Data: 2011-07-18 20:10:07 | |
Autor: J.F | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j01efe$i9e$1@usenet.news.interia.pl...
A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na rodzinne wakacyjne podróże. - _DUŻY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada) Czemu nie kombi ? Ma swoj urok na wakacje. Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis Skoda Superb ? Dyrektorskie auto .. Grand Voyager / Town & Country 3.8 O, da sie tym szybko pojechac. Pytanie czy warto. Ale podejrzewam ze cala masa aut klasy D cie zadowoli. A nawet taka Vectra to przeciez z zalozenia wygodne auto 2+2. J. |
|
Data: 2011-07-18 21:27:39 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 20:10, J.F wrote:
A więc szukamy naprawdę wygodnego auta rodzinnego 2+2, z dedykacją na Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp. Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik 450l na styk daje radę przy dużym obłożeniu. Na dzień dzisiejszy widzę tylko jedno światełko w tunelu: Vel Satis Sedan... Grand Voyager / Town & Country 3.8 Raz - w zakrętach to już nie to, dwa to już jest autobus. Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczność lub ... konieczność, jeśli będzie trzeba się w 6 pakować. Ale to jeszcze nie teraz. Ale podejrzewam ze cala masa aut klasy D cie zadowoli. Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli .... mniejsza. I to drugie w moim przypadku lepiej podchodzi. Pozdrawiam, -- MM |
|
Data: 2011-07-18 19:37:02 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
> Skoda Superb ? Dyrektorskie auto .. http://www.caradvice.com.au/wp-content/uploads/2010/01/SkodaSuperb-twindoor.jpg -- |
|
Data: 2011-07-18 21:53:40 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo wrote:
Skoda Superb ? Dyrektorskie auto .. Mk2 2008+ za 30k? ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 07:06:41 | |
Autor: pablo eldiablo | |
Z cyklu | |
Maciej M. <xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):
On 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo wrote: Superb jest taki brzydki, ze nawet tyle bym nie dal ;)) -- |
|
Data: 2011-07-19 11:46:41 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 09:06, pablo eldiablo wrote:
Superb jest taki brzydki, ze nawet tyle bym nie dal ;))pgSkoda Superb ? Dyrektorskie auto .. Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;) Dla mnie Superb jest do przełknięcia optycznie - ale to sedan. Ciężej przełknąć "finezyjne" wnętrze, po prostu typowo toporne jak to w VW. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:54:58 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 11:46:41 +0200, Maciej M. napisał(a):
Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;) Vel Satis jest szpetny, klasyczny przykład jak można spieprzyć ciekaw± bryłę. Ciekaw±, bo prawie identycznie ukształtowany Avantime jest piękny. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 13:06:30 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 12:54, Waldek Godel wrote:
Kwestia gustu. Co powiesz o Vel Satis'ie czy XM'ie? ;) Zapomniałem dopisać w wymaganiach koniecznych - o gustach nie dyskutujemy ;) Konkretnie, technicznie poproszę. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 05:31:27 | |
Autor: Tomek Glowka | |
Z cyklu | |
On 19 Lip, 13:06, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:
On 2011-07-19 12:54, Waldek Godel wrote:Opel Signum. Warto docenić regulowane tylne siedzenia dla 2 osób; ja w każdym razie swoich dzieci za swoje pieni±dze na zwykłej ławce już nie posadzę.. pozdrawiam, tomek |
|
Data: 2011-07-19 15:17:42 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 14:31, Tomek Glowka wrote:
Zapomniałem dopisać w wymaganiach koniecznych - o gustach nie dyskutujemy ;)Opel Signum. Ooo podziękował. Faktycznie wygląda ciekawie, ale ... ma szmatę z tyłu. Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? Na oko to odpowiada on gabarytom C5 od 2008 roku (rozstaw osi, szerokość itp). Ktoś coś może więcej powiedzieć nt. silników benzynowych i skrzyni w tym wozidle? -- MM |
|
Data: 2011-07-19 14:30:13 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 15:17:42 +0200, Maciej M. napisał(a):
Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? to jest vectra hatchback/liftback. To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. Na oko to odpowiada on gabarytom C5 od 2008 roku (rozstaw osi, szeroko¶ć itp). w ¶rodku plastik fantastik, chyba, że droższe wersje maj± lepiej. Ja jeĽdziłem jak±¶ wersj±.. cholera ich wie, chyba CD, z silnikiem 1.8 Ci±gle się obawiałem że mi dĽwigienka kierunkowskazów odpadnie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 15:36:07 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 15:30, Waldek Godel wrote:
Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? Nie do końca, rozstaw osi ma większy - ale co jeszcze? To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. Hatchback/liftback. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 15:43:11 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Maciej M. wrote:
On 2011-07-19 15:30, Waldek Godel wrote: Glownie to, bo Signum jest na bazie Vectry kombi. Wikipedia mowi tez, ze glownie chodzilo o oddzielne fotele z tylu i jakies pierdoly typu stoliki... > To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback. Tylko bedzie ciasniej niz w Signum. Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra 3.2 + lpg i jest bardzo zadowolony. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 09:20:16 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu | |
Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback. Dla doprecyzowania - cia¶niej tylko z tyłu, z powodu 13 cm mniej na kolana :) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-20 11:46:23 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Mirek Ptak wrote:
Dnia 2011-07-19 17:43, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie co¶ Czyli signum nie ma nic wiecej miejsca z przodu? To lipa. Vectra C (sedan 2003) jest wg. mnie ciasna z przodu. Przy wsiadaniu za kółko już niezliczon± ilo¶ć razy przywaliłem kolanem w konsolę ¶rodkow±. Natomiast kiedy siadam jako pasażer, to prawie zapieram się kolanami o schowek. We Fiacie Stilo jest zdecydowanie więcej miejsca z przodu, a to niby kompakt. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 15:31:47 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu | |
Dnia 2011-07-20 13:46, *Rafał Grzelak* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback. Tak, z przodu jest dokładnie tyle samo miejsca.
Odsuń fotel w końcu :) Wiesz pod domem mam dwa drzewa - jedno tak na oko ze dwa razy większe, ale jak pod nim przechodzę to muszę schylić głowę pod konarem, ale za to ile cienia daje - Pod tym mniejszym przechodzę swobodnie ;) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-20 10:03:29 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-19 17:43, Rafał Grzelak wrote:
Czy to nie jest po prostu przedłużona Vectra? OK, do wikipedii dotarłem już wcześniej. To już lepiej poszukaj uczciwego kombi. Vectra odpada właśnie za tył, tym bardziej twardy GTS. Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectra Katalog mówi: 2.2 - 155KM 2.0T - 175KM 3.2 V6 - 211KM 2.8T V6 - 230/250/280KM Właściwie nawet ten pierwszy powinien sobie radzić rozsądnie. A co ze skrzyniami automatycznymi? -- MM |
|
Data: 2011-07-20 11:50:10 | |
Autor: Axel | |
Z cyklu | |
"Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message
news:j0625r$suk$1usenet.news.interia.pl... A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS. Ale co, bedziesz z tylu koszykarzy wozil? Bo ja mam 184 cm wzrostu i w sedanie z tylu jest mi wygodnie, w GTS-ie zaczepiam glowa o podsufitke. Do czego potrzebujesz tyle miejsca? Kombi zdecydowanie zalatwiloby sprawe. Z silnikow mozesz poszukac np 3.2 V6 - znam jednego co jezdzi vectraKatalog mówi: Od przelomu 2004/05. Dokladnie 2.2direct. Do 2004 2.2 - 146 KM. 2.0T - 175KM Radzi sobie. -- Axel |
|
Data: 2011-07-20 13:04:14 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 11:50, Axel wrote:
A Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS. Rozstaw osi + pojemność całości przy złożonych tylnych siedzeniach. -- MM |
|
Data: 2011-07-20 13:34:56 | |
Autor: Axel | |
Z cyklu | |
"Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote in message
news:j06coo$fou$1usenet.news.interia.pl... On 2011-07-20 11:50, Axel wrote: No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej rodziny 2+2 potrzebujesz miejsca, ze vectra za ciasna. -- Axel |
|
Data: 2011-07-20 11:46:19 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Axel wrote:
Nie - on panicznie nie chce kombi. ;] -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 13:45:00 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 13:34, Axel wrote:
Rozstaw osi + pojemnosc calosci przy zlozonych tylnych siedzeniach.Ale co, bedziesz z tylu koszykarzy wozil? Bo ja mam 184 cm wzrostu i wA Vectra GTS? GTS to wlasnie liftback.Vectra odpada wlasnie za tyl, tym bardziej twardy GTS. Czyżby była rożnica w rozstawie osi pomiędzy Vectrą hatchback/sedan a kombi? Generalnie gdybym szukał kombi, to bym nie zaczynał tematu - bo wybór jest ;) Założenia limuzyna hatchback/liftback pozostają bez zmian. -- MM |
|
Data: 2011-07-20 11:48:11 | |
Autor: Rafał Grzelak | |
Z cyklu | |
Maciej M. wrote:
> No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej Oczywiscie - cale 10cm. -- Pozdrawiam, Rafał. rg[na]skrzynka[kropka]pl |
|
Data: 2011-07-20 13:50:12 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu | |
On 2011-07-20 13:48, Rafał Grzelak wrote:
No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tej I pasażerowie z tyłu rozumiem że to czują? -- MM |
|
Data: 2011-07-20 05:02:32 | |
Autor: Tomek Glowka | |
Z cyklu | |
On 20 Lip, 13:50, "Maciej M." <xenes@[no-spam]interia.pl> wrote:
On 2011-07-20 13:48, Rafał Grzelak wrote:W Vectrze kombi - nie. Ona ma dłuższy _bagażnik_. Signum ma przesunięte do tyłu tylne siedzenia; patrz±c z zewn±trz - ma dłuższe tylne drzwi. Wła¶ciwie to mnie się marzy dokładnie taka konfiguracja w troszkę mniejszym aucie - np. gdyby np. BMW 1 miało "0: bagażnika i normalne miejsce na kolana z tyłu, to byłoby ideałem (-: pozdrawiam, tomek |
|
Data: 2011-07-20 15:27:24 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Z cyklu | |
Dnia 2011-07-20 14:02, *Tomek Glowka* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
W Vectrze kombi - nie. Ona ma dłuższy _bagażnik_.I pasażerowie z tyłu rozumiem że to czuj±?Oczywiscie - cale 10cm.No to kombi zalatwia sprawe. Bo zrozumialem, ze tak duzo dla tejCzyżby była rożnica w rozstawie osi pomiędzy Vectr± hatchback/sedan a Ja Cię proszę. Dłuższy bagażnik niż...? Tylna kanapa jest przesunięta do tyłu o całe 13 (a nie 10) cm. Dokładnie o tyle ile jest wydłużona podłoga w stosunku do HB/Sedan Signum ma przesunięte do tyłu tylne siedzenia; Ma je w tym samym miejscu - jedyna różnica to to, że można je niezależnie przesuwać *do przodu*, ale niestety (to niedopatrzenie zdecydowanie) pozostaj± wtedy szpary pomiędzy oparciem a kaset± rolety i widać co jest w bagażniku - dlatego wybrałem Vectrę Caravan swego czasu. patrz±c z zewn±trz - ma Dłuższe bo szyba (a wła¶ciwie to ta mniejsza nieruchoma czę¶ć) jest inna. Co do samych drzwi (czę¶ci poniżej okien) to mam przekonanie bliskie pewno¶ci, że s± takie same na wymiar. .... Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-07-19 12:50:44 | |
Autor: AL | |
Z cyklu | |
W dniu 2011-07-18 21:37, pablo eldiablo pisze:
Maciej M.<xenes@[no-spam]interia.pl> napisał(a):super oryginalne rozwiazanie - zwlaszcza jak na skode. Czy jest jeszcze jakas inna marka, ktora ma podobnie? (XM z podwojna szyba w srodku szyba sie nie liczy) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2011-07-18 20:36:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:27:39 +0200, Maciej M. napisał(a):
Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczno¶ć lub ... konieczno¶ć, je¶li będzie trzeba się w 6 pakować. Ale to jeszcze nie teraz. Takowy, prawie nówka, może z pół roku miał, zapakowany 7 osobami, wcale nie jakimi¶ grubasami i nieduż± ilo¶ci± bagażu, przyrżn±ł przy mnie wydechem w płytę chodnikow± leż±c± luzem na trawniku przez który przejeżdżał. Ile ma grubo¶ci płytka chodnikowa? 5 cm? Trochę żenada. Jad±c w 7 osób jak trafisz na przeciętne polskie koleiny, to co, szukać innej drogi czy wysadzić 2 osoby? Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli ... mniejsza. I to drugie w moim przypadku lepiej podchodzi. w którym miejscu jest tak przestrzenna? bo jako¶ nie zauważyłem... Jest ciasna jak cholera, rozmiary wewnętrzne pasowałyby może do kompakta. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 21:55:48 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 21:36, Waldek Godel wrote:
Testowałem Espace IV - wniosek: ostateczność lub ... konieczność, jeśli Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie rozważam w pierwszej kolejności, no i problem płyt chodznikowych nie istnieje. Co nie zmienia faktu że takie Grand Espace 3.5V6 Initiale ma rację bytu w razie konieczności, jak i czworaczki np. Phedra. Vectra jest akurat twarda... i tak samo przestrzenna jak C5 Mk2, czyli C5 Mk2 również nie należy do przestrzennych. Dopiero Mk3 wygląda na zauważalnie większe. -- MM |
|
Data: 2011-07-18 21:09:31 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:55:48 +0200, Maciej M. napisał(a):
Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie rozważam w pierwszej kolejno¶ci, no i problem płyt chodznikowych nie istnieje. Co nie zmienia faktu że takie Grand Espace 3.5V6 Initiale ma rację bytu w razie konieczno¶ci, jak i czworaczki np. Phedra. Jakby nie twoje dziwne silnikowe preferencje, to bym ci pikusia doradził, choć w sumie jest też 2.0 benzyna, choć wolnoss±ca. Ale gaz w takim aucie kompletnie nie ma sensu. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 11:44:59 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-18 22:09, Waldek Godel wrote:
Nie planuję obecnie wozić 7 osób + kupy gratów, więc póki co vana nie Picasso jest zdecydowanie za małe. Dopiero w Grand C4 można się poczuć swobodnie, ale tutaj ... budżet. Ale gaz w takim aucie kompletnie nie ma sensu. Na razie nie rozważam. Jak będzie taka konieczność - pomyśli się. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:05:29 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 11:44:59 +0200, Maciej M. napisał(a):
Picasso jest zdecydowanie za małe. Dopiero w Grand C4 można się poczuć swobodnie, ale tutaj ... budżet. Wbrew pozorom nie jest takie małe. Jak kiedy¶ z Mirkiem P. rozmawiali¶my tutaj - każdym rozmiarem wnętrze, poza szeroko¶ci± na tylnych fotelach przeewyższa Vectrę C. A ta mniejsza szeroko¶ć jest o 5 mm mniejsza OIDP. I bagażnik 560 litrów, więcej niż Vectra kombi. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 12:14:06 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 12:05, Waldek Godel wrote:
Picasso jest zdecydowanie za małe. Dopiero w Grand C4 można się poczuć Małe nie jest jak na swoją klasę, ale w kwestii uniwersalności/pakowności/trakcji/komforcie nie jest tak dobrze jak w limuzynie HB. Jeździłem Picasso I i Grand C4 - więc odczucia mam. To pierwsze rozsądnie jeżdżące w automacie i benzynie jest praktycznie nie do dostania. To drugie - już pisałem, budżet. A że Vectra ciasnawa jest to już wiemy ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 11:31:54 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:14:06 +0200, Maciej M. napisał(a):
Małe nie jest jak na swoj± klasę, ale w kwestii uniwersalno¶ci/pakowno¶ci/trakcji/komforcie nie jest tak dobrze jak w limuzynie HB. Powiem tak - z uniwersalno¶ci± i pakowno¶ci± bym polimeryzował. Owszem, XM Break to nie jest, ale XM berline już pokonuje. Xantię/BX bije na głowę, nawet Breaka. Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. Jeżeli chodzi o komfort, to przynajmniej przednie fotele s± najwygodniejsze w jakich jeĽdziłem, może poza Pugiem 309 i tymi z BX GTi. Owszem, pierwsze wrażenie jest, że twarde i niewygodne, ale to tylko wrażenie. JeĽdziłem Picasso I i Grand C4 - więc odczucia mam. To pierwsze rozs±dnie jeżdż±ce w automacie i benzynie jest praktycznie nie do dostania. To drugie - już pisałem, budżet. Jest, tyle, że pewnie importowane. W dodatku pasuj±ce do twoich preferencji - bo automatyczna skrzynia biegów jest tylko z silnikiem 2.0i w dodatku w dobrze wypasionych wersjach, bardzo często Exclusive. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=147591295&__lp=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=5900&makeModelVariant1.modelId=29&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&lang=de&pageNumber=1 ten akurat już sprzedany, ale masz przykład, że owszem, da się, choć raczej z importu, w Bolandzie głównie golasy 1.6 sprzedawano. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 12:55:07 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 12:31, Waldek Godel wrote:
Małe nie jest jak na swoją klasę, ale w kwestii Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy. Albo rozłożony na części 400kg kominka ogrodowego. Ale to nie ten temat, Picasso jest fajne ale jako ekonomiczne autko uniwersalne do wszystkiego. Do moich wymagań nie pasuje - zaraz by się chętni z Zafirą czy Galaxy pojawili. Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. Ano właśnie. Rozstawem osi nie grzeszy. Jeździłem Picasso I i Grand C4 - więc odczucia mam. To pierwsze Nie wiem jak byś zachwalał - ale Picasso odpada u mnie w przedbiegach chociażby w porównaniu do C5 Mk2 V6 czy Mondeo Mk2 2.5. A dyskutujemy jeszcze o czymś większym. -- MM |
|
Data: 2011-07-19 12:47:03 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 12:55:07 +0200, Maciej M. napisał(a):
Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy. przyczepke, przyczepkę.. jak do słynnego Scenica :-) Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. to jest często zaleta. Nie zawsze, ale jednak. Nie wiem jak by¶ zachwalał - ale Picasso odpada u mnie w przedbiegach chociażby w porównaniu do C5 Mk2 V6 czy Mondeo Mk2 2.5. A dyskutujemy jeszcze o czym¶ większym. napisałem, że "polecił bym", co nie jest tożsame :-) A tobie to generalnie potrzeba czego¶ takiego: http://bit.ly/osyM2M tylko się wstydzisz to przyznać :-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 14:02:19 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 13:47, Waldek Godel wrote:
Hm... to spróbuj włożyć do tego Picasso 2-metrowe dechy. Wystarczył jeden XM. I odrobina pomyślunku. Trakcja.. no cóż, to auto miejskie a nie wyczynowe. Off topic? A tobie to generalnie potrzeba czegoś takiego: http://bit.ly/osyM2M Mylisz pojęcia - to coś tożsame z limuzyną wcale nie jest ;) -- MM |
|
Data: 2011-07-19 13:49:56 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Tue, 19 Jul 2011 14:02:19 +0200, Maciej M. napisał(a):
A tobie to generalnie potrzeba czego¶ takiego: http://bit.ly/osyM2M no jak nie jak tak? http://www.limoslask.pl/ ;-) -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-19 18:01:35 | |
Autor: .Peeter | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
"Waldek Godel" wrote
no jak nie jak tak? http://www.limoslask.pl/ A "luksusowy" Avensis "posiada przyci±gaj±cy oko luksusowy design" ;-) Dobre! :D Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2011-07-18 22:15:40 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 21:36:30 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 21:27:39 +0200, Maciej M. napisał(a): Eee, chyba jaki¶ zepsuty był :-) Ja Grand Scenicem zapakowanym 7 osobami + bagaże, przejeżdżałem spokojnie przez ¶piacego polcjanta zrobionego z kostki brukowej, na którym pugiem 306 zawsze obcierałem progi jadac w pojedynkę. Espace IV ma większ± ładowno¶ć od Grand Scenica i większy prze¶wit. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:17:05 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:15:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Eee, chyba jaki¶ zepsuty był :-) Ja Grand Scenicem zapakowanym 7 osobami + bagaże, przejeżdżałem spokojnie przez ¶piacego polcjanta zrobionego z kostki brukowej, na którym pugiem 306 zawsze obcierałem progi jadac w pojedynkę. Espace IV ma większ± ładowno¶ć od Grand Scenica i większy prze¶wit. to jechałe¶ z chodnika na chodnik, czy jak? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 22:23:39 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:17:05 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:15:40 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Przed domem ma ulicę z kostki, na której jest zrobiony garb (coby małolaty za szybko na skuterach nie jeżdziły). I ma tym garbie pug 306 "wieszał się" gdy najechałem na niego dwoma przednimi kołami (musiałem zawsze "brać go" jednym kołem). Grand Scenic w każdych warunkach dawał radę. Garba nie mierzyłem, ale jest na oko szeroko¶ci metra (mie¶ci się między przedni± i tyln± osi± nawet w Tico) i wysoko¶ć ma zbliżon± do wysko¶ci krawężnika. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:28:18 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Przed domem ma ulicę z kostki, na której jest zrobiony garb (coby małolaty za szybko na skuterach nie jeżdziły). Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, więc zapytam wprost: 1. odróżniasz sytuację przejeżdżania po czym¶ dwoma kołami od jazdy po płaskim, kiedy co¶ jest między kołami? 2. odróżniasz Scenica od Espace? 3. odróżniasz... cokolwiek? -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 22:38:21 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:28:18 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Być może nie "kumam" - póĽna pora .... Napisałe¶, że Espace zahaczył tłumikiem o płytę chodnikow± wysoko¶ci 5cm, gdy jechal trawnikiem. No to ja odpisałem, że Grand Scenic (o mniejszej no¶no¶ci od Espace) spokojnie przejeżdża garba na ulicy (taka duża płyta chodnikowa o wysoko¶ci około 15cm :-)). Albo ja czego¶ mimo wszystko nie zrozumiałem z Twojego opisu, albo Tobie się co¶ pomerdało... Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:47:42 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:38:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Być może nie "kumam" - póĽna pora .... przecież to proste, auto jedzie po płaskim, a płyta chodnikowe jest na płask, między kołami. Przejazd dwoma kołami przez garba podnosi całe auto, zmieniaj±c nieco sytuację. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 22:53:03 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:47:42 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:38:21 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Ale za chwilę te koła zjeżdżaj± z garba i mam go pod podwoziem.. Chyba jednak dalej się nie rozumiemy... Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 21:57:53 | |
Autor: Waldek Godel | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:53:03 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
Ale za chwilę te koła zjeżdżaj± z garba i mam go pod podwoziem. Chyba jednak dalej się nie rozumiemy... Zgadza się. Przyjrzyj się rysunkom samochodów, porównuj±c zwłaszcza spód między osiami oraz pod każd± z osi i jak to wpływa na prze¶wit, to może zrozumiesz. -- Pozdrowienia, Waldek Godel Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie. Zapytaj, czy mógłby tego nie robić. |
|
Data: 2011-07-18 23:06:27 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:57:53 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:53:03 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): W obu samochadach jakie mam spód jest płaski (nic nie ogranicza prze¶witu). Jak co¶ zmie¶ci się pod przedni zderzak to o nic nie zahaczy. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-18 22:49:55 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Dnia 18-07-2011 o 22:28:18 Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisał(a):
Dnia Mon, 18 Jul 2011 22:23:39 +0200, Tomasz Gorbaczuk napisał(a): Widzę, że masz spore problemy z kumaniem, (...) Ok. już dotarło - "przyrżn±ł przy mnie wydechem w płytę chodnikow± leż±c± luzem na trawniku przez który przejeżdżał" - czyli wysoko¶ć krawężnika + płyta chodnikowa. Pzdr TG |
|
Data: 2011-07-19 15:17:44 | |
Autor: J.F | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
Użytkownik "Maciej M." napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j021gk$ga1$1@usenet.news.interia.pl...
On 2011-07-18 20:10, J.F wrote: - _DUŻY_, wygodny, komfortowy hatchback/liftback (kombi i sedan odpada)Czemu nie kombi ? Ma swoj urok na wakacje. Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp. Roleta ? Bo polka to chyba w htb skacze ? Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik 450l na styk daje radę przy dużym obłożeniu. ale tez w tym przypadku to niewiele czy wrecz nic nie kosztuje. A miejsce sie moze przydac .. box na dach jest gorszy :-) ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale Raz - w zakrętach to już nie to, dwa to już jest autobus. Widzialem takiego ktorego nie moglem dogonic, takze w zakretach, wiec chyba jednak to. Byc moze trzeba sie przyzwyczaic. J. |
|
Data: 2011-07-19 15:34:15 | |
Autor: Maciej M. | |
Z cyklu "jakie auto" - tym razem propozycja wygodnej limuzyny rodzinnej | |
On 2011-07-19 15:17, J.F wrote:
Na co dzień jeżdżenie kombi mnie denerwuje - skacząca tylna półka itp. Roleta, szmata - jak zwał tak zwał. Bo polka to chyba w htb skacze ? U mnie ani nie skacze, ani nie skrzypi - wręcz czasem ciężko ją wyciągnąć. Generalnie aż takie wielkie mi też nie jest potrzebne, teraz bagażnik Będzie potrzeba, będzie van. ale vany mają to do siebie że lubią jeździć wygodnie, ale Przyzwyczajenie to na pewno - ale wysokość środka ciężkości w zakrętach robi swoje. -- MM |
|