Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej

Data: 2011-07-18 14:19:06
Autor: Massai
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
Maciej M. wrote:

Hej,

Co prawda temat już samodzielnie wałkowałem, ale sam jestem ciekaw
co o tym myślicie.

A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją
na rodzinne wakacyjne podróże.

Założenia konieczne:

- DUŻY, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)

Już ten zestaw bardzo zawęża wybór.
Bo i duży, wygodny i jednocześnie hatchback/liftback...

Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-18 16:26:22
Autor: Maciej M.
On 2011-07-18 16:19, Massai wrote:

[...]

Ano mam świadomość, ale może ktoś coś zaproponuje czego sam jeszcze nie wynalazłem.

Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety jest nie za duże... wręcz jest lekko ciasnawe w porównaniu do tego co mam. Myślałem też o C6 - ale to kiedyś ;) na razie cena jest trochę zbyt wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi.

--
MM

Data: 2011-07-18 14:41:37
Autor: Piotr Klimek
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
Dnia (Mon, 18 Jul 2011 16:26:22 +0200) ktos podajacy sie za Maciej M.
wyklawiaturowal co nastepuje:

Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

C5 Mk1 jest niestety niedopracowane - C5 Mk2 już prędzej, ale niestety jest nie za duże... wręcz jest lekko ciasnawe w porównaniu do tego co mam. My¶lałem też o C6 - ale to kiedy¶ ;) na razie cena jest trochę zbyt wysoka, poza tym chcę benzynę a nie HDi.

C5 sa z silnikiem 3.0V6

Piotr Klimek
Citroen C5 2.0HDI `02

Data: 2011-07-18 17:58:34
Autor: Maciej M.
On 2011-07-18 16:41, Piotr Klimek wrote:

[...]

wysoka, poza tym chcÄ™ benzynÄ™ a nie HDi.

C5 sa z silnikiem 3.0V6

Owszem, są i zawsze były. Pisałem o C6 - jest właściwie tylko w HDi, a 3.0V6 jest niby dostępne ale nieobecne...

--
MM

Data: 2011-07-18 16:41:45
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-18 16:26:22 niejaki Maciej M. napisał:
[...]

no to co pozostaje?

kolejny xm ;)

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-18 18:33:32
Autor: Maciej M.
On 2011-07-18 16:41, p0li wrote:

[...]

A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc mój też za jakiś czas będzie szukał nowego właściciela.

XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów kolekcjonerskich ;)

--
MM

Data: 2011-07-18 19:12:13
Autor: Warto Rzomawiać
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów

morze Outback?

jk

Data: 2011-07-18 20:00:07
Autor: Maciej M.
On 2011-07-18 19:12, Warto Rzomawiać wrote:
XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów

morze Outback?

Kombi... i w budĹĽecie sugerowanym ĹĽaden wybĂłr...

Poza tym 4x4 nie jest mi potrzebne, to akurat zbędny gadżet.

Pozdrawiam,

--
MM

Data: 2011-07-18 19:02:40
Autor: Waldek Godel

On 2011-07-18 19:12, Warto Rzomawiać wrote:
XM generalnie to może być jako jeszcze jedno auto do celów

morze Outback?

Kombi... i w budżecie sugerowanym żaden wybór...

Poza tym 4x4 nie jest mi potrzebne, to akurat zbędny gadżet.

Kolinie widać niezbędny.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2011-07-18 21:19:47
Autor: p0li
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
O->Dnia 2011-07-18 18:33:32 niejaki Maciej M. napisał:
A był jeden taki '98 2.9V6,

jak mówisz o moim to nadal jest :)

ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc

znam ten ból - tylko ja mam 5 osób w rodzinie z czego 2 w fotelikach i
niestety ale żadne europejskie van-y nie były wystarczaj±co komfortowe
więc skończyło się to fullsizem :)
http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarni± robić bezstresowo

mój też za jaki¶ czas będzie szukał nowego wła¶ciciela.

wszystko kwestia ceny - jak nie będziesz chciał sprzedać w cenie roweru to
się wszyscy będ± w głowę pukać - nie ma w polsce rynku na te auta

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-18 19:29:26
Autor: Massai
p0li wrote:

> [...]

więc skończyło się to fullsizem :)
http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarni± robić bezstresowo

Hehe, podobnego widziałem ostatnio na mie¶cie z kartk± że do sprzedania.
Tylko butelkowa zieleń.

Ależ to jest kobyła!

Czekaj, można tym jeĽdzić bez kategorii C? ;-) Viatolla masz
zainstalowanego?

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-18 23:24:34
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-18 21:29:26 niejaki Massai napisał:
p0li wrote:

[...]

jak cena w okolicach 27 tysi to chyba znam :)

Ależ to jest kobyła!

wydaje się - jedzie sie jak autem typy transit czy sprinter - tylko
wygodniej
Czekaj, można tym jeĽdzić bez kategorii C? ;-) Viatolla masz
zainstalowanego?

spokojnie - dmc w okolicach 2500-2900kg

aczkolwiek przyczepka do tego - i już trzeba mieć kat.E + viatoll
oczywi¶cie - tylko w polsce - w reszcie europy osobówka z przyczep± nie
płaci

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-18 22:29:07
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 18 Jul 2011 23:24:34 +0200, p0li napisał(a):

wydaje się - jedzie sie jak autem typy transit czy sprinter - tylko
wygodniej

Oczywi¶cie, że wygodniej, nawet kimn±ć się można jak się na lawecie jedzie
;-)

Data: 2011-07-19 01:34:32
Autor: to
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
begin Waldek Godel
wydaje siÄ™ - jedzie sie jak autem typy transit czy sprinter - tylko
wygodniej

Oczywiście, że wygodniej, nawet kimnąć się można jak się na lawecie
jedzie ;-)

Ale można dostać klockiem w głowę, jak akurat komuś obok wypadnie.

Data: 2011-07-18 20:27:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:19:47 +0200, p0li napisał(a):

więc skończyło się to fullsizem :)
http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarni± robić bezstresowo

Masz już kartę stałego klienta w adacu? ;-)

Data: 2011-07-18 23:19:56
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-18 21:27:36 niejaki Waldek Godel napisał:
[...]

od 3 lat

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-19 12:32:00
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-07-18 21:27,  *Waldek Godel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

więc skończyło się to fullsizem :)
http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarni± robić bezstresowo

Masz już kartę stałego klienta w adacu? ;-)

Przecież to nie francuz ;)

Pozdrawiam - Mirek
PS.
Dokładnie takiego samego chevroleta ma s±siad - inny kolor jedynie :) Jak na razie jeĽdzi i nie narzeka.
--
Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)

Data: 2011-07-19 11:38:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:32:00 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

Ale galerię widziałe¶? ;-)

Data: 2011-07-19 13:19:17
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-07-19 12:38,  *Waldek Godel* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

Tak nisko nie zjechałem ;) dobre :)

Pozdrawiam - Mirek

Data: 2011-07-19 14:19:18
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-19 13:19:17 niejaki Mirek Ptak napisał:
Tak nisko nie zjechałem ;) dobre :)

tak to jest jak się wiejscy fachofcy za naprawę automatów zabieraj±

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-19 13:47:42
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:18 +0200, p0li napisał(a):

tak to jest jak się wiejscy fachofcy za naprawę automatów zabieraj±

ale on taki solidny, hamerykański.. i naprawiać trzeba?
BP, MSPANC ;-)

Data: 2011-07-19 14:54:25
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-19 14:47:42 niejaki Waldek Godel napisał:
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:19:18 +0200, p0li napisał(a):

tak to jest jak się wiejscy fachofcy za naprawę automatów zabieraj±

ale on taki solidny, hamerykański.. i naprawiać trzeba?
BP, MSPANC ;-)

waldu¶ - ty też jeste¶ solidny i prawie amerykański - ale jak ci widelec w
oko wsadze to będzie cię trzeba naprawiac czy nie?

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-19 13:56:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:54:25 +0200, p0li napisał(a):

waldu¶ - ty też jeste¶ solidny i prawie amerykański - ale jak ci widelec w
oko wsadze to będzie cię trzeba naprawiac czy nie?

A co wsadziłe¶ tej biednej skrzyni? Żona o tym wie?

Data: 2011-07-19 15:24:11
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-19 14:56:47 niejaki Waldek Godel napisał:
[...]

ja nic - ale polscy fachowcy co¶ w niej najebali - i poskręcali¶rubami z
castoramy - efekt jest taki jak na zdjeciach - dwie trasy i dwa razy po
...set kilometrach spust oleju ze skrzyni

kupiłem już now± skrzynię, czekam na konwertor i bedzie jeĽdził --
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-18 21:31:42
Autor: Maciej M.
On 2011-07-18 21:19, p0li wrote:

A był jeden taki '98 2.9V6,

jak mĂłwisz o moim to nadal jest :)

Nie, w KRK 2.9 Exclusive srebrny - nawet miałem jechać oglądnąć, ale jednak doszedłem do wniosku że mi się nie chce stać w korkach przez całe miesto.

ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc

znam ten bĂłl - tylko ja mam 5 osĂłb w rodzinie z czego 2 w fotelikach i
niestety ale żadne europejskie van-y nie były wystarczająco komfortowe
więc skończyło się to fullsizem :)
http://www.oto.to/gallery/NV_p0li
no i teraz traski 1-1,5 tys km można z dzieciarnią robić bezstresowo

AĹĽ taki to nie jestem zawodnik - autobusu nie szukam ;)

mój też za jakiś czas będzie szukał nowego właściciela.

wszystko kwestia ceny - jak nie będziesz chciał sprzedać w cenie roweru to
się wszyscy będą w głowę pukać - nie ma w polsce rynku na te auta

Już dwóch takich chciało kupić "jak stoi" chociaż bynajmniej nie mówiłem, że sprzedaje. Się okaże.

Jak nie pójdzie, to ... zostanie pamiątkę. Sądzę że większym problemem będzie kupić coś nowego, niż sprzedać obecne.

--
MM

Data: 2011-07-19 09:12:04
Autor: CeSaR
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc mój też za jaki¶ czas będzie szukał nowego wła¶ciciela.

A gdzie on był? Przyzwoity jaki¶?

Data: 2011-07-19 11:48:19
Autor: Maciej M.
On 2011-07-19 09:12, CeSaR wrote:
A był jeden taki '98 2.9V6, ale czas na inne auto raczej nadszedł - więc
mój też za jakiś czas będzie szukał nowego właściciela.

A gdzie on był? Przyzwoity jakiś?

Kraków, Exclusive, ściągany zza granicy, na moje oko warty był zainteresowania - w sensie oglądnięcia.

Ktoś z KC potem go oglądał i mówił że zadbany.

Wkrótce potem ogłoszenie zniknęło.

--
MM

Data: 2011-07-19 11:57:54
Autor: CeSaR
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
Kraków, Exclusive, ¶ci±gany zza granicy, na moje oko warty był zainteresowania - w sensie ogl±dnięcia.
Kto¶ z KC potem go ogl±dał i mówił że zadbany.
Wkrótce potem ogłoszenie zniknęło.

Szkoda. Jaki¶ fajny by mi może pasował. Mam sentyment do hydro.

Data: 2011-07-19 11:54:52
Autor: Maciej M.
On 2011-07-19 11:57, CeSaR wrote:
Kraków, Exclusive, ściągany zza granicy, na moje oko warty był
zainteresowania - w sensie oglądnięcia.
Ktoś z KC potem go oglądał i mówił że zadbany.
Wkrótce potem ogłoszenie zniknęło.

Szkoda. Jakiś fajny by mi może pasował. Mam sentyment do hydro.

Ano jest.

Sam siÄ™ zastanawiam, czy kolekcjonersko nie zakupiÄ™ sobie takiego j/w - tylko kwestia garaĹĽu na zimÄ™ jest do zorganizowania ;)

--
MM

Data: 2011-07-19 12:52:59
Autor: p0li
O->Dnia 2011-07-19 11:57:54 niejaki CeSaR napisał:
[...]

pisz na priv

--
P0zdrawiam p0li hydro rulez ;)

Data: 2011-07-18 20:47:08
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-18 16:19, Massai pisze:
Maciej M. wrote:

Hej,

Co prawda temat już samodzielnie wałkowałem, ale sam jestem ciekaw
co o tym my¶licie.

[...]

Bo i duży, wygodny i jednocze¶nie hatchback/liftback...

Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

Albo Superb II.

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-18 18:51:48
Autor: Massai
Grejon wrote:

> Bo i duży, wygodny i jednocze¶nie hatchback/liftback...

Albo Superb II.

Jak znajdziesz sensownego superba II generacji za 20k, to sam chętnie
kupię ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-07-18 21:24:12
Autor: Grejon
W dniu 2011-07-18 20:51, Massai pisze:

Jak znajdziesz sensownego superba II generacji za 20k, to sam chętnie
kupię ;-)

No co? Czy gdzie¶ jest napisane że zakup się odbędzie w tym albo przyszłym roku? :)

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-07-18 19:50:23
Autor: Waldek Godel
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej
Dnia Mon, 18 Jul 2011 20:47:08 +0200, Grejon napisał(a):

Albo Superb II.

"wygodne"
To znaczy również "duże" ale samo duże nie wystarczy.

Data: 2011-07-18 21:28:47
Autor: Maciej M.
On 2011-07-18 20:47, Grejon wrote:

Już ten zestaw bardzo zawęża wybór.
Bo i duży, wygodny i jednocześnie hatchback/liftback...

Może C5 pierwszej generacji? Był jako liftback.

Albo Superb II.

BudĹĽet.

--
MM

Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej