. silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje> a i nie nie psuje się, po prostu jeździ (poza skrzynią). Mówisz o Aisanie do 3.5 że się sypie?? w skrócie miłe auto, ale wróci nieznane pojęcie: Do czego porównujesz? -- MM |
|
Data: 2011-07-19 22:38:13 | |
Autor: Michał | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
On 2011-07-19 02:17, MichaĹ‚ wrote:rĂłwno . Ja 3x Initiale 3.5, tak wszystkie pozywtywne :) pomimo że jeden miał pognieciony cały bok ;) i kosztował chyba co¶ koło 16k pln z rok temu, za to w ¶rodku super. > Kiepski jest zwĹ‚aszcza przĂłd, i czĹ‚owiek zaczyna dziury omijać Tu po prostu wszystko czuć, niestety jako pasażer też czuć. > To chyba koniec minusĂłw :) pomijajÄ…c prawie brak rozwoju w elektronice. Dużo ich nie ma jak nie potrzeba aktywnych zawieszeń i 4x4 ;) > a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzÄ™sie, Tak, 17 s± do tanich, ale jak kupować to initiale i tam s± 18', zazwyczaj 17 s± na zimę. I po prostu w nich lepiej tłumi :) > A i wjeĹĽdĹĽanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli Ale sk±d¶ się bior± ;) > Ok plusy: tak dokładnie takie w ¶rodku (tz troszkę wyższy model niż na zdjęciu): http://katalog-samochodow.pl/img/renault-vel-satis-3-5-v6-24v-6.jpg w VelSatis ph2 było juz inne: http://img.motonews.pl/photos/ren/ren_vel_satis_2002_003.jpg Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :) tz. jest ok, ale philipsy były lepsze :) a, zapomniałem - fotele velsatis s± naprawdę fajne :) > W Ĺ›rodku z miejscem, ok, nad gĹ‚owÄ… wiÄ™cej, karta jest fajna bardziej przez t± skrzynie biegów, w sednach to jako¶ niżej jest. te plastiki sporo lepsze niż w poprzedniku. design też fajny. > silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz siÄ™ to daje skrzynia automat + 245koni, zaczyna szarpać po jakim¶ czasie, potem mocniej i mocniej. a potem da się wyremontować na... 100kkm. > w skrĂłcie miĹ‚e auto, ale wrĂłci nieznane pojÄ™cie: poprzednika :) ale zapewne XMa też. tz jak to jeĽdzi (po dziurach)... trochę lepiej niż Lancia K, może co¶ jak Mazda Milenia/Xedos9, trochę lepiej od W210 to co¶ tego typu jest, tylko ciszej - tu czuć nie słychać. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2011-07-20 09:57:55 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 00:38, Michał wrote:
Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeĹźeń nie miałem. Aż tak wybredny nie jestem. Trakcja Vel Satisa mi odpowiada i już. XM - małe nierĂłwności czuć, duĹźych nie. Sprężyna - odwrotnie. Specjalnie J/w. I świadomość tego też mam, iż na trasie lepszej płynności pracy zawieszenia jak w XM'ie nie znajdę, za wyjątkiem ekskluzywnych limuzyn z pneumatycznym zawieszeniem i oczywiście ... ~C6. a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie, Myślę tylko i wyłącznie o Initiale. 17" jak najbardziej za, szczególnie na polskie drogi. Teraz mam balon 15" i nie narzekam. A i wjeĹźdĹźanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i przechyli Z nie posiadania XM'a ;) MĂłwisz o Cabasse Ĺźe cienkie?? Czymś się różnią między sobą? Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo słychać :) A jednak czegoś mi w nich brakuje... chyba tej miękkości weluru. silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje> a i nie nie psuje się, po prostu jeĹşdzi (poza skrzynią). Na jakich biegach? I jaki koszt naprawy? 100kkm - tego na pewno nie przejadę za czasu posiadania, prędzej zmienię na C6 ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-20 23:34:45 | |
Autor: Michał | |
Z cyklu | |
>> Testowałem 2.2DCi w automacie - jakichś wielkich zastrzeĹźeń nie miałem. Jest ok, to nie mondeo czy vectra :) >> XM - małe nierÄ‚Ĺ‚wności czuć, duĹźych nie. Sprężyna - odwr a to C6 się do nich nie zalicza :) ? VelSatisa się pewnie dało miękko zestroić, ale tego nie zrobili... a szkoda bo to zdecydowanie co innego niż bmw. >>> a i opony trzeba zmienić z fabrycznych 18' na 17' - mniej trzęsie, 15 s± dobre też mam w poprzedniku ;) a może to dlatego zawieszenie safrana (pomimo że już słychać dziury) wci±ż sporo lepsze od velsatisa ;) >>> A i wjeĹźdĹźanie na krawężniki, trzeba zwolnić, bo czuć i p dobre :), kiedy¶ chciałem kupić ale padło na renaulta - bezpieczeństwo, wole jak mam kompozyty w zderzaku i mi drzewo do ¶rodka nie wejdzie ani żaden słup :) >> MÄ‚Ĺ‚wisz o Cabasse Ĺźe cienkie?? oj 2 znam ¶rednio, jedynkę trochę bardziej, generalnie: -nowe zegary -audio z mp3 -inny przód (atrapa tylko?) i chyba bardzo delikatnie tył (kwadraciki na zderzaku?). -nawigacja DVD "3d", poprzednia była na płytki CD 1995..2005, i ona wygl±dała jak z 1995 roku, tylko tu już panorama od 2001 :) może jakie¶ bluetooth, nie wiem czy tam pakowali 40GB dysk. chyba tyle. radary, ekrany dvd itp.. były od 2001, mam nadzieje że nie robili cięć w modelu 2. > Niestety "plastik" ale wyciszenie sporo daje do muzyki, sporo sĹ‚ychać :) tak, francuski welur :) ale w initiale chyba weluru nie było. >>> silnik 3.5 ponoć mocny nie do zajechania, na gaz się to daje szarpie gdzie¶ pomiędzy 1-2-3, koszty: trochę naprawić 3kpln, pełna naprawa 9kpln w Krakowie. elektrozawory, opiłki w oleju, co¶ tam się kończy, jakie¶ luzy i trze, ale można z tym jeĽdzić np. 40kkm. 100kkm - tego na pewno nie przejadÄ™ za czasu posiadania, prÄ™dzej zmieniÄ™ na C6 ;) będzie pewnie gło¶niej ale po dziurach lepiej, i przy¶pieszenie nie to ;) btw. Citroen Metropolis ! w końcu moc i rozmiar we francuskim aucie - 450koni/5.3metra :) choć renault wykręcało 550koni z silnika safrane w prototypach... jak w końcu wyprodukuj± to kupuje 3 latka za 3.5 roku ;) http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/6.JPG http://www.chantiel.com/wp-content/uploads/2010/05/7.JPG pozdrawiam. -- |
|